Mitään ei kannata pitää itsestään selvyytenä

Anonyymi-ap

En usko enää mihinkään. En varsinkaan sinun ajatuksiisi. Ehkä minulle olisi vain parempi poistua ja ajatella muita mahdollisuuksia. Aloittaa puhtaalta pöydältä jossain muualla. Vaikka täällä on monia hyviä tyyppejä ja viihdyn. En vain halua kärsiä enää yhtään enempää. Tunteet eivät ole minua varten. Elämä on helpompaa kun niitä ei ole ja lähellä olevia ei tunne millään ylimääräisellä tasolla.

13

459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos tämä liittyisi jotenkin omaan työpaikkaan, niin en todella toivo että kärsit ja jos niin teet kerro kiitos siitä. Kerro.

      • Anonyymi

        En kerro, lähden pois jos se vain järkevästi järjestyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro, lähden pois jos se vain järkevästi järjestyy.

        En voi estää vaikka haluaisin, mutta ottaisitko minut mukaasi edes jollain tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi estää vaikka haluaisin, mutta ottaisitko minut mukaasi edes jollain tasolla?

        En näe siinä mitään järkeä, koska olet syy miksi lähden. Minua ei voi jakaa olen kokonainen. Elän täysillä tai en ollenkaan, siinä asiassa olen mustavalkoinen. Ei ole mitään välimallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi estää vaikka haluaisin, mutta ottaisitko minut mukaasi edes jollain tasolla?

        Kuitenkin haluaisin pitää sinut jollain tavalla elämässäni, vaikka se koskee sisintäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin haluaisin pitää sinut jollain tavalla elämässäni, vaikka se koskee sisintäni.

        Okei, no jos olisit hän, niin miksei pidettäis sitten oikein kunnolla toisemme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no jos olisit hän, niin miksei pidettäis sitten oikein kunnolla toisemme...

        En usko että hän haluaa sitä kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että hän haluaa sitä kuitenkaan.

        Tuota et voi tietää, ellet selvitä asiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota et voi tietää, ellet selvitä asiaa...

        Oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mies?

        Olen mies. Ja vastasin kuin hänelle naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen mies. Ja vastasin kuin hänelle naiselle.

        Miksi minun pitää olla se joka selvittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minun pitää olla se joka selvittää?

        Tietysti selvittäisin jos tuollainen tilanne tulisi irl ja juuri hän olisi se joka tuollaista miettisi. En ikinä halua että hän kärsii, päinvastoin haluan että hänellä on kaikki niin hyvin kuin mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti selvittäisin jos tuollainen tilanne tulisi irl ja juuri hän olisi se joka tuollaista miettisi. En ikinä halua että hän kärsii, päinvastoin haluan että hänellä on kaikki niin hyvin kuin mahdollista.

        Ehkä me saamme tämän selville.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe