Mun mies, kenen kanssa olen ollut 25v lähti reppuhommiin. Sanoi pienissä kalvoissa, et mitä jos hän löytää sieltä jonkun naisen? Vastasin, et no sitten löydät. Siihen kommentti, et työreissut on vaarallisia.
Hän ei oo ikinä mua pettänyt, enkä minäkään häntä. Hän on aiemmissa suhteissaan tullut petetyksi niin tietää kyllä miten se voi satuttaa.
Meillä on ollut viimeaikoina vähän vaikeaa avioliitossa, mutta ollaan koitettu puhua. Tämmösessä tilanteessa tuo kommentti jäi vaivaamaan, et miksi sanoi noin?
Halusiko tehdä vaan mut mustasukkaiseksi? Saada huomiota? Vai päästä musta eroon?
Tekisi mieli soittaa hänelle ja kysyä asiasta. Tuskin Hän haluaa, että mä täällä viikkotolkulla epäilen hänen pettävän.
Mustasukkaiseksi tekeminen
6
472
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy siltä, et mitä jos sä löydät jonkun miehen sillä välin kun hää on reissun päällä.
- Anonyymi
Ei muista mitä on kommentilla tarkoittanut. Sanoi ettei ole todellakaan ketään uutta etsimässä. No, se tietysti on hyvä juttu, mutta mä itken silti. Olisin kaivannut vakuuttelua ja jotain tunteiden tunnustamista, mutta tuntui ettei muutenkaan ollut oikein juttutuulella. Syynä voi toki olla sekin, että muut asukit ovat siinä samassa tilassa eikä saa mitään yksityisyyttä.
Mies ei tykkää muutenkaan puhua puhelimessa. Saa nähdä millon soittaa ja mä kai parun täällä siihen asti. Miten tää voikin ottaa näin koville? Ehkä meidän ongelmat ja tää erossaolo ja asioiden miettiminen jotenkin saa tunteet pintaan.- Anonyymi
Sanokaa nyt, että mä ylireagoin ja murehdin turhaan. Niin mä itsekin sen järkeilen, mutta kai joku menettämisen pelko heräsi..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487