Puuh. Markkinointi on raskasta

ja ikävää, mutta nyt mahdollisesti pari projektia saattaa lähteä liikkeelle.
(ainakin pyydys on vedessä ja saalis kiertelee sitä)

11

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asennekysymys. Pitää päästä yli rimakauhusta ja puhua vakuuttavasti. Muista hymy! Positiivinen ja rento asenne auttaa asiaa. Täytyy vaan uskaltaa heittäytyä.
      Ne potentiaaliset yhteistyökumppanit haluavat kuulla teitä ihan syystä. He ovat kiinnostuneita. Sitä mielenkiintoa kannattaa "ruokkia" ja pitää yllä.

      Tsemppiä ja onnea projektiin.

      • Kiitos kannustuksesta.
        Rimakauhua ei nykyisin onneksi ole lainkaan, sillä olen niin usein ollut suurten päälliköiden kanssa tekemisissä, että se on kadonnut.
        Neljä pyydystä on nyt vedessä ja niistä kaksi ovat hyvässä paikassa.
        (ai hymyillä... noh.. ehkä sitä hiukan oli)

        ((aamulla joku kattoremontikauppias herätti minut kesken unien, enkä sitten saanut jatkettua niitä ja sain sen seurauksena taas lievän migreenin, mutta silti päivä meni ihan hyvin))
        (((ja eilen illalla kuvittelin, että nyt ehdin nukkua vaihteeksi kunnolla ja olen sitten koko päivän virkeänä. Pöh)))


      • buddy-love kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.
        Rimakauhua ei nykyisin onneksi ole lainkaan, sillä olen niin usein ollut suurten päälliköiden kanssa tekemisissä, että se on kadonnut.
        Neljä pyydystä on nyt vedessä ja niistä kaksi ovat hyvässä paikassa.
        (ai hymyillä... noh.. ehkä sitä hiukan oli)

        ((aamulla joku kattoremontikauppias herätti minut kesken unien, enkä sitten saanut jatkettua niitä ja sain sen seurauksena taas lievän migreenin, mutta silti päivä meni ihan hyvin))
        (((ja eilen illalla kuvittelin, että nyt ehdin nukkua vaihteeksi kunnolla ja olen sitten koko päivän virkeänä. Pöh)))

        Ikuisena optimistina uskon ja toivon teidän pyydysten nappaavan.

        Pahuksen kattokauppias, kun herättää viattomia ihmisiä kesken unien. Harmittava migreeni. Se on selvä oire, että keho kaipaa lepoa ja unta. Oletko muistanut syödä hyvin?

        Asiasta toiseen. Sattui yllättäen vastaan tämä ilmoitus Insinöörien Gaalasta, Tampere talossa 13.9.-24.
        Sinun/ teidän kannattaisi osallistua ja vaikuttaa. Kaikki ehdotuksia lähettäneet osallistuvat Helkama sähköjopon arvontaan. JEEE!
        https://kampanjat.is.fi/insinoorigaala/?utm_source=IS&utm_medium=ISdigikokosivukoulutetut&utm_campaign=insinooriehdotus&utm_content=ISdigikokosivukoulutetut


      • Tarkemmin ajateltuna:
        vaikka ei ole rimakauhua, niin on kuitenkin jälkikäteisnolostus.
        (että pitikin kehua itseään)


      • buddy-love kirjoitti:

        Tarkemmin ajateltuna:
        vaikka ei ole rimakauhua, niin on kuitenkin jälkikäteisnolostus.
        (että pitikin kehua itseään)

        Ei saa olla liian vaatimaton ja vähätellä itseään. Pois sellainen jälkinolous.
        Rinta rottingille ja hymyä huuleen. :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ikuisena optimistina uskon ja toivon teidän pyydysten nappaavan.

        Pahuksen kattokauppias, kun herättää viattomia ihmisiä kesken unien. Harmittava migreeni. Se on selvä oire, että keho kaipaa lepoa ja unta. Oletko muistanut syödä hyvin?

        Asiasta toiseen. Sattui yllättäen vastaan tämä ilmoitus Insinöörien Gaalasta, Tampere talossa 13.9.-24.
        Sinun/ teidän kannattaisi osallistua ja vaikuttaa. Kaikki ehdotuksia lähettäneet osallistuvat Helkama sähköjopon arvontaan. JEEE!
        https://kampanjat.is.fi/insinoorigaala/?utm_source=IS&utm_medium=ISdigikokosivukoulutetut&utm_campaign=insinooriehdotus&utm_content=ISdigikokosivukoulutetut

        Kun ärsyynnyn niihin soitteleviin kauppiaisiin tarpeeksi, niin ryhdyn vaatimaan niiltä tätä:
        https://tietosuoja.fi/kun-haluat-tarkastaa-tietosi
        (tulisi niille kalliksi, jos kaikki vaatisivat aina tietonsa postin välityksellä ja koko soitteluhomma loppuisi siihen)

        Edelleen syön kehnosti, mutta yritin korjata sitä kananmunilla.
        Eli siis keitettyjä muutama päivässä, mutta täytyy lopettaa se, sillä haisen mielestäni rikiltä (muut tuskin havaitsevat, mutta itseäni se häiritsee).

        Mielenkiintoinen linkki, mutta ihan heti ei tule kohdetta mieleen (yliopistotutkijoiden puolelta olisi kyllä). Täytyy miettiä.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ei saa olla liian vaatimaton ja vähätellä itseään. Pois sellainen jälkinolous.
        Rinta rottingille ja hymyä huuleen. :)

        Tuo on kovin vaikea rasti.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kun ärsyynnyn niihin soitteleviin kauppiaisiin tarpeeksi, niin ryhdyn vaatimaan niiltä tätä:
        https://tietosuoja.fi/kun-haluat-tarkastaa-tietosi
        (tulisi niille kalliksi, jos kaikki vaatisivat aina tietonsa postin välityksellä ja koko soitteluhomma loppuisi siihen)

        Edelleen syön kehnosti, mutta yritin korjata sitä kananmunilla.
        Eli siis keitettyjä muutama päivässä, mutta täytyy lopettaa se, sillä haisen mielestäni rikiltä (muut tuskin havaitsevat, mutta itseäni se häiritsee).

        Mielenkiintoinen linkki, mutta ihan heti ei tule kohdetta mieleen (yliopistotutkijoiden puolelta olisi kyllä). Täytyy miettiä.

        Kananmunat täyttävät ja pitävät näläntunteen poissa pitempään. Syön kananmunia säännöllisesti. Itse en ole huomannut rikinhajua. Tai ehkä minun hajuaistini pettää ja kuljen kaupungilla hajupilven ympäröimänä, enkä itse huomaa mitään.
        Sinulla on liian tarkka hajuaisti.

        Tuo Insinööri Gaalan linkki tuli vastaan, kun olin etsimässä muuta tietoa. Näin aina. Kaikkea muuta löytyy, paitsi sitä mitä juuri sillä hetkellä hakee. Normi meininki.

        Vielä hetkeksi muihin puuhiin.
        Toivottavasti saat yön nukuttua hyvin, eikä migreeni enää vaivaa.

        öitä! :)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Kananmunat täyttävät ja pitävät näläntunteen poissa pitempään. Syön kananmunia säännöllisesti. Itse en ole huomannut rikinhajua. Tai ehkä minun hajuaistini pettää ja kuljen kaupungilla hajupilven ympäröimänä, enkä itse huomaa mitään.
        Sinulla on liian tarkka hajuaisti.

        Tuo Insinööri Gaalan linkki tuli vastaan, kun olin etsimässä muuta tietoa. Näin aina. Kaikkea muuta löytyy, paitsi sitä mitä juuri sillä hetkellä hakee. Normi meininki.

        Vielä hetkeksi muihin puuhiin.
        Toivottavasti saat yön nukuttua hyvin, eikä migreeni enää vaivaa.

        öitä! :)

        Olen samaa mieltä hajuaististani ja toisinaan sen kanssa on hiukan hankalaa, mutta toisaalta siitä on usein myös suurta hyötyä.

        Todennäköisesti rikkisyytesi on olematonta, sillä siihen vaikuttaa mm. oma mikrobikanta suolistossa ja kun se ehtii sopeutua, niin rikkiyhdisteet tulevat niiden käyttöön.
        Minulla oli kerran opettaja, joka söi valtavasti valkosipulia, mutta ei haissut siltä ja hän sanoi hajun hävinneen ensimmäisen käyttövuoden aikana.

        Migreenini on jo melkein poissa.

        Öitä.


    • Anonyymi

      Pitää suhtautua niin, että yhteyden päässä saattaa olla taho, jota painaa omaa aikaansaamattomuus tarvitsemansa hankinnan tekemisessä. Yhteydenottosi voi olla ilahduttava ja suuri helpotus :)

      • Toinen niistä mahdollisista vaikutti juuri tuolta ja ensi kuun puolessa välissä olisi tarkoitus käydä niiden paikassa kääntymässä, sillä niillä on silloin jotkut avajaiset ja siellä kuulemma näkisi sopivia ihmisiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe