Onko outoa, etten ole vielä 18 vuotiaana ollut edes parisuhteessa?

Anonyymi-ap

Tuli tässä mietittyä, että olenko jotenkin outo kun en ole vielä 18-vuotiaana ollut suhteessa kenenkään kanssa? Saattaa osasyynä olla se, että olin nuorempana melko ujo mutta silti tuntuu, että olen muita jäljessä parisuhdeasioissa ja hirvittää, että olenkohan vielä parikymppisenäkin neitsyt ja kokematon kun ei tähänkään asti ole saanut mitään aikaiseksi. Olen koittanut laittaa itseäni Tinderiin ja kysyä hengailemaan vaikka pakit sainkin, mutta ei silti tunnu oikein edistystä tulevan.

13

387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole outoa missään nimessä. Ota rennosti.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😍 ­­­N­y­­m­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://tiny.tw/3BTx#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­N­y­­­m­f­­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Minä seurustelin vasta 23 vuotiaana ekan kerran. moni nykyään taitaa seurustella vielä myöhemmin, jotkut ei koskaan. Ei noita asioita voi kiirehtiä. Rakkaus tulee elämään sitten kun se on tullakseen. Näin minä olen sen kokenut.

• 𝖯𝗈𝗂𝗄𝗄𝖾𝖺𝗏𝖺𝖺 𝗍𝗎𝗈 𝗈𝗇, 𝗌𝗂𝗂𝗌 𝖾𝗂 𝗈𝗅𝖾 𝗏𝗂𝗂𝗍𝖾𝗋𝗒𝗁𝗆ää𝗌𝗂 (𝗌𝗎𝗄𝗎𝗄𝗒𝗉𝗌ä𝗍 𝗍𝗒𝗍ö𝗍) 𝗇ä𝗁𝖽𝖾𝗇 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝖺𝗅𝗂𝖺. 𝖳𝗒𝗍ö𝗍 𝖺𝗅𝗄𝖺𝗏𝖺𝗍 𝗇𝗈𝗋𝗆𝖺𝖺𝗅𝗂𝗌𝗍𝗂 𝗇𝖺𝗂𝗌𝗄𝖾𝗇𝗍𝖾𝗅𝖾𝗆𝖺𝖺𝗇 𝗃𝗈𝗂𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇 𝗄𝗎𝗎𝗄𝖺𝗎𝗌𝗂𝖺 𝖾𝗇𝗌𝗂𝗏𝗎𝗈𝖽𝗈𝗇 𝗃ä𝗅𝗄𝖾𝖾𝗇.

• Anonyymi

Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?

"Kuinka monta kymmenvuotiasta tyttöä olet siis seksuaalisesti hyväksikäyttänyt kanankoipimies?"

En ole koskaan hyväksikäyttänyt seksuaalisesti ketään.

• Anonyymi

Älä ole huolissasi siitä. Keskity mielummin tekemään asioita, joissa viihdyt ja saat hyvää mieltä, ehkä niiden parista löydät myös itsellesi mieleisen kumppanin. Monesti se tulee silloin, kun sitä vähiten odottaa?

• Anonyymi

Ei todellakaan.
      Jos olisit 40- vuotias ja tuossa tilanteessa, niin sitten se olisi outoa.

• Anonyymi

Se kertoo epänormaalin heikosta libidosta. Jos hormonaalinen ehkäisy on kuitenkin käytössä, se kannattaa lopettaa, ne heikentävät libidoa suuresti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kertoo epänormaalin heikosta libidosta. Jos hormonaalinen ehkäisy on kuitenkin käytössä, se kannattaa lopettaa, ne heikentävät libidoa suuresti.

Miten libido auttaa kumppanin löytymiseen? Ei mitenkään.

• Anonyymi

Siinä ei ole mitään outoa. Varsinkaan nykypäivänä, kun ihmiset ovat mitä ovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten libido auttaa kumppanin löytymiseen? Ei mitenkään.

Tyttö jää ilman miestä jos hänellä on heikko seksuaalinen vietti. Seksuaalinen vietti vie tytön miehen hetekalle, jossa valmistetaan rakkautta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe