Naiset, auttakaa! Pitäisikö minun kertoa vaimolleni?

Anonyymi-ap

Hei ystävät,

Kohtaan haasteita, jotka vaikuttavat syvästi parisuhteeseeni. Vaimoni on minulle kaikki kaikessa, ja hänen vuokseen haluan löytää ratkaisun ongelmiini. Diagnoosini ADHD ja Aspergerin oireyhtymä vaikeuttavat tunteideni hallintaa ja impulssien säätelyä. Tämä johtaa päihteiden käyttöön ja nettikeskusteluihin muiden naisten kanssa, mikä aiheuttaa minulle suurta syyllisyyttä.

Keskustelut ovat usein arkipäiväisiä, mutta minun on myönnettävä, että ajatukseni saattavat silloin harhailla seksuaalisissa aiheissa, vaikka en varsinaisesti flirttaile tai vaihda kuvia.

Naiset, mitä sanotte: tahtoisitteko kuulla kumppaninne vastaavasta tilanteesta ja miten reagoisitte?

Kiitos avusta ja ymmärryksestä.

6

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Diagnoosini ADHD ja Aspergerin oireyhtymä vaikeuttavat tunteideni hallintaa ja impulssien säätelyä. Tämä johtaa päihteiden käyttöön ja nettikeskusteluihin muiden naisten kanssa, mikä aiheuttaa minulle suurta syyllisyyttä."

Nythän on niin, että nuo nettikeskustelut taitavat olla teidän pienin murheenne. Tilanne kuulostaa lähinnä hengenvaaralliselta vaimollesi. Hakeutuisit avun piiriin.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Adha yms ei johda päihteidwnkäyttöön jos et niin halua. Koska päihteet eivät ilmeisesti sovi sinulle koska et kykene hallitsemaan niiden käyttöä.on paras olla juomatta

• Anonyymi

Paskan vitut johda. Päihteiden käyttöön johtaa ihan muut syyt. Aivan täyttä roskaa.

• Anonyymi

Hanki ADHD.n takia paljon, hirveän paljon älykkäämpää tekemistä kuin tuhota aivosi huumeilla.
      Richad Bransonilla on ADHD, niin myos Elon Muskilla. He ovat tajunneet ohjata liian energiansa ja supernopean ajatuksen kulun terveelliseen ja tuottavaan!

Neti raplaamisen ja huumeiden sijasta sinullakin on kaikki maailman valta tehdä itsestäsi valtavan paljon enemmän yhteiskuntaa ja itseäsi rakentava yksilo!
      Tämä ei ole aivokirurgiaa, vain ADHD aivojen aikaansaamaa todellisuuden ymmärtämistä!

• Anonyymi

En nyt tiedä. Onko aloitus aito vaiko provo. Mutta ensiksikin. Jos olet naimisissa. Niin uskoisin että vaimosi tietää jo tilanteesi ja käyttäytymisesi. Todennäköisesti myös syysi siihen. Naisilta harvemmin pystytään salaamaan oikein mitään. Jos koet asiasta syyllisyyttä. Tai pahaa oloa. Puhu ihmeessä vaimollesi. Ehkä saatte sillä jo takaisin kurottua sitä yhteyttä, ja sehän syntyy siitä, että olette aitoja ja rehellisiä. Ja mietittyä yhdessä mikä on ongelmanne suhteessa. Että ylipäätään koet tarvetta toimia kuten toimit. En oikein usko, että mainitsemasi syyt olisivat niitä, jotka toimintaasi oikeasti ajavat. Olen ollut itse todella pitkään sinkkuna. Mutta pidempikin suhde on takana. Ja siinä ainakin itselleni kaiken perustana oli sen aitous. Enemmän loukkaisi toisen esittäminen. Kuin se, että luottaisi tuoden pöytään sen missä mennään ja kaiken. Sitäpaitsi. Kuten aiemmin sanoin. Luulen, että mikäli koko kirjoitus ei ollut provo. Vaimosi todennäköisesti tietää jo, mutta esittää ettei tiedä. Odottaen ja miettien mitähän oikeasti olet mistäkin mieltä ja nimenomaan tunne tasolla. Ja odottaa sitä suoraselkäisyyttä ja rehellisyyttä. Haluaa ne nähdä, jotta voisi tietää miten itse pitäisi toimia tai suhtautua. Jos odottelet liian kauan. Voi olla ettei vaimosi sitä ainakaan arvosta.
      Varoituksen sana. En tosiaan tiedä suhtettanne tai sen muita haasteita, tai vaimoasi. Ehkäpä hänelläkin on omansa, haasteensa, joista haluisi avautua ja saattaisit omalla avautumisellasi luoda yhteyden myös tähän. Nämä ovat vain omia ajatuksiani aiheesta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      76
      7481
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      73
      7359
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      156
      5927
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      54
      4877
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      20
      4139
    6. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3850
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      31
      3487
    8. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3472
    9. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      86
      2875
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      209
      2532
    Aihe