Spr kontti palkkatuki

Anonyymi-ap

Tuollaista työelämävalmentaja tarjoaa minulle. Eikö sinne mene kaikki toivottomat tapaukset.

18

798

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite olin joskus tampereen lielahden kontissa. Joo ei ollut kyllä mukavia työkavereita. Ihme päänaukomista jos jollain huono päivä. MM. hasiset hielle jne vaikka kävin aamulla sukuissa. Tai no tottakai kesällä tuli hiki kun nosteltiin painavia tavaroita. Ei sille mitään voi.

      • Anonyymi

        Jatkan.

        Missään muualla en ole kohdaanut myös niin tarkaa työaikojen kyttäämistä. MM pukukoppiin ei saa mennä kuin vasta minuutilleen kun työaika on päättynyt ja 5min myöhästymisestä huomautetaan. Ite en polta, mutta tupakkaakaan ei saa polttaa kuin tauoilla.

        ikuisesti ei voi jatkaa. Työntekijöitä kierretään. Varmasti joudut lähtemään kun sopimus päättyy. Lauantaisin ja/tai sunnuntaisin voi myös joutua töihin. Toki sitten saa alkuviikosta ma tai ti vapaata. Eli kuitenkin 5pv/viiikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.

        Missään muualla en ole kohdaanut myös niin tarkaa työaikojen kyttäämistä. MM pukukoppiin ei saa mennä kuin vasta minuutilleen kun työaika on päättynyt ja 5min myöhästymisestä huomautetaan. Ite en polta, mutta tupakkaakaan ei saa polttaa kuin tauoilla.

        ikuisesti ei voi jatkaa. Työntekijöitä kierretään. Varmasti joudut lähtemään kun sopimus päättyy. Lauantaisin ja/tai sunnuntaisin voi myös joutua töihin. Toki sitten saa alkuviikosta ma tai ti vapaata. Eli kuitenkin 5pv/viiikko.

        No just tuonne mua on pyydetty hakemaan.


    • Anonyymi

      Parempi vaan keksiä joku syy, mikset mene. Yrittävät ekana tota. Onhan niitä muitakin palkkatukipaikkoja. Löytyy Hesassa netistä. Sanot, että hait toista ja neuvottelut kesken.

      Tollasiin pitäs laittaa jotkut osaeläkeläiset, jotka tykkää ravata kirppareilla. Itse inhoan kaikkia vanhoja pölysiä rytkyjä. Hyi 🤮

    • Anonyymi

      Käy yrittämässä sitä työtä, sen kautta voit päästä muuhun työhön kiinni joko SPR:llä tai muulla työnantajalla. Itsestäsi on kiinni tulevaisuutesi.

    • Anonyymi

      Tarjoaa, koska saa itse bonuksia,jos sinä saat työpaikan.

      Laskee omaksi ansiokseen kaikki, jos työllistyt 3 kk sisällä työvoimapoliittisesta toimenpiteestä, vaikka ei ole osaa työllistymisestä.

      Näin meidän rahoja tuhlataan.

      • Anonyymi

        ja höpöhöpö


      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Kaikkee helvettiä sitä keksitäänkin ihmisten verorahoilla. Että oikein työelämävalmentaja🙈🤣 Julkisen puolen suojatyöpaikkojen esiäiti.


    • Anonyymi

      Ei sinne mitään toivottomia tapauksia mene eikä edes oteta. Se on työpaikka, johon työnantaja saa palkkatukea

      • Anonyymi

        No kun on kierrätyskeskukseen rojuja vienyt niin on siellä kyllä pöljää touhua, ukkoa ja alkaa paljon aikaa tapaamassa, mitä härkiä siinä touhussa on, ihan kuin olisivat rikollisia työpalvelussa...

        Oikeat rikolliset muuten saavat enemmin liksaa käydessään töissä vankilasta käsin kuin syyllistetyt työttömät.

        Jopa linnakundin elintaso on paljon parempi kuin pitkäaikaistyöttömillä.


      • Anonyymi

        Kyllä siellä aika toivottomia tapauksia oli kun itse olin. Ihan selvästi viinna probeelmaisia tyyppejä.

        Hyvä kerran kun oltiin ruokatauolla niin yhellä äijällä kädät vapisi. Ihan selkee krapula. Jännä edes, että kykeni niin karuplulaisena edes raahautuun paikalle.


      • Anonyymi

        Eli työntekijä tuo tilipussin tullessaan työnantajalle. Veronmaksajien rahoista.


    • Anonyymi

      Askartelua aikuisille. Mukavaa pikku puuhastelua, ettei arki ala ahistaa.

    • Anonyymi

      Millon aletaan käskemään kaatopaikalle kepin kanssa? Onko tämä esi-aste.

      Täytyy sanoa, että toi kaatopaikka olis mielenkiintoisempi urakehityksen kannalta.

      • Anonyymi

        No aika roskiin viemistä tuo homma on kun itse olin. Kun ihmiset lahjoittaa tonne n. 80% omia jätetteitään ja noin 20% on hyvää joka menee myyntiin

        Homma alkaa lajittelusta. Sitten voi päättää haluaako jatka siinä vai mennä vaikka kassalle tai kuskaan pakettiautolla tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika roskiin viemistä tuo homma on kun itse olin. Kun ihmiset lahjoittaa tonne n. 80% omia jätetteitään ja noin 20% on hyvää joka menee myyntiin

        Homma alkaa lajittelusta. Sitten voi päättää haluaako jatka siinä vai mennä vaikka kassalle tai kuskaan pakettiautolla tavaraa.

        Lahdessa sama homma kun olin siellä kuutisen vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Niin ja mene töihin tyypelille tiedoksi. Tässä on homma johon voi mennä melkeimpä kuka vaan. Toki vasta sitten kun työkkaäi laittaa tai ehdoittaa ja ikuisesti ei voi myöskään jatkaa.. Sopimuksen päätyttyä ei saa jatkoa!!

    • Anonyymi

      Kieltäytykää tuollaisista huijaushommista.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe