2006vm Fiat Ducato 2.8ktd. onko jehkut kannessa vai imusarjassa?
Onko mikä hehku
9
321
Vastaukset
- Anonyymi
Siis kysyin noista Ducaton hehkuista. Tietääkö joku onko kannessa vai imusarjassa?
- Anonyymi
Onko oikeasti niin että kukan ei tiedä tätä asiaa? Olen monelta kysynyt, ei edes korjaamoissakaan tiedetty.
- Anonyymi
Mitä nämä tietäis, kunhan muistavat missä on kunnassa kausipaikka ja mikä on kausipaikan numero🤣
- Anonyymi
Rumatikin tunnen kuin omat taskut
- Anonyymi
Onko rumatikissä hehkua??
- Anonyymi
Kyllä on. Ennen syttymistään hehkuttaa ja jos Aku huonossa hapessa ei jaksa hehkuttaa niin trumatikki ei syty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on. Ennen syttymistään hehkuttaa ja jos Aku huonossa hapessa ei jaksa hehkuttaa niin trumatikki ei syty.
Nyt sä sekoitit lämmittimet! Primuksessa on hehkutulppa, eikä se jaksa sytyttää pannua jos akku on huono.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sä sekoitit lämmittimet! Primuksessa on hehkutulppa, eikä se jaksa sytyttää pannua jos akku on huono.
Kyllä on rumatikissäkin sellainen hehkukierukka.
- Anonyymi
Ducaton 2.8jtd:ssä on kannessa hehkutulparät, ainakin vuosimallit 2001-2006.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068892Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743328- 181801
- 771156
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79995- 55973
- 65930