Äkkiä alkoi-äkkiä loppui

Anonyymi-ap

Kerrompa tähän oman tarinani : 7 kk 150 km välimatkaa.
Olin opiskelemassa miehen asuinpaikkakunnalla, sitten menin tietty kotikonnuille. no. oli se mahtavaa , perhosia aina vatsassa kun nähtiin jommankumman luona. kun tapailu jatkui, se oli aina vaan karumpaa se eroaminen. mies oli myös sitä mieltä- Hämpä ei halunnut luovuttaa, vaan halusi ostaa kihlat. se jotenkin veti nopealla vauhdilla hommaa eteenpäin ja välillä itkikin että ei halua minua menettää yms. se käytti itkua tekosyynä saadakseen tahtonsa läpi. en tieda, saattoi olla täysin tahatontakin, mutta minuun se vetosi säälittävällä tavalla. suostuin siis siihen.. No onnen huumassa ajelin kihlautumaan. Juttelimme tavallisia asioita ja hups, juttumme meni hänen lainataloonsa missä vietimme aikaa. en siis tiennyt tarkkaa velan määrää, mutta se oli isku vasten kasvoja. sitä olikin puolet enemmän, aloin muutenkin miettimään hänen rahankäyttöään, miten se niin vähän maksoi sitä kuukaudessa. tosin pieni palkka, mutta olisin pystynyt parempaa. no, järkytyin ja vittuunnuin siitä tietenkin, ja mies ei ymmärtänyt reaktiotani. PERUIN TIETYSTI KIHLAUKSEN. mies alkoi vannottelemaan että tekee asiaille jotain , myy tavaroita mitä ei tarvi. hetken jo uskoin, mutta sitten palasin kotiini ja mietin että muuttotappioalueelta ei saa talosta juurikaan mitään. olen seurannut mitä pyytävät ja miehellä on haaveelliset kuvat mitä talosta voisi saada. TÄssä nimittäin romuttui minun haaveeni hänen kanssaan yhteisestä talolainasta. tulevaisuutta ei enään siis haaveessani ole hänen kanssaan. on se tavallaan säälittävä mies. Sitten se laittoi viestiä perään että hän haluaa että osallistun hänen ostamiinsa sormuksiin, kun juttu meni mönkään, siis rahallisesti. no, hän aikoi joku päivä ajella luokseni. MItä MIELtä OLETTE ? tarviiko minun osallistua hänen ostamiin kihlasormuksiin, joka meni mönkään. Jotenki niin säälittävää käytöstä, että saattasi maksaakin omani.

10

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Halusit siis valmiiksi maksetun talon, et miestä. Säälittävää.

• Anonyymi

ja siihen taloon en olisi muuttanut en sitten millään. vaikka olisikin maksanut sen. kumman ummikko porukkaa täällä. halusin takaisin sinne mistä olin lähtenytkin.

• Anonyymi

Raha ratkaisi. Jos se ratkaisee niin reilua on minusta myös osallistua sormuskuluihin.

• Anonyymi

asia on näin, että halusin laittaa yhdessä miehen kanssa oman talon, mutta hän on velkavankeudessa siellä kotonaan. ei hänellä riitä rahkeet minun kanssa ottamaan yhteistä lainaa, ymmärrättekö?

• Raha ratkaisee aina.... ei pitäisi yllättyä.
      Ehkä noin naisena sinun kannattaisi selvittää ne raha-asiat ENSIN ennekuin alat yhtään mihinkään kenenkään kanssa. Voi tosiaan olla että meinasi maksattaa sinulle ne velat vielä, tuollaista tapahtuu jatkuvasti kyllä.

Voihan se ne sormukset käyttää uudestaan, muuttaa vaan nimet niihin.

• Anonyymi

kyllä olen kanssa sitä mieltä, että samalla lähtöviivalla pitää olla . jos minulla säästöjä ja saa asuntolainan niin pitäisihän se miehelläkin olla suurinpiirtein sama tilanne. joo, luotto meni mieheen täysin. niin paljon velkaa ja niin paljon ollut maksu aikaa. ei vain sopinut minun ajatusmaailmaan.

• Anonyymi

ja miksi oli miehellä niin kiire kihloihin ? se onki hyvä kysymys, että mitenkä voi selvittää raha-asiat suhteessa jossa näkee aika harvoin? kaupassa kävimme, ja ihan normi ostoksia teki. kyllähän se taitaa olla niin, että ajan kanssa nämäkin selviää. mulle kävi vähän ikävästi vain . sen tiedän. että etäsuhteeseen en ala enään ikinä. sen tästä on oppinut

• Anonyymi kirjoitti:

ja miksi oli miehellä niin kiire kihloihin ? se onki hyvä kysymys, että mitenkä voi selvittää raha-asiat suhteessa jossa näkee aika harvoin? kaupassa kävimme, ja ihan normi ostoksia teki. kyllähän se taitaa olla niin, että ajan kanssa nämäkin selviää. mulle kävi vähän ikävästi vain . sen tiedän. että etäsuhteeseen en ala enään ikinä. sen tästä on oppinut

Tunsin muuten joskus sellaisen nuorehkon naisen jolla oli suuri määrä velkaa maksettavana, hän oli suostunut takaamaan jonkun miesystävänsä lainan ja se oli tullut kokonaan hänen maksettavakseen. Nyt maksaa sitä varmaan loppuikänsä...
        Täytyy myöntää että kun sain tietää tuon asian hänestä niin kiinnostukseni häneen vähän niinkuin loppui siihen... tuntui että hän toimii täysin holtittomasti elämässään, ilman suunnitelmallisuutta tai järkevyyttä. En halunnut enää pitää yhteyttä häneen kun sain tietää siitä. Oli sillä muistaakseni muitakin outoja juttuja kyllä.

Kannattaa olla varovainen noitten lainojen kanssa, ja niiden ihmisten jotka vapaamielisesti tuntuu ottavan lainoja.

• Anonyymi

Ei tarvitse osallistua. Hän kosinut et sitä ole pyytänyt. Voit tietty palauttaa sormuksen tehköön sitä mitä lystää.

• Anonyymi

Jatka omaa elämääsi. Kaikki mitä kerroit miehestä kuulostaa vähän omituiselta: äkkiä tututustutaan ja rakastutaan/ äkkiä kihloihin/ äkkiä ilmi iso talovelka jota hän ei pysty maksamaan/äkkiä muka tarvitsee rahaa jo ostamiinsa sormuksiin.....
      Ilmeneekin että mies äkkiä tarvitsee jonkun hyväuskoisen jota voi huiputtaa maksamaan ottamansa velka!

Nyt sinun täytyy äkkiä jättää mies aivan rauhaan ja lopettaa kaikki yhteydenpito. Ehkä hän loytää toisen huiputettavan, toivottavasti ei.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. Mitä ajattelit ensimmäisenä kaivatustasi

kun näit hänet?
      Ikävä
      148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe