Vähästä lihoo,kaikki riippuu siitä mitä syöt

Anonyymi-ap

Jos syöt joka päivä viikossa 1000 ylimääräistä kaloria
LIHOT viikossa kilon
Esim karkki 200g= 800kal
Juusto 200g= noin 700 kal

Voit lihoa niinkin että jos syöt rasvaisia aterioita joissa on 2-4 kertaiset kalorit kevyeen ruokaan verrattuna.

Laihtuminen ja painonhallinta riippuu aivan siitä mitä syö.
Ei tarvitse syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
Kaikki riippuu siitä mitä syöt

18

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erittäin paljon kyse on ahminta- ja syömishäiriöstä, jota ei voi paikata erittäin vahvalla pyöräilyllä tai hiihdolla. Erittäin paljon sopii kevyt työ, jos on paras työntekijä.

      • Anonyymi

        Psykiatrisen hoidon tulisi olla liian lihaville pakollista


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­N­­y­m­­­f­o­m­­­a­a­n­­­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kaikki riippuu siitä mitä syöt, lihominen riippuu siitä mitä syöt, laihtuminen riippuu siitä mitä syöt. Ja varmasti itsestään selvyyksien pakkotoisto-ongelmakin riippuu siitä mitä syöt.

    • Anonyymi

      Tämä samanlainen huumori on nyt jatkunut joka päivä usean kuukauden ajan, eli en kutsuisi huumoria kovin pulppuilevaksi. Paitsi että huumori on yksitoikkoista, siinä samalla kiusataan erästä palstan vakiokirjoittajaa. Taustalla ei ole hyvä mieli, vaan omasta huonosta olosta ja puuttuvista erektioista kumpuava pahantahtoisuus.

      • Anonyymi

        Olipa tuossa typerä kirjoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa typerä kirjoitus.

        Mitä typerää tuossa muka on,siitä se vaan riippuu mitä syöt.Itse aloin laihtumaan välittömästi kun lopetin kaikki ne mistä lihoin ja aloin syömään. ERI ruokaa.

        Ei sun tarvitse välttämättä liikkua yhtään että laihdut.
        Sitä laihtuu varmasti kun syö vähän energiaa sisältävää ruokaa.Salatteja keittoja yms.
        Pystyy sitä liikunnallakin laihtumaan,mutta siihen ei moni pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä typerää tuossa muka on,siitä se vaan riippuu mitä syöt.Itse aloin laihtumaan välittömästi kun lopetin kaikki ne mistä lihoin ja aloin syömään. ERI ruokaa.

        Ei sun tarvitse välttämättä liikkua yhtään että laihdut.
        Sitä laihtuu varmasti kun syö vähän energiaa sisältävää ruokaa.Salatteja keittoja yms.
        Pystyy sitä liikunnallakin laihtumaan,mutta siihen ei moni pysty.

        Kirjoitus ei ollut sinulle.

        Avaus oli sympaattinen.


    • Anonyymi

      olen ottanut sellaisen, että otan aina kaikkea vähemmän kuin muuten ottaisin. poikkeuksena tietysti vihannekset.

      • Anonyymi

        Ei se toimi,jos syöt oikein herkullista ruokaa,sitä syö varmasti lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se toimi,jos syöt oikein herkullista ruokaa,sitä syö varmasti lisää.

        Minun ruokavalioni on yksinkertainen. Tänäänkin syön grillattua broilerinkoipea, jota jäi eilen. Sitten teen salaatin, syön yhden perunan. Sitten syön viili-rahka seosta, johon olen sekoittanut hermesetasta. Päälle sokeritonta hilloa ja vaalea soijarouhelltta, jossa mukana paahdettua ruishiutaletta Laihtuminen on hyvin hidasta, mutta varmasti puree ajan kanssa.


    • Anonyymi

      Jos juot litran pullon rypsiöljyä joka päivä, on turha ihmetellä että lihottuu.

    • Anonyymi

      JOS syöt ylimääräisestä JOKA päivä viikon ajan vaikka karkkia 200g ja juustoa 200g + jotain pientä esim jugurttia
      LIHOT 2 kiloa viikossa

      Nämä hengenvaarallisesti lihavat syövät yhdeltä istumalta helposti 5 pitsaa 5000 kaloria
      Lihomista viikossa jo siitä 4 kiloa viikossa.

      Kaloripommeja joilla LIHOO NOPEASTI on esim suklaa,karkki,pullat,jäätelöt,myslit,jugurtit,perunalastut yms

    • Anonyymi

      Rasvakilo eli kilo läskiä ON 7000 kaloria
      JOS syöt sen verran enempi kuin on kulutus lihot kilon.
      Ja toisinpäin JOS kulutat 7000 kaloria enemmän kuin on kulutus laihdut kilon.

    • Anonyymi

      "Ei se toimi,jos syöt oikein herkullista ruokaa,sitä syö varmasti lisää."

      Itse söin tosi paljon herkullista kaalia, enkä voinut lopettaa. Olenko nyt lihavo?

      • Anonyymi

        Kyllä kaalista tosiaan PYSTYY tekemään herkullista ruokaa kun käyttää siinä lihaa.


    • Olipa siinä todella järkevä aloitus,
      Aivan uutta asiaa jota en tiennyt , hyvä kun on fiksuja jotka neuvoo tyhmempiä.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe