Onko kukaan yli 55 vuotias työllistynyt minkään vuokrafirman kautta?
Olen hakijana viidessä yrityksessä, mutta töitä ei vaan löydy.
Minä täytän tässä kuussa 56 vuotta...
Haluaisin tietää..
10
796
Vastaukset
- Anonyymi
Haetko apumiehen/haalaajan hommia?
- Anonyymi
Haen sähköasentajan töitä. Valmistuin huhtikuun alussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haen sähköasentajan töitä. Valmistuin huhtikuun alussa.
Ei yhtään kommenttia työllistymisestä....
- Anonyymi
Kiinnostaa työt!! Haalaus yms!!!
- Anonyymi
Firmat eivät voi ottaa vuokramiehiä töihin jos ovat lomauttaneet tai irtisanoneet omia työntekijöitä, rakennusala on nyt lamassa eikä siellä tekijötä tarvita kun ei ole työmaitakaan. No ei hätää Satonen lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, odotellaan ja toivotaan toteaa Orpo, hae sinne Turun ratatyömaalle.
- Anonyymi
Ei kiinnosta lukea lomautuksista yms. Tiedän sen asian kysymättäkin.
Haluaisin kommentteja niiltä yli 55 vuotiailta jotka ovat työllistyneet mihin tahansa työhön vuokrafirman kautta.
En ole nähnyt vielä yhtään kommenttia työllistymisestä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiinnosta lukea lomautuksista yms. Tiedän sen asian kysymättäkin.
Haluaisin kommentteja niiltä yli 55 vuotiailta jotka ovat työllistyneet mihin tahansa työhön vuokrafirman kautta.
En ole nähnyt vielä yhtään kommenttia työllistymisestä..Eikö täältä löydy yhtäkään yli 50 vuotiasta joka on ollut töissä vuokrafirman kautta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö täältä löydy yhtäkään yli 50 vuotiasta joka on ollut töissä vuokrafirman kautta?
Joku +50 appari itki työmaalla vuokrafirman ryysyt niskassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku 50 appari itki työmaalla vuokrafirman ryysyt niskassa
Oliko juovuksissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko juovuksissa?
Yritti kännissä haalata laattakuormaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346