Vai haluaisitko tavata siviilissäkin? Terkuin J.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Hanna
- Anonyymi
Ei ole Hanna kyseessä.
- Anonyymi
Haluaisin todellakin tavata. Et kuvittele. Laita mulle viestiä, tai kysy suoraan.
- Anonyymi
Riippuu ihan kuka J kysyy? 🤔
- Anonyymi
Mistä päin olet? J mies johon olen ihastunut, olisi erittäin mieluisaa seuraa siviilissäkin.
- Anonyymi
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn? Sovitte ehkä täällä että J ja H tapaavat. No miten tarina jatkuu IRL?🤔Sivusta.
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tarina jatkuu IRL seuraavasti: Työpaikalla työkavereiden välillä kytenyt liekki roihahtaa siviilissä valloilleen. Mikään ei enää estä menemästä pidemmälle, kun kahden kesken tavataan, jutellaan, katsotaan silmiin. Mennään tästä pidemmälle, ja ensin ujosti kosketellaan, tai samantien rajusti suudellaan. Ehkä se johtaa elämän parhaaseen seksikokemukseen, tai johonkin räpellykseen. Ehkä tapaavat uudestaankin, ehkä eivät. Saattavat rakastua, tai katua tekoaan loppuiän?
Mutta tämä vain spekulointia, mitä IRL tapahtuisi Jn ja Hn välillä. Ei sitä voi tietää, ennen kuin tapaavat...Kuulostaa tutulta äikänopettajan ajatusmaailmalta tämä teksti. Mutta tokkopa tuo hän nyt sentään. 🤔
- Anonyymi
T haluisi tavata A:n myös vapaa ajalla😏😛
- Anonyymi
Nähdään! Milloin sulle sopii?
- Anonyymi
X haluaisi tavata Ån.
- Anonyymi
Haluaisin tavata sen tutun miehen joka muistuttaa yhtä serkkuani. 😇
- Anonyymi
Haluaisin. No missä nähdään?
- Anonyymi
Kyllä mä tykkään susta J. Olet tosi kaunis ja suloinen. Jos tykkäisin naisista, tykkäisin sinusta. Rakastaisin sua mielettömästi, mutta mä olen hetero. Suudella voisin, kun olet niin söpö 😀
- Anonyymi
Voi kiitos. Vihdoin tiedän mitä "kirjainta" tämä palstoilla oleva J kaipaa. Kai tämä riittää että pääsee irti. 👌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80688Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133474- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7437