Tuleeko Vappuylläri Kertsin silta romahtaa.

Anonyymi-ap

Valmistelut on käynnissä.

18

385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoppas.

    • Anonyymi

      Se silta on luonnollisesti purku-uhan alla koska sille ei ole haettu rakennuslupaa Ukrainan valtiolliselta rakennusvalvontaviranomaiselta. Tässä toistuu taas vanha kysymys, että saako naapurin tontille rakentaa?

      • Anonyymi

        On vain ajan kysymys milloin Ukraina tekee iskun välineet siihen on jo.


      • Anonyymi

        Hyvin oivallettu. Sillan rakentamisessa on rikottu määräyksiä ja Ukrainan viranomaisilla on oikeus "purkaa" silta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vain ajan kysymys milloin Ukraina tekee iskun välineet siihen on jo.

        Miten se Alatalon Mikko iaulussa sanoi. On kissan tarkkaan katsottava, minne astuu jalallaan, kun itse kuitenkin sen joutuu nuolemaan Eu on nyt kissan asemassa. Mitä ukrainassa on aiheuttanut ja mitä vielä aiheuttaa… vahinkoa, SEN eu itse maksaa,…. Näin se on poijaat.


    • Anonyymi

      Ja sitten Putin saa raivarin ja laittaa satsin ohjuksia. Siviilit rajan molemmilla puolilla saa kärsiä sotilaiden rikollisista teoista.

      • Anonyymi

        Mutta! Koska jatkuvat sienipilvet?
        Ja. Ovatko peräti molemminpuolisia.


      • Anonyymi

        Siviilit ja sotilaat saa kärsiä putinin ja venäläisten rikollisista teoista. Ukraina puolustautuu laillisesti ja urheasti.


      • Anonyymi

        Venäjä EI saa raivaria.se ei ole provosoitunut, ei kaasuputkista ei teatteri-iskusta. ei puna-armeijankuoron lentokoneen alas ampumisesta Venäjällä on uskomattoman pitkä ja sitkeä pinna. Se on painanut kaiken ”sydämeensä”Siellä on KAIKKI muistissa TEOT ja puheet. Aika koittaa lännen demokraateille , mutta , myöhäistä on silloin kun tuonen tuvil ollaan ja madon suu on viimeinen ovi..


    • Anonyymi

      Toivottavasti Ukraina onnistuu pommittamaan sillan korjauskelvottomaan kuntoon.

    • Anonyymi

      Siitä vaan. Ukraina tulee tämän operaation häviämään. Eu on aseistamut ja tehnyt iskuja Venäjälle. Tulee aika kun neuvotellaan korvauksista, hävinnyt maksaa aina kaiken. Siitä vaan, minkä taakseen jättää sen edestään löytää. Se vielä, että , ne Venäjän sadat miljardit, jotka on lännen takavarikossa. Pitänee palauttaa ja korkojen kera. Kiinalla Venäjällä ym. BRICS mailla on oma pankkijärjestelmä, Elämme mielenkiintoisia aikoja . Brysselistä on moneen kretaan todettu, jos Venäjä voittaa, se on EU:n tuho. Kahta ihanaa asiaa odotellessa Olkoon kuinka tanan aivopesty natsinatotrolli. tahansa turpiin tulee, että tukka lähtee. Yksi silta ei vaikuta asioden kulkuun , toki sen korvaus summa on persaukiselle eulle ylivoimainen tehtävä maksettavaksi. Nyt on harkinnan paikka.

    • Anonyymi

      Ota nyt sitä juomaa enemmän. Ei se mihinkään kaadu
      ..

    • Anonyymi

      Oon ottanut vappusatasta useamman vapun eikä ole näkyny tänäkään vappuna.
      Jos ei joku sit huomenna kiikuta sitä tänne.....

    • Anonyymi

      Laiha sopu olisi parempi kuin lihava riita. Eu:n olisi JO tässävaiheessa parempi keskittyä korvausten maksuun. Katsokaa you tuubista, miltä MARIUPOL näyttää tänäpäivänä. Se on uudelleen rakennettu. Eu sitäkin suunnitteli ja hölötettiin, että käytetään Venälältä takavarikoidut rahat Ukrainan uudelleen rakentamiseen. Myöhässä. mikä myöhässä. Siellä on uudisrakentajat jo käyneet. Kaupungin Kreikkalainen väestönosa on tyytyväinen suorastaan kiitollinen. He kiittävät Venäläilsiä uudisRAKENTAJIA. EU….sekin juna meni jo. Missä rahat????

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      452
      2295
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      238
      2056
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1582
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1561
    5. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1341
    6. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      53
      1335
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      151
      1326
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      51
      1208
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      68
      1095
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      100
      1058
    Aihe