HKI hammaslääkärit koho-palveluseteli?

Onko kokemusta huhu palvelusetelistä? Helsingissä tuottajina näkyy olevan Hygga, spiderman ja coronaria. Erikoistuneet jonojen purkuun . Yle uutiset kello 8.00 sosiaalialan työntekijät ovat huolissaan asiakkaistaan ja omasta jaksamisestaan hallituksen sopeutustoimien hidastavat ensi vuoden odotettua talouskasvua arvioi talouden asiantuntija on Millaisia ovat? Onko aikoja saatavilla tarpeeksi? Ovatko ihan oikeita hammaslääkäreitä vai opiskelijoita?
88509
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kävin aiemmin tänä vuonna tuolla Koho-palvelusetelillä. Silloin valittavissa oli Hygga, Spider Med ja joku kolmas, tuota Coronariaa ei silloin ollut.
Aikoja oli muihin kuin Hyggaan hyvin saatavilla. Valitsin googlettelun jälkeen Spider Medin ja ainakin siitä tosi hyvä kokemus. Hoito maksaa saman verran kuin maksaisi Helsingin kaupungin hammashoidossa ja ovat ihan oikeita hammaslääkäreitä. Ajan tarkastukseen sai tosi nopeasti, olisi saanut jopa samalle päivällekin ja sitten tarkastuksen jälkeen omassa suussakin oli korjattavaa ja jatkoajan sai ihan heti parin päivän päähän.

Tosi kätevä systeemi ainakin näin potilaan kannalta ja hoito oli myös hyvää ja ammattitaitoista.

Äänestä
  • pelkkää rahastusta ja kusetusta koko seteli.itse vertasin kaikki johon toipalveluseteli kävi hinnat ja muitten hinnat.ni säästin ilman setelin käyttöä tuttkimus ja hammaskiven poistosta 80 euroa.

1Äänestä

Onko kokemusta proteeseista, onko hyvät ja hinta?

Äänestä

MINÄ KÄVIN SPIDER MEDISSÄ TARKOITUKSENA POISTAA HAMMASKIVET JA VÄRJÄYMÄT.HYGIENISTI PUHUI TÄYTTÄ PASKAA KOKO HOIDON AJAN.EI SAANUT HAMMASKIVIÄ EIKÄ VÄRJÄYMIÄ POIS OLLENKAAN.MUTTA TÄYSIN TERVEESTÄ HAMPAASTA HÄN SAI PAIKAN IRTOAMAAN.MINUN VAATIMUKSESTA HAMMAS PAIKATTIIN MAKSUTTA.JOUDUIN MENEMÄÄN SINNE VIELÄ TOISEN KERRAN HYGIENISTILLE ETTÄ SAISIN NE HAMMASKIVET OIKEASTI POIS.TÄMÄKIN HYGIENISTI ALKOI SAMALLA TAVALLA HÖPÖTTÄMÄÄN TURHIA VAIKKA SANOIN HETI ALKUUN ETTÄ TÄMÄ ON JO TOINEN KÄYNTI VIIKON SISÄLLÄ JA NYT EI PUHUTA ENÄÄN MITÄÄN VAAN TEHDÄÄN TÖITÄ.HÄN EHDOTTI MINULLE JOPA KOLMATTA KÄYNTIÄ.ELIKKÄ TÄMÄ HEIDÄN EDULLINEN SUUHYGENISTIPALVELU VOI MAKSAA 300 EUROA TÄSSÄ YRITYKSESSÄ.TEKEVÄT HYVIN RAHAA KUN KÄYTTÄVÄT HOITOAIKAA PASKAN PUHUMISEEN JA JUOKSUTTAVAT IHMISIÄ SIELLÄ TURHAAN.MINÄ EN ENÄÄN KOSKAAN TÄMÄN YRITYKSEN PALVELUJA TULE KÄYTTÄMÄÄN.SAAMARIN PÖNTÖT.

1Äänestä
  • Saako kysyä miksi sulla on paikattu terve hammas kun paikka lähti terveestä hampaasta

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Saako kysyä miksi sulla on paikattu terve hammas kun paikka lähti terveestä hampaasta

MIETIHÄN SITÄ.

2Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

MIETIHÄN SITÄ.

En mieti. Koska se ei ole mun ongelma

Äänestä

Ite tykkäsin Hyggasta

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Onko kokemusta huhu palvelusetelistä? Helsingissä tuottajina näkyy olevan Hygga, spiderman ja coronaria. Erikoistuneet jonojen purkuun . Yle uutiset kello 8.00 sosiaalialan työntekijät ovat huolissaan asiakkaistaan ja omasta jaksamisestaan hallituksen sopeutustoimien hidastavat ensi vuoden odotettua talouskasvua arvioi talouden asiantuntija on Millaisia ovat? Onko aikoja saatavilla tarpeeksi? Ovatko ihan oikeita hammaslääkäreitä vai opiskelijoita?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu