Nyt uusia aloituksia!

Anonyymi-ap

Mitä tää tällainen on, kun vanhat jutut pyörii. Olen järkyttynyt, yksinäinen ikävä olo, kivistää. Mitä tunnet?

26

648

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trollibotti sotkee palstan.

• Anonyymi

Mikä idea tossa on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä idea tossa on?

Soita Moskovaan ja kysy. Kyllä ryZZä keinot keksii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soita Moskovaan ja kysy. Kyllä ryZZä keinot keksii.

Kyllä kuulostaa todella ohjatulta toiminnalta tällainen keskustelupalstan hybridivaikuttaminen🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kuulostaa todella ohjatulta toiminnalta tällainen keskustelupalstan hybridivaikuttaminen🤦‍♀️

Tottakai se on ohjattua. Venäjän on huomannut, ettei sen propaganda mene suomalaisilla keskustelupalstoilla läpi eikä se pysty muokkaamaan suomalaisten mielipiteitä (paitsi tietenkin persupölöjen). Sitten nämä kaikki palstat pitää yrittää saada sekaisin, kun ryZZää ottaa kupoliin.

• Anonyymi

Lapset seurana mietiskelen häntä ihanaa naista. ☀️♥️

• Anonyymi

Miksi mietiskelet etkä ota yhteyttä?

• Anonyymi

Kenen lapset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen lapset?

Ihan omat. En ole kukaan tuttusi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi mietiskelet etkä ota yhteyttä?

En oikeasti usko että odottaa sitä vapaa-aikana. Ja mistä minä tiedän onko hänellä joku kulta jo. Varmaan on.

• En tunne mitään.

• Toi on hiton surullista...

• originalpieninainen kirjoitti:

Toi on hiton surullista...

Siis mikä, oliko tuo siis vastaus minun kommenttiini vai kuinka?
        Minä vastasin alkuperäisen kysymykseen: "Mitä tunnet?" - En tunne mitään.
        Jos kommentoit tuota vastaustani niin en ihan tajua että mikä tuossa olisi ns. "hiton surullista"?

• darknessin kirjoitti:

Siis mikä, oliko tuo siis vastaus minun kommenttiini vai kuinka?
        Minä vastasin alkuperäisen kysymykseen: "Mitä tunnet?" - En tunne mitään.
        Jos kommentoit tuota vastaustani niin en ihan tajua että mikä tuossa olisi ns. "hiton surullista"?

Koska mun mielestä on surulkista jos ei tunne mitään.

Koska mun mielestä on surulkista jos ei tunne mitään.

Hyvänen aika... mikä logiikka tuossa nyt on. Jos ei tunne mitään niin ei tunne suruakaan, ei voi olla surullinenkaan.

Jaa, vai tarkoitatko siis sitä että sinä tunnet itsesi surulliseksi siitä syystä kun joku toinen ei tunne mitään? Menee yli ymmärrykseni..

• darknessin kirjoitti:

Hyvänen aika... mikä logiikka tuossa nyt on. Jos ei tunne mitään niin ei tunne suruakaan, ei voi olla surullinenkaan.

Jaa, vai tarkoitatko siis sitä että sinä tunnet itsesi surulliseksi siitä syystä kun joku toinen ei tunne mitään? Menee yli ymmärrykseni..

No sellasta se on..
        Niin musta on surullista...
        Ja kyllä sä jotain tunnet.

No sellasta se on..

Niin, ilmeisesti olisi pitänyt selittää tarkemmin oma asiani. En vaan yhtään arvannut että joku voisi tulla surulliseksi siitä jos en tunne mitään, se menee yli ymmärryskykyni.
        Olen saavuttanut tämän tilan pitkän aikaa harjoiteltuani. Siis voin kyllä tuntea jos haluan tuntea jotain. Yleensä vaan en halua. Ja jos tunnen, niin vain kontrolloidusti ja ehkä muutaman sekunnin ajan, korkeintaan minuutteja kerrallaan. Esim. musiikkia kuunnellessa tunne on melko tärkeä ominaisuus, muuten musiikki ei tunnu miltään..
        Tietysti jos tulee joku äkkinäinen ja äärimmäinen tilanne niin tunnen siinä tilanteessa kyllä. Se on jo ihan selvitymisen kannalta oleellista, tunnereaktio mahdollistaa selviytymisen nopeasti muuttuvissa tilanteissa missä ei ole aikaa miettimiseen. En ole varma pystyisinkö vaikuttamaan tuohonkin reaktioon, en ole varma haluaisinko edes vaikuttaa siihen.

No sellasta se on..

Lisäksi, huomauttaisin että sinun tulisi oikeasti olla kateellinen minulle.... Koska olen huomattavasti paremmassa asemassa kuin sinä, elämän ja kaiken suhteen. Tunteet hallitsevat sinua, kun minä taas hallitsen tunteitani.
        Esim. masennuksen takia minun kuuluisi syödä masennuslääkkeitä, mutta lopetin ne varmaan 15 vuotta sitten koska en tarvitse niitä, koska kontrolloin tunteitani itse, en tarvitse lääkettä joka tekee sen puolestani.

• darknessin kirjoitti:

Lisäksi, huomauttaisin että sinun tulisi oikeasti olla kateellinen minulle.... Koska olen huomattavasti paremmassa asemassa kuin sinä, elämän ja kaiken suhteen. Tunteet hallitsevat sinua, kun minä taas hallitsen tunteitani.
        Esim. masennuksen takia minun kuuluisi syödä masennuslääkkeitä, mutta lopetin ne varmaan 15 vuotta sitten koska en tarvitse niitä, koska kontrolloin tunteitani itse, en tarvitse lääkettä joka tekee sen puolestani.

No kuinka niin sä olet paremmassa asemassa?

Mä oon oikeesti tyytyväisempi näin kun on tunteet.
        Vaik onkin vaikeitakin päiviä.

Se taas johtuu siitä että mun aivot on erilaiset kun normin.
        Ja se on vahvuus mulla ainakin.

Mulla ei myöskään oo mitään masennus lääkitystäkään..
        Eikä mieltä tasaavaa vaikka pitäisi.

No kuinka niin sä olet paremmassa asemassa?

Mä oon oikeesti tyytyväisempi näin kun on tunteet.
        Vaik onkin vaikeitakin päiviä.

Se taas johtuu siitä että mun aivot on erilaiset kun normin.
        Ja se on vahvuus mulla ainakin.

Mulla ei myöskään oo mitään masennus lääkitystäkään..
        Eikä mieltä tasaavaa vaikka pitäisi.

Olen paremmassa asemassa elämän muuttuvien olosuhteiden suhteen, esim. kuoleman edessä.
        Ja minulla ei ole vaikeita päiviä, on vain tasaisia päiviä. Toki työn määrä vaihtelee päivittäin, ja fyysisesti olen joskus väsyneempi kuin toisena päivänä. Mutta tunteeni eivät ole sotkemassa elämääni, tai vaikeuttamassa sitä.

Ja arkipäiväisten asioiden suhteen myös. Esim. kun kävin tänään suihkussa, en viitsinyt lähteä kytkemään lämpöä päälle kellarista (en pidä lämpöjä turhaan päällä lämminvesivaraajassa), vaan otin kylmän suihkun, koska minulle on samantekevää onko suiku kylmä vai kuuma, kun en reagoi siihen tunteella. Tietysti elimistön reaktio kylmään veteen on tärinä (lihasten supistelu) jolla keho nostaa lämpöä. En sitä reaktiota edes yritäkään säädellä koska seurauksena hypotermia/kuolema.
        Esimerkiksi verrattuna sinuun, koska olet kovin tunteva persoona, tarvitsisit lämmintä vettä suihkuun koska se tuntuu hyvältä, ja haluat olosi tuntuvan hyvältä. Joten olisit joutunut käymään kytkemässä lämmön päälle... ok, ei nyt niin iso homma tietenkään..

Mistä tiedät että olet tyytyväisempi tunteiden kanssa? Mihin vertaat sitä?

• No oli, minun viestit kyllä lähtee mutta roskabotin viestit pysyy palstalla yhä.

• darknessin kirjoitti:

Olen paremmassa asemassa elämän muuttuvien olosuhteiden suhteen, esim. kuoleman edessä.
        Ja minulla ei ole vaikeita päiviä, on vain tasaisia päiviä. Toki työn määrä vaihtelee päivittäin, ja fyysisesti olen joskus väsyneempi kuin toisena päivänä. Mutta tunteeni eivät ole sotkemassa elämääni, tai vaikeuttamassa sitä.

Ja arkipäiväisten asioiden suhteen myös. Esim. kun kävin tänään suihkussa, en viitsinyt lähteä kytkemään lämpöä päälle kellarista (en pidä lämpöjä turhaan päällä lämminvesivaraajassa), vaan otin kylmän suihkun, koska minulle on samantekevää onko suiku kylmä vai kuuma, kun en reagoi siihen tunteella. Tietysti elimistön reaktio kylmään veteen on tärinä (lihasten supistelu) jolla keho nostaa lämpöä. En sitä reaktiota edes yritäkään säädellä koska seurauksena hypotermia/kuolema.
        Esimerkiksi verrattuna sinuun, koska olet kovin tunteva persoona, tarvitsisit lämmintä vettä suihkuun koska se tuntuu hyvältä, ja haluat olosi tuntuvan hyvältä. Joten olisit joutunut käymään kytkemässä lämmön päälle... ok, ei nyt niin iso homma tietenkään..

Mistä tiedät että olet tyytyväisempi tunteiden kanssa? Mihin vertaat sitä?

Siihen kun niitä ei ole aina ollut...

Tietty on vaikka nyt toi suihku vertaus sellaset on aina ollut..
        Ja se että tartti kipua saadakseni jotain...
        No jotain tunnetta, tai mitälie...

Mutta tunnepuoli oli jäissä ties kuin monta vuotta..
        Osittain omasta halusta,
        osittain traumoista johtuen..
        Ja jonkin aikaa lääkityksen takia.
        Siks en syökään niitä.
        Hieman vaarallista kyllä olla syömättä..

Mutta joo, miten muka paremmassa
        asemassa kuoleman edessä?
        Mulla ei ole huono asema tai mukaan
        kuoleman edessä.
        Mulla ei ole kuoleman pelkoa,
        Ja kuolema ja kuolleet on ihan
        tuttua huttua mun elämässä..

Siihen kun niitä ei ole aina ollut...

Tietty on vaikka nyt toi suihku vertaus sellaset on aina ollut..
        Ja se että tartti kipua saadakseni jotain...
        No jotain tunnetta, tai mitälie...

Mutta tunnepuoli oli jäissä ties kuin monta vuotta..
        Osittain omasta halusta,
        osittain traumoista johtuen..
        Ja jonkin aikaa lääkityksen takia.
        Siks en syökään niitä.
        Hieman vaarallista kyllä olla syömättä..

Mutta joo, miten muka paremmassa
        asemassa kuoleman edessä?
        Mulla ei ole huono asema tai mukaan
        kuoleman edessä.
        Mulla ei ole kuoleman pelkoa,
        Ja kuolema ja kuolleet on ihan
        tuttua huttua mun elämässä..

Minun on hyvin vaikea ottaa edes selvää kirjoituksistasi, kun joka toinen sana kirjoituksessasi viittaa johonkin tunteeseen. Minun täytyy yrittää näitä tunnesanoja käsittää järjelläni, ja se ei ilmeisesti leikkaa enää kovin hyvin tähän aikaan illasta. Joten suurin osa tekstistäsi on minulle epämääräistä huttua josta en saa selvää. Logiikkani ei vaan pysty tuollaista käsittelemään.
        Sen vaan huomaan selkeästi että olet erittäin tunnepitoinen ihminen. Ja se ei nyt sitten ole mikään kohteliaisuus.. Mielestäni tunteellisuus ei ole hyvä elämäntapa, eikä oikea tie kulkea elämän läpi. Tai ehkä se joillekin yksilöille voi olla juuri niin, mistä sitä tietää. Selvästi olet valinnut tuon tien, ja se on sinun oma asiasi, eihän siihen kukaan muu voi vaikuttaa.

• darknessin kirjoitti:

Minun on hyvin vaikea ottaa edes selvää kirjoituksistasi, kun joka toinen sana kirjoituksessasi viittaa johonkin tunteeseen. Minun täytyy yrittää näitä tunnesanoja käsittää järjelläni, ja se ei ilmeisesti leikkaa enää kovin hyvin tähän aikaan illasta. Joten suurin osa tekstistäsi on minulle epämääräistä huttua josta en saa selvää. Logiikkani ei vaan pysty tuollaista käsittelemään.
        Sen vaan huomaan selkeästi että olet erittäin tunnepitoinen ihminen. Ja se ei nyt sitten ole mikään kohteliaisuus.. Mielestäni tunteellisuus ei ole hyvä elämäntapa, eikä oikea tie kulkea elämän läpi. Tai ehkä se joillekin yksilöille voi olla juuri niin, mistä sitä tietää. Selvästi olet valinnut tuon tien, ja se on sinun oma asiasi, eihän siihen kukaan muu voi vaikuttaa.

Mä en nyt ymmärrä miksi sä edes juttelet mulle kun et ikinä haluis etkä pystyis kestämään mua.
        Ehkäpä sä haluaisitkin alitajusesti piilotunteittesi mielestä jutella.
        Jostain syystä..
        Mene nukkumaan jookosta?
        Järjen täytyy levätä toimiakseen kunnolla,
        toisin kun tunteiden...
        Jos joskus tuntuu sille et haluat jutella tai oppiq ymmärtämään tunteista tai mistä lie niin senkus kysyt yksityisesti rohkeasti...

Hyvää yötä mä menen nyt mielikuvitusmatkalle uniin... ;)
        Mielessä ♡mystic tea partyn honey♡

• darknessin kirjoitti:

No oli, minun viestit kyllä lähtee mutta roskabotin viestit pysyy palstalla yhä.

Varsinkin mulle kun eräät koittaa jutella niin Poistuu sekunneissa kommentit ;)

♥︎ sinne jonnekin poistajalle

• Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

Moi vaan sulle 🤗

Tunteita tai sitten ei tunteita...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe