Puuh. Markkinointi on raskasta

ja ikävää, mutta nyt mahdollisesti pari projektia saattaa lähteä liikkeelle.
(ainakin pyydys on vedessä ja saalis kiertelee sitä)

12

175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennekysymys. Pitää päästä yli rimakauhusta ja puhua vakuuttavasti. Muista hymy! Positiivinen ja rento asenne auttaa asiaa. Täytyy vaan uskaltaa heittäytyä.
      Ne potentiaaliset yhteistyökumppanit haluavat kuulla teitä ihan syystä. He ovat kiinnostuneita. Sitä mielenkiintoa kannattaa "ruokkia" ja pitää yllä.

      Tsemppiä ja onnea projektiin.

      • Kiitos kannustuksesta.
        Rimakauhua ei nykyisin onneksi ole lainkaan, sillä olen niin usein ollut suurten päälliköiden kanssa tekemisissä, että se on kadonnut.
        Neljä pyydystä on nyt vedessä ja niistä kaksi ovat hyvässä paikassa.
        (ai hymyillä... noh.. ehkä sitä hiukan oli)

        ((aamulla joku kattoremontikauppias herätti minut kesken unien, enkä sitten saanut jatkettua niitä ja sain sen seurauksena taas lievän migreenin, mutta silti päivä meni ihan hyvin))
        (((ja eilen illalla kuvittelin, että nyt ehdin nukkua vaihteeksi kunnolla ja olen sitten koko päivän virkeänä. Pöh)))


      • buddy-love kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.
        Rimakauhua ei nykyisin onneksi ole lainkaan, sillä olen niin usein ollut suurten päälliköiden kanssa tekemisissä, että se on kadonnut.
        Neljä pyydystä on nyt vedessä ja niistä kaksi ovat hyvässä paikassa.
        (ai hymyillä... noh.. ehkä sitä hiukan oli)

        ((aamulla joku kattoremontikauppias herätti minut kesken unien, enkä sitten saanut jatkettua niitä ja sain sen seurauksena taas lievän migreenin, mutta silti päivä meni ihan hyvin))
        (((ja eilen illalla kuvittelin, että nyt ehdin nukkua vaihteeksi kunnolla ja olen sitten koko päivän virkeänä. Pöh)))

        Ikuisena optimistina uskon ja toivon teidän pyydysten nappaavan.

        Pahuksen kattokauppias, kun herättää viattomia ihmisiä kesken unien. Harmittava migreeni. Se on selvä oire, että keho kaipaa lepoa ja unta. Oletko muistanut syödä hyvin?

        Asiasta toiseen. Sattui yllättäen vastaan tämä ilmoitus Insinöörien Gaalasta, Tampere talossa 13.9.-24.
        Sinun/ teidän kannattaisi osallistua ja vaikuttaa. Kaikki ehdotuksia lähettäneet osallistuvat Helkama sähköjopon arvontaan. JEEE!
        https://kampanjat.is.fi/insinoorigaala/?utm_source=IS&utm_medium=ISdigikokosivukoulutetut&utm_campaign=insinooriehdotus&utm_content=ISdigikokosivukoulutetut


      • Tarkemmin ajateltuna:
        vaikka ei ole rimakauhua, niin on kuitenkin jälkikäteisnolostus.
        (että pitikin kehua itseään)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna:
        vaikka ei ole rimakauhua, niin on kuitenkin jälkikäteisnolostus.
        (että pitikin kehua itseään)

        Ei saa olla liian vaatimaton ja vähätellä itseään. Pois sellainen jälkinolous.
        Rinta rottingille ja hymyä huuleen. :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ikuisena optimistina uskon ja toivon teidän pyydysten nappaavan.

        Pahuksen kattokauppias, kun herättää viattomia ihmisiä kesken unien. Harmittava migreeni. Se on selvä oire, että keho kaipaa lepoa ja unta. Oletko muistanut syödä hyvin?

        Asiasta toiseen. Sattui yllättäen vastaan tämä ilmoitus Insinöörien Gaalasta, Tampere talossa 13.9.-24.
        Sinun/ teidän kannattaisi osallistua ja vaikuttaa. Kaikki ehdotuksia lähettäneet osallistuvat Helkama sähköjopon arvontaan. JEEE!
        https://kampanjat.is.fi/insinoorigaala/?utm_source=IS&utm_medium=ISdigikokosivukoulutetut&utm_campaign=insinooriehdotus&utm_content=ISdigikokosivukoulutetut

        Kun ärsyynnyn niihin soitteleviin kauppiaisiin tarpeeksi, niin ryhdyn vaatimaan niiltä tätä:
        https://tietosuoja.fi/kun-haluat-tarkastaa-tietosi
        (tulisi niille kalliksi, jos kaikki vaatisivat aina tietonsa postin välityksellä ja koko soitteluhomma loppuisi siihen)

        Edelleen syön kehnosti, mutta yritin korjata sitä kananmunilla.
        Eli siis keitettyjä muutama päivässä, mutta täytyy lopettaa se, sillä haisen mielestäni rikiltä (muut tuskin havaitsevat, mutta itseäni se häiritsee).

        Mielenkiintoinen linkki, mutta ihan heti ei tule kohdetta mieleen (yliopistotutkijoiden puolelta olisi kyllä). Täytyy miettiä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ei saa olla liian vaatimaton ja vähätellä itseään. Pois sellainen jälkinolous.
        Rinta rottingille ja hymyä huuleen. :)

        Tuo on kovin vaikea rasti.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kun ärsyynnyn niihin soitteleviin kauppiaisiin tarpeeksi, niin ryhdyn vaatimaan niiltä tätä:
        https://tietosuoja.fi/kun-haluat-tarkastaa-tietosi
        (tulisi niille kalliksi, jos kaikki vaatisivat aina tietonsa postin välityksellä ja koko soitteluhomma loppuisi siihen)

        Edelleen syön kehnosti, mutta yritin korjata sitä kananmunilla.
        Eli siis keitettyjä muutama päivässä, mutta täytyy lopettaa se, sillä haisen mielestäni rikiltä (muut tuskin havaitsevat, mutta itseäni se häiritsee).

        Mielenkiintoinen linkki, mutta ihan heti ei tule kohdetta mieleen (yliopistotutkijoiden puolelta olisi kyllä). Täytyy miettiä.

        Kananmunat täyttävät ja pitävät näläntunteen poissa pitempään. Syön kananmunia säännöllisesti. Itse en ole huomannut rikinhajua. Tai ehkä minun hajuaistini pettää ja kuljen kaupungilla hajupilven ympäröimänä, enkä itse huomaa mitään.
        Sinulla on liian tarkka hajuaisti.

        Tuo Insinööri Gaalan linkki tuli vastaan, kun olin etsimässä muuta tietoa. Näin aina. Kaikkea muuta löytyy, paitsi sitä mitä juuri sillä hetkellä hakee. Normi meininki.

        Vielä hetkeksi muihin puuhiin.
        Toivottavasti saat yön nukuttua hyvin, eikä migreeni enää vaivaa.

        öitä! :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kananmunat täyttävät ja pitävät näläntunteen poissa pitempään. Syön kananmunia säännöllisesti. Itse en ole huomannut rikinhajua. Tai ehkä minun hajuaistini pettää ja kuljen kaupungilla hajupilven ympäröimänä, enkä itse huomaa mitään.
        Sinulla on liian tarkka hajuaisti.

        Tuo Insinööri Gaalan linkki tuli vastaan, kun olin etsimässä muuta tietoa. Näin aina. Kaikkea muuta löytyy, paitsi sitä mitä juuri sillä hetkellä hakee. Normi meininki.

        Vielä hetkeksi muihin puuhiin.
        Toivottavasti saat yön nukuttua hyvin, eikä migreeni enää vaivaa.

        öitä! :)

        Olen samaa mieltä hajuaististani ja toisinaan sen kanssa on hiukan hankalaa, mutta toisaalta siitä on usein myös suurta hyötyä.

        Todennäköisesti rikkisyytesi on olematonta, sillä siihen vaikuttaa mm. oma mikrobikanta suolistossa ja kun se ehtii sopeutua, niin rikkiyhdisteet tulevat niiden käyttöön.
        Minulla oli kerran opettaja, joka söi valtavasti valkosipulia, mutta ei haissut siltä ja hän sanoi hajun hävinneen ensimmäisen käyttövuoden aikana.

        Migreenini on jo melkein poissa.

        Öitä.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        😍 ­N­­­y­­­m­­f­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Pitää suhtautua niin, että yhteyden päässä saattaa olla taho, jota painaa omaa aikaansaamattomuus tarvitsemansa hankinnan tekemisessä. Yhteydenottosi voi olla ilahduttava ja suuri helpotus :)

      • Toinen niistä mahdollisista vaikutti juuri tuolta ja ensi kuun puolessa välissä olisi tarkoitus käydä niiden paikassa kääntymässä, sillä niillä on silloin jotkut avajaiset ja siellä kuulemma näkisi sopivia ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe