Varjele meitä näiltä yli-imisiltä

Anonyymi-ap

EU mepiksi pyrkivä Aura Sallan kuvaus itsestään!?

"Kuvaus
Olen helsinkiläinen kansanedustaja ja EU-politiikkaan erikoistunut valtiotieteiden tohtori. Kotoisin olen alunperin Lappeenrannasta, opiskellut ja väitellyt tohtoriksi eurokriisin vuosista Turun yliopistossa, asunut viimeiset yhdeksän vuotta Brysselissä ja nyt koti on Helsingissä. Sotilasarvoltani olen kersantti ilmavoimista.

Arvoiltani olen liberaali, kansainvälisyyttä painottava, keskustaoikeistolainen talousajattelija. Yhdenvertaisuus, tasa-arvo, ihmisoikeudet ja kestävät luontoarvot ovat minulle tärkeitä. Euroopan unionin tason politiikan seuraaminen ja siihen vaikuttaminen ei ole minulle vain yksi politiikan alue vaan elämäntapa.

Työkokemukseni kautta osaamiseni kansainvälisen talouden, politiikan ja turvallisuusympäristön dynamiikasta on vahva ja keskeinen osa politiikan tekemistäni. Vaikutan tällä hetkellä suuren valiokunnan jäsenenä, joka Suomessa linjaan maamme EU-politiikan suunnan.

Toimin myös tulevaisuusvaliokunnassa, jossa keskitytään kestävään kehitykseen ja tulevaisuuden teknologioihin. Olen perustuslakivaliokunnan varajäsen sekä VR:n hallintoneuvoston jäsen.

Toimiva markkinatalous, kokonaisturvallisuus, yrittäjyys ja kestävä kasvu ovat asioita, joita haluan edistää suomalaisen hyvinvointiyhteiskunnan ja kilpailukykyisemmän Euroopan unionin eteen.

Haluan rakentaa järkevämpää Euroopan unionia, joka sääntelee vähemmän ja keskittyy isoihin asioihin: talouteen, turvallisuuteen ja ilmastonmuutokseen. Olennaista on, että EU-tasolla päätetään isoista linjoista ja tavoitteista ja kansalliseen päätöksentekoon jätetään ratkaistavaksi miten näihin päästään ja miten ne toteutetaan."

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aura Salla on myös aktiivinen puolestapuhuja naisten oikeuksien ja tasa-arvon edistämiseksi. Hän on kampanjoinut muun muassa naisten osallistumisen lisäämiseksi taloudelliseen päätöksentekoon sekä naisten ja tyttöjen oikeuksien puolesta ympäri maailmaa.

      Hänelle on tärkeää, että päätöksenteossa otetaan huomioon kaikkien äänet ja että päätökset tehdään kokonaisvaltaisesti ja kestävällä pohjalla. Aura Salla pyrkii edistämään avoimuutta ja läpinäkyvyyttä politiikassa sekä toimimaan aktiivisesti niin kansallisella kuin eurooppalaisella tasolla yhteisten arvojensa edistämiseksi.

      Aura Salla on intohimoinen eurooppalainen ja poliitikko, joka pyrkii luomaan parempaa tulevaisuutta niin Suomelle kuin koko Euroopalle. Hänen asiantuntemuksensa ja sitoutumuksensa EU-politiikkaan tekevät hänestä arvostetun vaikuttajan niin kotimaassa kuin Euroopassakin.

    • Anonyymi

      En äänestä pelkästään siksi että on liberaali. En pidä heistä.

    • Anonyymi

      "Sotilasarvoltani olen kersantti ilmavoimista."

      Onko tämä se joka tvssä sanoi "ukrainaan tarvitaan enemmän tappavaa voimaa"?

      Huomasi kyllä että se kovis rakasti euta ja tiesi "kaiken komissiosta" , mutta eipä ollut saanut aikaan mitään etuja tai hyvyyttä suomeen sieltä diktatuurista.

      Kunnon hitleristi!

      Paasasi illuusionsa hyvyyttä kuin uskontoa mutta realismiin tuottaa kokoomuksen tavoin pahuutta ja kidutusta.

      • Anonyymi

        Lyhytpinnaisen oloinen oli ainakin A-studiossa, kun toimittelija kyseli lähetyksen alussa Vornasesta. Tuntui ettei halunnut puha asiasta lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lyhytpinnaisen oloinen oli ainakin A-studiossa, kun toimittelija kyseli lähetyksen alussa Vornasesta. Tuntui ettei halunnut puha asiasta lainkaan.

        Katsoin vasta uusinnasta osan ja tosiaan huuteli omia näkemyksiään muiden puheenvuorolla. Tottunut olemaan näytelmän tähti.

        Mutta juuri tuollaiset feministidiktatuurin kannattajat pääsee pedon valtakunnassa johtotehtäviin.

        Minulle ihan sama koska en aio äänestää tuhoutuvan pedonvaltakunnan vaaleissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      212
      34381
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      256
      22014
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      440
      11119
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      83
      7449
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6665
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      53
      5045
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      196
      4097
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      45
      1714
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      34
      1656
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1627
    Aihe