Vai haluaisitko tavata siviilissäkin? Terkuin J.
Hei H. Kuvittelenko vain?
15
1718
Vastaukset
- Anonyymi
Hanna
- Anonyymi
Ei ole Hanna kyseessä.
- Anonyymi
Haluaisin todellakin tavata. Et kuvittele. Laita mulle viestiä, tai kysy suoraan.
- Anonyymi
Riippuu ihan kuka J kysyy? 🤔
- Anonyymi
Mistä päin olet? J mies johon olen ihastunut, olisi erittäin mieluisaa seuraa siviilissäkin.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat...Kuulostaa tutulta äikänopettajan ajatusmaailmalta tämä teksti. Mutta tokkopa tuo hän nyt sentään. 🤔
- Anonyymi
T haluisi tavata A:n myös vapaa ajalla😏😛
- Anonyymi
Nähdään! Milloin sulle sopii?
- Anonyymi
X haluaisi tavata Ån.
- Anonyymi
Haluaisin tavata sen tutun miehen joka muistuttaa yhtä serkkuani. 😇
- Anonyymi
Haluaisin. No missä nähdään?
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään susta J. Olet tosi kaunis ja suloinen. Jos tykkäisin naisista, tykkäisin sinusta. Rakastaisin sua mielettömästi, mutta mä olen hetero. Suudella voisin, kun olet niin söpö 😀
- Anonyymi
Voi kiitos. Vihdoin tiedän mitä "kirjainta" tämä palstoilla oleva J kaipaa. Kai tämä riittää että pääsee irti. 👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899