Naiset, auttakaa! Pitäisikö minun kertoa vaimolleni?

Anonyymi-ap

Hei ystävät,

Kohtaan haasteita, jotka vaikuttavat syvästi parisuhteeseeni. Vaimoni on minulle kaikki kaikessa, ja hänen vuokseen haluan löytää ratkaisun ongelmiini. Diagnoosini ADHD ja Aspergerin oireyhtymä vaikeuttavat tunteideni hallintaa ja impulssien säätelyä. Tämä johtaa päihteiden käyttöön ja nettikeskusteluihin muiden naisten kanssa, mikä aiheuttaa minulle suurta syyllisyyttä.

Keskustelut ovat usein arkipäiväisiä, mutta minun on myönnettävä, että ajatukseni saattavat silloin harhailla seksuaalisissa aiheissa, vaikka en varsinaisesti flirttaile tai vaihda kuvia.

Naiset, mitä sanotte: tahtoisitteko kuulla kumppaninne vastaavasta tilanteesta ja miten reagoisitte?

Kiitos avusta ja ymmärryksestä.

6

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Diagnoosini ADHD ja Aspergerin oireyhtymä vaikeuttavat tunteideni hallintaa ja impulssien säätelyä. Tämä johtaa päihteiden käyttöön ja nettikeskusteluihin muiden naisten kanssa, mikä aiheuttaa minulle suurta syyllisyyttä."

Nythän on niin, että nuo nettikeskustelut taitavat olla teidän pienin murheenne. Tilanne kuulostaa lähinnä hengenvaaralliselta vaimollesi. Hakeutuisit avun piiriin.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Adha yms ei johda päihteidwnkäyttöön jos et niin halua. Koska päihteet eivät ilmeisesti sovi sinulle koska et kykene hallitsemaan niiden käyttöä.on paras olla juomatta

• Anonyymi

Paskan vitut johda. Päihteiden käyttöön johtaa ihan muut syyt. Aivan täyttä roskaa.

• Anonyymi

Hanki ADHD.n takia paljon, hirveän paljon älykkäämpää tekemistä kuin tuhota aivosi huumeilla.
      Richad Bransonilla on ADHD, niin myos Elon Muskilla. He ovat tajunneet ohjata liian energiansa ja supernopean ajatuksen kulun terveelliseen ja tuottavaan!

Neti raplaamisen ja huumeiden sijasta sinullakin on kaikki maailman valta tehdä itsestäsi valtavan paljon enemmän yhteiskuntaa ja itseäsi rakentava yksilo!
      Tämä ei ole aivokirurgiaa, vain ADHD aivojen aikaansaamaa todellisuuden ymmärtämistä!

• Anonyymi

En nyt tiedä. Onko aloitus aito vaiko provo. Mutta ensiksikin. Jos olet naimisissa. Niin uskoisin että vaimosi tietää jo tilanteesi ja käyttäytymisesi. Todennäköisesti myös syysi siihen. Naisilta harvemmin pystytään salaamaan oikein mitään. Jos koet asiasta syyllisyyttä. Tai pahaa oloa. Puhu ihmeessä vaimollesi. Ehkä saatte sillä jo takaisin kurottua sitä yhteyttä, ja sehän syntyy siitä, että olette aitoja ja rehellisiä. Ja mietittyä yhdessä mikä on ongelmanne suhteessa. Että ylipäätään koet tarvetta toimia kuten toimit. En oikein usko, että mainitsemasi syyt olisivat niitä, jotka toimintaasi oikeasti ajavat. Olen ollut itse todella pitkään sinkkuna. Mutta pidempikin suhde on takana. Ja siinä ainakin itselleni kaiken perustana oli sen aitous. Enemmän loukkaisi toisen esittäminen. Kuin se, että luottaisi tuoden pöytään sen missä mennään ja kaiken. Sitäpaitsi. Kuten aiemmin sanoin. Luulen, että mikäli koko kirjoitus ei ollut provo. Vaimosi todennäköisesti tietää jo, mutta esittää ettei tiedä. Odottaen ja miettien mitähän oikeasti olet mistäkin mieltä ja nimenomaan tunne tasolla. Ja odottaa sitä suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä. Haluaa ne nähdä, jotta voisi tietää miten itse pitäisi toimia tai suhtautua. Jos odottelet liian kauan. Voi olla ettei vaimosi sitä ainakaan arvosta.
      Varoituksen sana. En tosiaan tiedä suhtettanne tai sen muita haasteita, tai vaimoasi. Ehkäpä hänelläkin on omansa, haasteensa, joista haluisi avautua ja saattaisit omalla avautumisellasi luoda yhteyden myös tähän. Nämä ovat vain omia ajatuksiani aiheesta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      8
      1656
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      128
      1653
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      251
      1179
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      199
      1038
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      929
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      866
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      845
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      843
    10. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      837
    Aihe