Varoituksen sana yrityksestä Silent Park oy. Hakevat työntekijöitä kokoajan, mutta eivät maksa työntekijöiden palkkoja. Palkanmaksaja ei vastaa viesteihin ja on välinpitämätön. Firmalla rahat lopussa ja saksan aatun malliin piiskataan työntekijöitä. Pysykää kaukana.
Silent Park oy
22
4180
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.silentpark.fi/silent-park-oy/
"Maksamme palkkiot ajallaan ja sovitun määrän mukaisesti sekä kohtelemme työntekijöitämme kuten toivomme meitäkin työntekijöinä kohdeltavan."
Näyttää olevan taas näitä puhelinmyynti firmoja :D- Anonyymi
Soittakaa minulle
- Anonyymi
Mielummin kiskoille makaamaan kuin puhelinmyyntiin
- Anonyymi
Nyt olisi haku taas käynnissä..Uskaltaisiko hakea? Varmasti ammattimies hankkisi hyvin tuolla.
- Anonyymi
Joo, jos oot ihan superhuippu, niin jopa 20e/h voit saada. Muilla taitaa jäädä lähemmäs kymppiä. Huippumyyjän luulisi suuntaavan parempiin paikkoihin ja palkkoihin.
Siitä vaan kokeilemaan, jos ei haittaa ettei palkkoja makseta.
- Anonyymi
Olin itsekin siellä töissä HETKEN. Palkka ei ollut mitä sovittiin ja työntekijöitä kohdeltiin kuin eläimiä. Jos kauppaa ei tullut huudettiin ja uhkailtiin ja sitten kun tehtiin myynti ennätyksiä niin olisi pitänyt tehdä vieläkin enemmän. Toivottavasti meno siellä paranee. Kun joillekin tuo on se viimeinen vaihtoehto ja saanut töitä sieltä eikä mistään muualta.
- Anonyymi
Asiallisen kuvan ainakin itse olen saanut kyseisestä firmasta.
- Anonyymi
Anonyymi, joka mietti uskaltaisiko hakea kyseiseen firmaan, niin älä missään nimessä hae.
Jos osaat myydä, niin saat ihan yhtä hyvää tai parempaa palkka jonkun toisen puhelinmyyntifirman kautta.
Kyseinen yritys ei pysty edes tämän hetken työntekijöille maksamaan palkkaa ja silti he rekrytoivat, joka on ihan käsittämätöntä.
Olen ollut useassa puhelinmyyntifirmassa ja Silent Parkin touhu on kaikista ala-arvoisinta. Työntekijöitä ei arvosteta yhtään ja tapa ”kannustaa” työntekijöitä on kirjoittaa tällaisia viestejä: ”JOS ETTE SAA KAUPPAA NIIN MITÄ TE OIKEEN TEETTE??!!! KAIKKI VETÄÄ IHAN PÄIVÄN VITTUA!! NYT RYHTILIIKETTÄ TAI MUUTEN TULEE VIIKATTEESTA! HALUUTTEKO OLLA LUUSEREITA??” - Anonyymi
Nyky ihmisiä pitöisi silittää ja paijata kun eivät saa tulosta aikaiseksi..valitettavasti myyntityö on AINA tulos pohjaista ja ns omasta mielestään hyvät myyjät on pilanneet koko alan....hyvä myyjä osaa ottaa myös negatiivista palautetta vastaan ja oppia..
- Anonyymi
Täytyy sen tuotteenkin olla hyvä, ei hyväkään myyjä myy näinä päivinä paskaa väkisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sen tuotteenkin olla hyvä, ei hyväkään myyjä myy näinä päivinä paskaa väkisin.
Toki
- Anonyymi
Hyvä esimies osaa myös tarkastella omaa käytöstään ja ottaa negatiivista palautetta vastaan. Suosittelen Janne tutustumaan käsitteeseen ”työhyvinvointi”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä esimies osaa myös tarkastella omaa käytöstään ja ottaa negatiivista palautetta vastaan. Suosittelen Janne tutustumaan käsitteeseen ”työhyvinvointi”
Niinpä..se vaan että hyvän esimiehen tehtäviin myyntialalla kuuluu myös se että saadaan kauppaa aikasesksi..ja hyvä myyjä on se joka myös yekee tulosta...tämä tubtuu kaikessa työnhyvinvointi keskusteluissa jäädä esim mielenhyvinvoinnin jne asioiden taakse....jos et voi hyvin niin et myöskään hae töitä.myyntityö on ja tulee aina olemaan vahvan pääkopan osaaville ihmisille..valitettavasti se ei sovi kaikille..ja yleensä se joille se ei sovi tulevat valittamaan kovaa kohtaloaan...tekijät tekee ja selittelijät selittelee..ja valitettavasti vaikka kovasti ihmiset haluaa dissata ja heittää kapulita rattaisiin niin silti train keeps a rolling all night long...juna kulkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä..se vaan että hyvän esimiehen tehtäviin myyntialalla kuuluu myös se että saadaan kauppaa aikasesksi..ja hyvä myyjä on se joka myös yekee tulosta...tämä tubtuu kaikessa työnhyvinvointi keskusteluissa jäädä esim mielenhyvinvoinnin jne asioiden taakse....jos et voi hyvin niin et myöskään hae töitä.myyntityö on ja tulee aina olemaan vahvan pääkopan osaaville ihmisille..valitettavasti se ei sovi kaikille..ja yleensä se joille se ei sovi tulevat valittamaan kovaa kohtaloaan...tekijät tekee ja selittelijät selittelee..ja valitettavasti vaikka kovasti ihmiset haluaa dissata ja heittää kapulita rattaisiin niin silti train keeps a rolling all night long...juna kulkee
Tosissaa tää toimari kirjottelee itse kännissä täällä ja puolustelee omaa työntekijöidensä polkemista, ja ilmeisesti myös raportoi ketjun kaikki viestit jotka häntä kritisoi XDD
Edelleen, toivottavasti sulla eioo hirveesti omaa fyffee kiinni tos lafkassas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosissaa tää toimari kirjottelee itse kännissä täällä ja puolustelee omaa työntekijöidensä polkemista, ja ilmeisesti myös raportoi ketjun kaikki viestit jotka häntä kritisoi XDD
Edelleen, toivottavasti sulla eioo hirveesti omaa fyffee kiinni tos lafkassasJep!
Vittu, että rasauttelee ihmiset, jotka eivät kykene itsessään tai omassa toiminnassaan näkemään koskaan mitään vikaa :D Äijä ihan tosissaan kuvittelee olevansa joku ylijumala. Narsismi paistaa kilometrien päähän.
- Anonyymi
Tiedoksi kaikille, että SIlent Park estää facebookissa entisiä työntekijöitä ja poistaa työntekijöiden kommentteja, jossa kysytään maksamattomien palkkojen perään tai varoitetaan firmasta. Jos siis facebookissa tuli vastaan heidän työnhakuilmoitus, niin olkaa varovaisia. He ovat nyt lähes jokaisen kunnan puskaradioihin ja työnhakuryhmiin laittaneet tuota omaa rekrytointi ilmoitusta.
- Anonyymi
Koirat haukkuu, ja karavaani kulkee!
- Anonyymi
Tuo on sitten ihan kirjaimellisesti rikos. Se ei ole mikään "oho olipa harmi kun tulin huijatuksi". Rikosilmoitus ja sitten yhteys liiton oikeusapuun tai muuhun lakimieheen. Miten hitossa tollanen firma on ollut vuoden verran olemassa edes? Miksi ihmiset antaa kusettaa itseään ja sitten vain harmittelee asiaa netissä eikä tee asialle mitään... 🤦♂️
- Anonyymi
Onko mitään lisätietoja vielä tästä firmasta? Olisi kiva kuulla.
Olen itse työskennellyt myynnin parissa ja tiedän suurinpiirtein miten koulutus ja kehitystyö tapahtuu. Ei siellä ikinä kukaan karjunut kurkku suorana, joten kuulostaa ihan naurettavalta tuon lafkan touhu.
Lisäksi omassa puskaradiossa muutama kuukausi sitten näin firman sen videon laivalta, jossa mainostettiin tulemaan mukaan huipputiimiin. Se mainoskin oli jo vähän sketsin oloinen niin sanoista, eleistä ja kuvanlaadusta lähtien.- Anonyymi
Sen verta lisäyksenä äskeiseen, että työpaikkailmoitukset ja nettisivukin on aika tavalla hutiloitu, meikäläinen joka ei ammattilainen edes ole saisi suomenkielellä samat.
Ja tuo, että muistan mainonnassa olleen tyyliin kuinka helppoa huippupalkka on, antaa aika väärän kuvan. Tuskin siellä kukaan ikinä on tienannut hirveästi yli kahden tonnin, kun toteumat kaupoista tulee.
Itse hutaisin kulta-aikoina päälle 5 tonnia kuussa, mutta se oli sitä aikaa ja vaihetta myynnissä se. Nuo myyvät kaiketi vielä jotain ravintolisäpillereitä tai mitälie, ei kovin helppo myytävä.
- Anonyymi
Pääsi mot uusimpaan jaksoon tämä firma. On kyllä niin epämääräinen firma nettisivuista lähtien etten koskisi pitkällä tikullakaan
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841