Tuli tässä mietittyä, että olenko jotenkin outo kun en ole vielä 18-vuotiaana ollut suhteessa kenenkään kanssa? Saattaa osasyynä olla se, että olin nuorempana melko ujo mutta silti tuntuu, että olen muita jäljessä parisuhdeasioissa ja hirvittää, että olenkohan vielä parikymppisenäkin neitsyt ja kokematon kun ei tähänkään asti ole saanut mitään aikaiseksi. Olen koittanut laittaa itseäni Tinderiin ja kysyä hengailemaan vaikka pakit sainkin, mutta ei silti tunnu oikein edistystä tulevan.
Onko outoa, etten ole vielä 18 vuotiaana ollut edes parisuhteessa?
13
387
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole outoa missään nimessä. Ota rennosti.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😍 Nymfomaani -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Minä seurustelin vasta 23 vuotiaana ekan kerran. moni nykyään taitaa seurustella vielä myöhemmin, jotkut ei koskaan. Ei noita asioita voi kiirehtiä. Rakkaus tulee elämään sitten kun se on tullakseen. Näin minä olen sen kokenut.
𝖯𝗈𝗂𝗄𝗄𝖾𝖺𝗏𝖺𝖺 𝗍𝗎𝗈 𝗈𝗇, 𝗌𝗂𝗂𝗌 𝖾𝗂 𝗈𝗅𝖾 𝗏𝗂𝗂𝗍𝖾𝗋𝗒𝗁𝗆ää𝗌𝗂 (𝗌𝗎𝗄𝗎𝗄𝗒𝗉𝗌ä𝗍 𝗍𝗒𝗍ö𝗍) 𝗇ä𝗁𝖽𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝖺𝗅𝗂𝖺. 𝖳𝗒𝗍ö𝗍 𝖺𝗅𝗄𝖺𝗏𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝖺𝗅𝗂𝗌𝗍𝗂 𝗇𝖺𝗂𝗌𝗄𝖾𝗇𝗍𝖾𝗅𝖾𝗆𝖺𝖺𝗇 𝗃𝗈𝗂𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇 𝗄𝗎𝗎𝗄𝖺𝗎𝗌𝗂𝖺 𝖾𝗇𝗌𝗂𝗏𝗎𝗈𝖽𝗈𝗇 𝗃ä𝗅𝗄𝖾𝖾𝗇.
- Anonyymi
Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?
"Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?"
En ole koskaan hyväksikäyttänyt seksuaalisesti ketään.
- Anonyymi
Älä ole huolissasi siitä. Keskity mielummin tekemään asioita, joissa viihdyt ja saat hyvää mieltä, ehkä niiden parista löydät myös itsellesi mieleisen kumppanin. Monesti se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa?
- Anonyymi
Ei todellakaan.
Jos olisit 40- vuotias ja tuossa tilanteessa, niin sitten se olisi outoa.- Anonyymi
Se kertoo epänormaalin heikosta libidosta. Jos hormonaalinen ehkäisy on kuitenkin käytössä, se kannattaa lopettaa, ne heikentävät libidoa suuresti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kertoo epänormaalin heikosta libidosta. Jos hormonaalinen ehkäisy on kuitenkin käytössä, se kannattaa lopettaa, ne heikentävät libidoa suuresti.
Miten libido auttaa kumppanin löytymiseen? Ei mitenkään.
- Anonyymi
Siinä ei ole mitään outoa. Varsinkaan nykypäivänä, kun ihmiset ovat mitä ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten libido auttaa kumppanin löytymiseen? Ei mitenkään.
Tyttö jää ilman miestä jos hänellä on heikko seksuaalinen vietti. Seksuaalinen vietti vie tytön miehen hetekalle, jossa valmistetaan rakkautta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452897Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen452835Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232618Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3341684- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193907Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101762Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43702