Onko kokemusta huhu palvelusetelistä? Helsingissä tuottajina näkyy olevan Hygga, spiderman ja coronaria. Erikoistuneet jonojen purkuun . Yle uutiset kello 8.00 sosiaalialan työntekijät ovat huolissaan asiakkaistaan ja omasta jaksamisestaan hallituksen sopeutustoimien hidastavat ensi vuoden odotettua talouskasvua arvioi talouden asiantuntija on Millaisia ovat? Onko aikoja saatavilla tarpeeksi? Ovatko ihan oikeita hammaslääkäreitä vai opiskelijoita?
HKI hammaslääkärit koho-palveluseteli?
8
7196
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin aiemmin tänä vuonna tuolla Koho-palvelusetelillä. Silloin valittavissa oli Hygga, Spider Med ja joku kolmas, tuota Coronariaa ei silloin ollut.
Aikoja oli muihin kuin Hyggaan hyvin saatavilla. Valitsin googlettelun jälkeen Spider Medin ja ainakin siitä tosi hyvä kokemus. Hoito maksaa saman verran kuin maksaisi Helsingin kaupungin hammashoidossa ja ovat ihan oikeita hammaslääkäreitä. Ajan tarkastukseen sai tosi nopeasti, olisi saanut jopa samalle päivällekin ja sitten tarkastuksen jälkeen omassa suussakin oli korjattavaa ja jatkoajan sai ihan heti parin päivän päähän.
Tosi kätevä systeemi ainakin näin potilaan kannalta ja hoito oli myös hyvää ja ammattitaitoista.- Anonyymi
pelkkää rahastusta ja kusetusta koko seteli.itse vertasin kaikki johon toipalveluseteli kävi hinnat ja muitten hinnat.ni säästin ilman setelin käyttöä tuttkimus ja hammaskiven poistosta 80 euroa.
- Anonyymi
Onko kokemusta proteeseista, onko hyvät ja hinta?
- Anonyymi
MINÄ KÄVIN SPIDER MEDISSÄ TARKOITUKSENA POISTAA HAMMASKIVET JA VÄRJÄYMÄT.HYGIENISTI PUHUI TÄYTTÄ PASKAA KOKO HOIDON AJAN.EI SAANUT HAMMASKIVIÄ EIKÄ VÄRJÄYMIÄ POIS OLLENKAAN.MUTTA TÄYSIN TERVEESTÄ HAMPAASTA HÄN SAI PAIKAN IRTOAMAAN.MINUN VAATIMUKSESTA HAMMAS PAIKATTIIN MAKSUTTA.JOUDUIN MENEMÄÄN SINNE VIELÄ TOISEN KERRAN HYGIENISTILLE ETTÄ SAISIN NE HAMMASKIVET OIKEASTI POIS.TÄMÄKIN HYGIENISTI ALKOI SAMALLA TAVALLA HÖPÖTTÄMÄÄN TURHIA VAIKKA SANOIN HETI ALKUUN ETTÄ TÄMÄ ON JO TOINEN KÄYNTI VIIKON SISÄLLÄ JA NYT EI PUHUTA ENÄÄN MITÄÄN VAAN TEHDÄÄN TÖITÄ.HÄN EHDOTTI MINULLE JOPA KOLMATTA KÄYNTIÄ.ELIKKÄ TÄMÄ HEIDÄN EDULLINEN SUUHYGENISTIPALVELU VOI MAKSAA 300 EUROA TÄSSÄ YRITYKSESSÄ.TEKEVÄT HYVIN RAHAA KUN KÄYTTÄVÄT HOITOAIKAA PASKAN PUHUMISEEN JA JUOKSUTTAVAT IHMISIÄ SIELLÄ TURHAAN.MINÄ EN ENÄÄN KOSKAAN TÄMÄN YRITYKSEN PALVELUJA TULE KÄYTTÄMÄÄN.SAAMARIN PÖNTÖT.
- Anonyymi
Saako kysyä miksi sulla on paikattu terve hammas kun paikka lähti terveestä hampaasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kysyä miksi sulla on paikattu terve hammas kun paikka lähti terveestä hampaasta
MIETIHÄN SITÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIETIHÄN SITÄ.
En mieti. Koska se ei ole mun ongelma
- Anonyymi
Ite tykkäsin Hyggasta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176319Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3796125Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695900Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452355Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1181395- 121231
- 1831064
- 59887