Jännä kohtaaminen, vai mitä?
Ekan katseen.... Yllätyin, miten noin komea, Pyhä parhaimman looking omistava mies on yksi-kaksi täysin siinä missä kuuluu, eli lähellä ja tavoitettavissa
Eli bussissa samassa.
Mä rakastuin, mun mielestä en hävitä tätä rakkautta, kuten joskus on käynyt.
Mä yleensä jännitän bussimatkat ja silloin oli sama.
Oli jännää, herrasmies maksoi mun lipun, mä tuuletin iloa ulos
istuttuani paikalle.
Se oli tuore tunne, salama kävi minulla
Hymyilin. =)
Mutta mua elämä vei eteenpäin.
Olin ajatuksissa miettimässä mitä lausetta käytän kun koitan hetken päästä
Jutella.
No olin iloinen pelkästä juttelusta yksin mietteissä pään sisällä.
Sä olet romanttinen, vahva, sankari!!!
Kunpa silloin elämäni olisi ollut helpompaa,
Mutta sä lähestyit.........
Kyllä=P
Mä kiitän hetkistä,
Nyt elämä on ollut helppoa minulla
Koko tämän vuoden.
Tarkoittaen olevan hyvää aikaa jonkun luomiseen ja ehtymiseenkin varmasti.
Tiedä mun rakastavan sua 1500%
Keksitään mistä täällä pelkässä keskustelussa voidaan jutella ja olisi hienoo jo sopii kesäksi meille treffit
Samantapaiset vaikka täysin kuin viimeksi ja samassa paikassa tavata
Jotain eroja tietty tällä kertaa mutta mä oon valmis yrittämään kovemmin saada sun tietoon sen et kaipaan!
Olen vähän arkakin, kuten sinäkin saatat olla, joten ei voida muuallakaan puida asioita kuin täällä keskusteluissa
Älkää ihmiset kirjoittako mitään sekavaa ja turhaan jos ei ole asiaa, mutta asiaa kun on niin kommentoikaa kyllä! =)
Haluisin sut käsiini.
Oot tärkeä,
Ihana
&
Aistikas
Nyt mä en odota elämältä kummia.
En minä,
saanut
soittaa
sinulle
Musiikkia nyt kuuntelen hetken,
Koitan nukkua.
Miten vietät kesäsi, odotatko mitään?
Nimimerkki nainen bussissa ihana
Tämä tuo iloa ja rakkautta
Anonyymi-ap
3
619
Vastaukset
- Anonyymi
Mikähä se sinun look mahtaa mies olla- nappiverkkarit ja polviin ulottuva pomppa?
- Anonyymi
Onko se hyvä sängysdä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346