Miestä nolottaa myöntää hakevansa parisuhdetta

Anonyymi-ap

Monissa deittailuapeissa lukee "en tiedä mitä haen" suhdetta hakiessa. Itse etsin parisuhdetta ja olen mielenkiinnosta vastannu näihin profiileihin, jos profiili muuten vaikuttaa mielenkiintoiselta. On selvinnyt, että yllättävän moni heistä hakee parisuhdetta. Näin olen huomannut myös jutellessani miesten kanssa, mutta he eivät kehtaa myöntää sitä. Jostain syystä heitä hävettää. Miksi?

26

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole totta. Se on feikkaamista. Eivät kehtaa sanoa että ovat varattuja tai hakevat vain hoitoa. Ilmaista kyytiä. Ilman kondomia

      • Anonyymi

        Mutta siitä vaan. Muistakaa että siellä alkaa muodostua melkoinen repertuaari erilaisia tauteja. Suomi kun on monikansallinen maa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siitä vaan. Muistakaa että siellä alkaa muodostua melkoinen repertuaari erilaisia tauteja. Suomi kun on monikansallinen maa.

        Ei siinä Suomen monikansallisuus mitään merkkaa. Valtaosan sukupuolitaudeista tuovat tullessaan ihan suomalaiset miehet seksituristeina käytyään Thaimaassa, Tallinnassa, jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä Suomen monikansallisuus mitään merkkaa. Valtaosan sukupuolitaudeista tuovat tullessaan ihan suomalaiset miehet seksituristeina käytyään Thaimaassa, Tallinnassa, jne.

        Hyi helvetti😟


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­­N­­­y­­m­f­­o­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Koska sinä haet parisuhdetta, he sanovat sinulle hakevansa parisuhdetta, jotta saavat sinulta mitä oikeasti haluavat, eli seksiä.

    • Anonyymi

      Minäkin olen törmännyt tuohon ilmiöön ja muo on minustakin melko outoa käytöstä.

      Mitä noloa on siinä, että etsii parisuhdetta? Jos etsii parisuhdettaa, niin luuleeko mahdollisuuksiensa lisääntyvän, jos kertoo, ettei tiedä mitä etsii? Millaisia vaihtoehtoja olettaa löytävänsä, kun sanoo, ettei tiedä mitä etsii?

      Selitys ei edes ole, että esittäisivät minulle jotain, kun en ole noissa tilanteissa pääosin heille tarjolla. Minulle valehtelemisella ei heidän puoleltaan ole mitään saavutettavaa.

      • Anonyymi

        Ei se ole noloa vaan valhetta. Oletko hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole noloa vaan valhetta. Oletko hönö

        Se nimenomaan ei ole valhetta, sillä valhe ei yksinkertsisesti mitenkään sovi noihin kuvioihin, eikä aivotoimitakaan heillä ole aina ollut humalatilan vuoksi sellaista, että kykenisivät valehtelemaan. Toisinaan ihminen on olotilassa, jossa valehtelu on mahdotonta.


    • Anonyymi

      Eräs mieshenkilö punastuen ja ylös katsoen kertoi "etteikö me kaikki etsitä sitä suurta rakkautta", eli haki parisuhdetta, mutta ujostutti tosi paljon sanoa se asia ääneen. Miksi? Itse voin sanoa hakevani kumppania, ja mieluiten elämänkumppania. Tai ihan parisuhdetta.

    • Anonyymi

      Nettidoula riittää meille varttuneille tiedättehän.

    • 90 prossaa varmaan hakee ensisijaisesti vain helppoa pesää. Sitten jos sitä ei saa, niin voi hakea "parisuhde pesää".

      Näin voi helposti sanoa esittelyn jäljeen toiselle, että kyllä mä parisuhdetta haen jos sattuis vaikka saamaan pesää sillä verukkeella.

      • Tuskinpa on siis noloudesta kyse. Vaan toisen huijaamisesta.


      • Anonyymi

        Tuohon sisältyy kaksi olettamaa, jotka ainakaan omalla kohdallani eivät ole täyttyneet kertaakaan tuohon ilmiöön törmätessäni.

        Ensimmäinen oletus on, että nainen etsisi parisuhdetta. Olen törmännyt useamman kerran siihen, että mies, joka (muka) ei ole tiennyt mitä etsii, on yhtäkkiä alkanutkin etsi minusta parisuhdetta. Tämä, vaikka mies on tiennyt ja se on selkeästi hänelle ilmaistu ja sovittu, että parisuhdetta ei ole tarjolla.

        Toinen oletus on, että kyse olisi aina tilanteista, joissa kyseisen nainen ja kyseisen miehen välillä olisi mitään sellaista, että tarjolla (tai edes toiveisa) olisi kumpaakaan seksia tai parisuhdetta yhdessä. Tähänkin tilanteeseen olen törmännyt useamman kerran, että olen ollut täysin ulkopuolisena tuota kuuntelemassa, että minulle on tunnustettu, että parisuhde oli ollut oikeasti hakusessa.


      • Anonyymi

        Oman kokemukseni mukaan valtaosa miehistä ei etsi "helppoa pesää". He jopa kieltäytyvät usein "helposta pesästä", koska eivät ole siitä kiinnostuneita ja se on turhaa vaivaa. Itse (ja oman tuttavapiirini naiset yleensäkin) ovat törmänneet paljon useammin miehiin, joita kiinnostaa nimenomaan pysyvämpi yhteiselo kuin "helppo pesä".

        En sano, etteikö "helpon pesän" etsijöitäkin ole. Heitä kuitenkin on paljon vähemmän kuin tämänkin palstan juttuja lukiessa voisi kuvitella. He ovat pääosin ihan tietty oma miestyyppinsä ja heidät on myös hyvin helppo erottaa ja tunnistaa. Osa heistäkin on ihan ok miehiä, en ole lainkaan moittimassa heitä. He vain eivät ole vakiintuvaa sorttia, eikä kaikkien tarvitsekaan olla. Eivät kaikki naisetkaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan valtaosa miehistä ei etsi "helppoa pesää". He jopa kieltäytyvät usein "helposta pesästä", koska eivät ole siitä kiinnostuneita ja se on turhaa vaivaa. Itse (ja oman tuttavapiirini naiset yleensäkin) ovat törmänneet paljon useammin miehiin, joita kiinnostaa nimenomaan pysyvämpi yhteiselo kuin "helppo pesä".

        En sano, etteikö "helpon pesän" etsijöitäkin ole. Heitä kuitenkin on paljon vähemmän kuin tämänkin palstan juttuja lukiessa voisi kuvitella. He ovat pääosin ihan tietty oma miestyyppinsä ja heidät on myös hyvin helppo erottaa ja tunnistaa. Osa heistäkin on ihan ok miehiä, en ole lainkaan moittimassa heitä. He vain eivät ole vakiintuvaa sorttia, eikä kaikkien tarvitsekaan olla. Eivät kaikki naisetkaan ole.

        Palstaprinssit ovat kateellisia, pahantahtoisia ja kieroja. Eivät kestä toisen ihmisen pärjäämistä ja hyvinvointia. Itse ovat pelkän helpon seksin perässä ja kun eivät sitä saa, väittävät että ne miellyttävämmän ja halutuimmat miehet ovat pelkän helpon seksin perässä- jotta naiset torjuisivat ne miellyttävämmän miehet.

        Hitto, tuo pariskunta viihtyy yhdessä, heillä on kivaa! Ja perkele, tuo mies on vielä hyvännäköinenkin! Sietämätöntä! Minäpä aloitan mustamaalauskampanjan ja väitän että mies on hulttio, pettäjä, pelkän helpon seksin perässä niin hyvällä lykyllä nainen uskoo ja lopettaa suhteen!


    • Anonyymi

      Koska naiset yleisesti kokevat liian innokkaat miehet limaisina tai epätoivoisina.

      Niin yllättävää kuin se onkin niin naisten konsensus-mielipide ja asenteet vaikuttavat siihen miten miehet esittelevät itsensä, koska pohjimmiltaan miehet haluavat yksinkertaisesti kelvata naiselle.

      Toinen on sitten se että ainakin järkevät miehet haluavat ensin tutustua - suhteet eivät ole ehdottomasti tarjolla ja ainakin minä koen prosessin jossa hierotaan tutustumista yhteen tavoitteena yksiselitteisesti seurusteleminen ja parisuhde jotenkin.... suoraansanottuna teennäisenä. Pohjimmiltaan ensin kohdataan ihminen jonka kanssa aletaan toivoa sitä parisuhdetta; suoraan parisuhteen ilmoittaminen tavoitteena on ikäänkuin oikaista loppuun vaikka ei tiedä toisesta mitään. Samoin "en halua missään nimessä parisuhdetta" voi olla totta kun vastassa on täysin väärä henkilö - joka voi kuitenkin olla tapauksena ihan miellyttävä.

      Siksi "en tiedä" on rehellisesti se totuus. En tiedä mitä sinusta haluan, en ainakaan vielä.

      • Anonyymi

        Ja jos nainen ilmoittaa ainoaksi tavoitteekseen parisuhteen minä pidän häntä junailijana samantien. En usko että minulla olisi paljoakaan väliä kuviossa, kunhan on luonne kohdallaan ja elämällä oikeanlainen suunta niin ei muuta kuin suhteeseen jne.

        Luontoni taitaa vastustaa ennaltamäärittelyä hyvinkin radikaalisti, en marssi määrätietoisesti tavoitetta kohti vaan haparoin sitä mitä oikeasti on. Minulle sillä ihmisellä on väliä ja toivon että sama pätee vastapuoleenkin, siksi tavoitetta ei voi asettaa kovin kiinteästi minnekään, siksi parisuhde jonkinlaisena itsensä oikeuttavana tavoitteena kuulostaa vain minun korvaani väärältä - vaikka hyvä parisuhde on toivottava asia... mutta rakentuuko sellainen sitten asettamalla tavoite sinne parisuhteeseen oikeasti?

        Jos olen luonnoltani tälläinen niin eikö se tarkoita että joku joka haluaa yksinomaan sitä suhdetta turhautuu kanssani ja minä turhaudun hänen kanssaan, koska minä haen yhteyttä ihmiseen ja hän hakee vahvistusta ja tietä parisuhdetavoitteelleen? Menee varmaan yliajattelun puolelle mutta tälläinen minä ainakin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos nainen ilmoittaa ainoaksi tavoitteekseen parisuhteen minä pidän häntä junailijana samantien. En usko että minulla olisi paljoakaan väliä kuviossa, kunhan on luonne kohdallaan ja elämällä oikeanlainen suunta niin ei muuta kuin suhteeseen jne.

        Luontoni taitaa vastustaa ennaltamäärittelyä hyvinkin radikaalisti, en marssi määrätietoisesti tavoitetta kohti vaan haparoin sitä mitä oikeasti on. Minulle sillä ihmisellä on väliä ja toivon että sama pätee vastapuoleenkin, siksi tavoitetta ei voi asettaa kovin kiinteästi minnekään, siksi parisuhde jonkinlaisena itsensä oikeuttavana tavoitteena kuulostaa vain minun korvaani väärältä - vaikka hyvä parisuhde on toivottava asia... mutta rakentuuko sellainen sitten asettamalla tavoite sinne parisuhteeseen oikeasti?

        Jos olen luonnoltani tälläinen niin eikö se tarkoita että joku joka haluaa yksinomaan sitä suhdetta turhautuu kanssani ja minä turhaudun hänen kanssaan, koska minä haen yhteyttä ihmiseen ja hän hakee vahvistusta ja tietä parisuhdetavoitteelleen? Menee varmaan yliajattelun puolelle mutta tälläinen minä ainakin olen.

        Et taida ennalta määritellä sukupuoltasikaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos nainen ilmoittaa ainoaksi tavoitteekseen parisuhteen minä pidän häntä junailijana samantien. En usko että minulla olisi paljoakaan väliä kuviossa, kunhan on luonne kohdallaan ja elämällä oikeanlainen suunta niin ei muuta kuin suhteeseen jne.

        Luontoni taitaa vastustaa ennaltamäärittelyä hyvinkin radikaalisti, en marssi määrätietoisesti tavoitetta kohti vaan haparoin sitä mitä oikeasti on. Minulle sillä ihmisellä on väliä ja toivon että sama pätee vastapuoleenkin, siksi tavoitetta ei voi asettaa kovin kiinteästi minnekään, siksi parisuhde jonkinlaisena itsensä oikeuttavana tavoitteena kuulostaa vain minun korvaani väärältä - vaikka hyvä parisuhde on toivottava asia... mutta rakentuuko sellainen sitten asettamalla tavoite sinne parisuhteeseen oikeasti?

        Jos olen luonnoltani tälläinen niin eikö se tarkoita että joku joka haluaa yksinomaan sitä suhdetta turhautuu kanssani ja minä turhaudun hänen kanssaan, koska minä haen yhteyttä ihmiseen ja hän hakee vahvistusta ja tietä parisuhdetavoitteelleen? Menee varmaan yliajattelun puolelle mutta tälläinen minä ainakin olen.

        Kuulostaa järkevältä. ”En tiedä vielä” = se haluanko parisuhteen riippuu siitä löydänkö ihmisen jonka kanssa sellaisen tahtoisin. En tiedä löydäkään sellaisen ihmisen. En halua parisuhdetta ylimalkaan, jos haluan sen , haluan sen jonkun tietyn ihmisen kanssa.


    • Ei nolota vähääkään tunnustaa etsivänsä parisuhdetta. Tinder näyttäisi olevan juurikin entiedä ihmisten kokoontumispaikka 😁, osa ei halua tietää ja osa ei todellakaan tiedä

    • Anonyymi

      Mies ei paljasta korttejaan eli käyttää naista vain himoihinsa ja nainen on täysillä mukana:D

      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi. Sinä palstaprinssi olet tuollainen. Kaikki miehet eivät ole,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi. Sinä palstaprinssi olet tuollainen. Kaikki miehet eivät ole,

        Kun mies ei halua parisuhdetta, niin voihan sitä nainen keksiä itselleen mieluisia selityksiä miksi ei kelpaa. Sinulla se on nyt se, että mies ei ei kehtaa myöntää etsivänsä parisuhdetta.

        Jos mies myöntää, että ei etsi ja halua parisuhdetta, niin mitä luulette heruuko seksiä enää sen jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies ei halua parisuhdetta, niin voihan sitä nainen keksiä itselleen mieluisia selityksiä miksi ei kelpaa. Sinulla se on nyt se, että mies ei ei kehtaa myöntää etsivänsä parisuhdetta.

        Jos mies myöntää, että ei etsi ja halua parisuhdetta, niin mitä luulette heruuko seksiä enää sen jälkeen?

        Te palstaprinssit valitatte koko ajan sitä
        miten vaikeaa ja suorastaan mahdotonta miehen on saada parisuhdetta. Ja nyt te väitätte ettei mies voi sellaista halutakaan, mies haluaa vain seksiä.

        Tiedätte sen vuorenvarmasti vaikka puhe on jostain tietystä miehestä jota te edes tunne.

        Eli ei siis olekaan niin että miehen on vaikea saada parisuhdetta? Nytkö se onkin niin ettei kukaan mies halua parisuhdetta, ei missään tapauksessa eikä vahingossakaan, kaikki haluavat vain panna?

        Mitä nämä puheet perheen perustamisen vaikeudesta siis ovat? Eihän perheettömyys voi olla miehelle ongelma jos mies ei hakua edes sellaista parisuhdetta jossa ei asuta yhdessä. Väitätte nyt ettei mies, siis kukaan mies, halua minkäänlaista parisuhdetta. Aloittajan nettituttavuus EI VOI haluta parisuhdetta, ei sitten mitenkään, te tiedätte sen satavarmasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mies ei halua parisuhdetta, niin voihan sitä nainen keksiä itselleen mieluisia selityksiä miksi ei kelpaa. Sinulla se on nyt se, että mies ei ei kehtaa myöntää etsivänsä parisuhdetta.

        Jos mies myöntää, että ei etsi ja halua parisuhdetta, niin mitä luulette heruuko seksiä enää sen jälkeen?

        Mies sitä ja mies tätä. Puhu vain omasta puolestasi. Olet itse pimperoriipouvainen vonkaaja, eli tyypillinen palstaprinssi. Palstaprinssi ei ole mikään normi. Palstaprinssin tunnistaa siitä että hän projisoi omia toimintatapojansa muihin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe