Vieläkin olet mielessäni

Anonyymi-ap

Löysin tämän palstan ihan sattumalta, kun mietin työkaveria johon ihastuin vahingossa noin vuosi sitten. Olen siis itse varattu ja näen kyseistä työkaveria silloin tällöin työn merkeissä ja kun näen hänet niin ihastun häneen jälleen uudestaan. Nyt on kohtaamisesta jo yli kuukausi aikaa eikä tunteet ole laimenneet. Yleensä laimentuvat melkein heti, kun emme näe mutta nyt on jotain muuta siis jotain isompaa tapahtui viime näkemäni. En voi oikein kenellekään puhua tästä ja voin jo pahoin tästä tunteesta, kun en näe häntä ja samaan aikaan syyllisyys vaivaa omista tunteista. Työkaverin tunteista en tiedä mutta eleistä ei voi erehtyä ellei oma intuitio ole ihan pielessä ja en yleensä edes kevytkenkäisen helposti ihastu miehiin mutta se käsinkosketeltava jännite joka oli meidän välillä vei kyllä jalat alta.

N-M

29

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pyydä ihanuus lounaalle tai kahville niin järkätään niin, että päästään kaksin

      • Anonyymi

        En kehtaa häiritä. Pitää vielä ihan outona ellei hänellä olekaan samoja fiiliksiä. Ei hänkään pidä muhun mitään yhteyttä työn ulkopuolella, toisaalta ymmärrän koska aika vaikea laittaa varatulle naiselle viestiä eli pallo on minulla mutta tällä hetkellä oma rohkeus ei riitä ottamaan yhteyttä.

        Ap


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­­y­m­­f­­o­­­m­­­a­­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Itselläni sama etten kehtaa laittaa naiselle viestiä samasta syystä joten paasaan siitä täällä ja häpeillen toivon hänen lukevansa minun juttujani ja älyävän kuka olen

      • Anonyymi

        Onko tämä nais ihastuksesi varattu?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä nais ihastuksesi varattu?

        Ap

        On kyllä ja paljon vanhempi kuin minä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä ja paljon vanhempi kuin minä

        Ok, tämä mies ihastukseni on taas hiukan mua vanhempi. 😊

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, tämä mies ihastukseni on taas hiukan mua vanhempi. 😊

        Ap

        Mutta saman asian edessä kärvistelemme😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta saman asian edessä kärvistelemme😅

        No niinpä! 😅 En kyllä jaksa uskoa, että työkaverini käy täällä lukemassa näitä juttuja.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä! 😅 En kyllä jaksa uskoa, että työkaverini käy täällä lukemassa näitä juttuja.

        Ap

        En minäkään mutta olisipa se kyllä ihanaa ja tässä alkaa itse miettimään että onkohan hän jo tajunnut että se olen minä joka hänestä kirjoittelee😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään mutta olisipa se kyllä ihanaa ja tässä alkaa itse miettimään että onkohan hän jo tajunnut että se olen minä joka hänestä kirjoittelee😅

        On kyllä varmaan aika kutkuttavaa. 😊
        Harmittaa hiukan, kun pohdin työkaverini kanssa käytyjä tilanteita niin olen ollut ehkä jollain tavalla käytökseltäni hieman kylmä ja etäinen sekä välillä "ihastunut" höpsö en niin oma itseni mitä olisin toivonut olevani hänen seurassaan. Olen vain niin ihastunut häneen, että näitä asioita pyörittelee jälkeenpäin. Mutta niistä tietyistä merkeistä en voi kyllä erehtyä,etteikö hänelläkin olisi jotain tuntemuksia minuakin kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä varmaan aika kutkuttavaa. 😊
        Harmittaa hiukan, kun pohdin työkaverini kanssa käytyjä tilanteita niin olen ollut ehkä jollain tavalla käytökseltäni hieman kylmä ja etäinen sekä välillä "ihastunut" höpsö en niin oma itseni mitä olisin toivonut olevani hänen seurassaan. Olen vain niin ihastunut häneen, että näitä asioita pyörittelee jälkeenpäin. Mutta niistä tietyistä merkeistä en voi kyllä erehtyä,etteikö hänelläkin olisi jotain tuntemuksia minuakin kohtaan.

        ^ Ap


    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/hot2024

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Samanlainen tilanne täällä, mutta toisin päin. Siksi päädyin tälle palstalle nyt.
      Tosin tuo aikaikkuna ei täsmää eli useammin näemme ja ei ole kuukautta aikaa.

      Käpristelen kuitenkin samanlaisen ongelman kanssa ja hävettää että jotain tunteita on varattuun. En edes tiedä mikä tämä tunne on, en haluaisi ihastua koska tilanne niin epävarma. Kyse on varmaan vain jostain selittämättömästä vetovoimasta koska jostain syystä en kykene vastustamaan häntä lainkaan.

      Tunnen jokaisella solullani kun hän on samassa tilassa ja mietin mihin kätken itseni siksi ajaksi. Olen usein puhelias seurassa, mutta joskus menen ihan sanattomaksi hänen lähellään tai totean jotain muka viisasta jolle pyörittelen heti silmiäni. Eräs kollega jo totesi että kuulostin flirttailevalta vaikka sanoin jotain harmitonta naiselle.

      Ainut onni on tässä että en näe häntä usein joten tunteet eivät voi syventyä sille asteelle että sydäntä jyrsittäisiin raastimella. Tietysti hän tuskin pitää minua yhtään minään paitsi näkee miten hölmösti käyttäydyn.

      • Anonyymi

        Täytyy nyt lisätä tähän että minun on vaikea uskoa että tuo varattu nainen olisi minuun ihastunut tai tunteita olisi, ongelma on täysin minun päässäni ja sydämessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nyt lisätä tähän että minun on vaikea uskoa että tuo varattu nainen olisi minuun ihastunut tai tunteita olisi, ongelma on täysin minun päässäni ja sydämessäni.

        Juu nämä tilanteet on kyllä aika kuluttavia. Minulla tosin on epäilys,että työkaverilla olisi jotain tuntemuksia myös hänen käytöksensä perusteella ja se vahva vetovoiman tunne, kun olemme lähellä toisiamme.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nyt lisätä tähän että minun on vaikea uskoa että tuo varattu nainen olisi minuun ihastunut tai tunteita olisi, ongelma on täysin minun päässäni ja sydämessäni.

        Oletko itse sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy nyt lisätä tähän että minun on vaikea uskoa että tuo varattu nainen olisi minuun ihastunut tai tunteita olisi, ongelma on täysin minun päässäni ja sydämessäni.

        Jos olisit hän mies niin, olen todellakin ihastunut sinuun. Ajattelen häntä lähes koko ajan. Työpaikalla, kun olemme samassa tilassa en näe ketään muuta. Kun hän puhuu, en kuule muuta. Pidän hänen äänestä niin paljon, että on suorastaan ärsyttävää, kun keskustelu loppuu. Viimeksi yritin puhua jotain muuta kuin työasiota samoin hän. Jatkamme tästä <3
        Tiedän, että jos ja kun se hetki tulee, että olemme kaksin olen valmis.


    • Anonyymi

      Vaalea nainen ja tumma mies?

      -kyssäri sivusta

      • Anonyymi

        Oliko kysymys aloittajalle? Jos oli niin juu olen luonnostaan vaaleahkot hukset ja miellä suht tummat hiukset.

        Ap


    • Anonyymi

      Itsekin olen jäänyt limboon tänne palstalle. On aivan älyttömästi tunteita yhtä miestä kohtaan töissä ja en oikein tiedä minne muuallekaan tätä purkaisi.
      Nähdään melko harvakseltaan, mutta ei ole tunteet laimenneet, vaikka alkaa olla jo kolme vuotta takana tätä yksipuolista ihastusta.
      Kaikki siinä miehessä vetää puoleensa ja muutun ihan mykäksi ja en osaa kuin hymyillä hölmönä, kun hänet näen. Ja ajattelen häntä aivan liian usein. En vain pääse yli hänestä. Hän on kaikkea mitä vain haluta voisin.
      Joskus ajattelin (muutamista tapahtumista johtuen), että hänkin tuntee jotain samoja fiiliksiä. Mutta olen tullut järkiini. Hän on tietääkseni varattu ja tuskin olisi muutenkaan kiinnostunut. Ehkä aika parantaa ja pääsen jonain päivänä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Tsemppiä! 🤗 Tämä on kyllä aika kuluttavaa,kun ei voi oikein asialle mitään tehdä muuta kuin odottaa,että tunne menee ohi. Viime yönäkin näin hänestä unta. 🙊

        Ap


    • Anonyymi

      Nytkin ajattelen häntä ihan jatkuvasti. Tämä viikko on ollut yhtä tuskaa, kun olen lomalla ja koitan keksiä jotain tekemistä mutta aina ajatukset harhailee häneen. Töissä helpottaa hiukan, kun pitää olla täydellinen keskittyminen työhön mutta vapaa-ajalla on hän on mielessäni 24/7. 😅

      • Anonyymi

        Itselläni töissä on paljon pahempi kun juttelemme vain viesteillä ryhmäkeskustelussa mutta kyllä alkaa sukat pyörimään jalassa kun hän minulle viestiä laittaa


      • Anonyymi

        Tiedän erään, joka on lomalla nyt. Ajattelen häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän erään, joka on lomalla nyt. Ajattelen häntä.

        Meneekö miehelle vai naiselle?

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneekö miehelle vai naiselle?

        Ap

        Miehelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle

        Pirkanmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän erään, joka on lomalla nyt. Ajattelen häntä.

        Kiva juttu. 🙂


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe