J-miehelle analyysiä

Anonyymi-ap

Mä oon nähnyt monessa paikassa ne samat tyypit. Sen, joka on rento ja hauska, haluaa olla vitsiniekka. Sen, joka on hyvännäköinen ja menee sen avulla eteenpäin. Sen, joka on fiksu. Siis oikeesti fiksu. Ja sen hyvän tyypin, josta kaikki tykkää.

Mua ei ole koskaan kiinnostanut ne vitsiniekat. Teinistä asti he on lähinnä ärsyttänyt, parhaimmillaankin he on vaan... no hauskoja, eivät kiinnostavia. Mua ei hetkauta enää yhtään ne komeat. Oon nähnyt heitä liikaa.

Sä olit eniten kahta viimeistä. Sä oot fiksu ja kaikki tykkää susta. Mäkin. No, oot sä hyvännäköinenkin, mut et se naurettavan hyvännäköinen. Sillei sopivassa suhteessa komea ja persoonallisen näköinen.

Mä en usko, et enää koskaan ihastun. Vuoden jälkeenkin mä mietin vain sua. On ikävä.

K.

10

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18393313s

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Olen siis hauska, joten kerronpa sinulle vitsin. Miten olisi kolmen kimppa? Minä, sinä ja hän (=nymfomaani). On minullakin pimeä puoleni (eli kaksimieliset vitsit) 🙂. - sivusta. Sivusta siksi, koska eivät kaikki minusta pidä ihmisenä. Osa jopa vihaa, ja syvästi. Se on kumminkin ihan fine koska se kertoo siitä että minulla on olemassa oma persoonani. Siinähän vihaavat keitä huvittaa asennoitua niin, ei kiinnosta.

• Anonyymi

Olet tainnut lihoa, kun nyt ei enää komeat kiinnosta, kun ne ei enää halua sua. Nyt ajattelit, että se hiljainen kiva ja fiksu saattais huolia sut kuitenkin vielä?

• Anonyymi

En tiedä kuka K tässä nyt juttelee mut se en oo minä K 😁

• Anonyymi

Jotain tuollaista olen kuullut minusta sanottavan joskus. Olen pyörinyt siellä paikassa vähän joka puolella. Liittyykö työpaikkaan lyhyt kirjainnumeroyhdistelmä

• Anonyymi

Liittyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyy

Työpaikkana Tyks? Vaikka sielläkin töissä muutama sata ihmistä eri aloilta, niin ei ihan heti paljasta ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työpaikkana Tyks? Vaikka sielläkin töissä muutama sata ihmistä eri aloilta, niin ei ihan heti paljasta ketään.

Mikä numero Yksissä on? Kyse oli kirjain- numeroyhdistelmästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä numero Yksissä on? Kyse oli kirjain- numeroyhdistelmästä.

Voiko kohteliaasti ihmetellä ihmisten lukutaitoa nykypäivänä... Ei itse Tyks sanassa tai siitä muodostuvasta sanaletkassa olekaan. Hyvä huomio.

Siihen liittyy kyllä vahvasti kirjainnumeroyhdistelmät. Kuten vaikka talo, osasto ja kerros. Esim AA6. Tässä on syytä kiinnittää erityistä huomiota sanaan: Liittyy. Minkä ilmeisesti jätit huomiotta aikaisemmin, ja sen sijaan päätit kirjoittaa huonon ja menestymättömän pätemisyrityksen asiaan mikä ei todennäköisesti edes sinun elämääsi vaikuta tai kosketa niin yhtään mitenkään.

• Anonyymi

Voi K, ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      55
      8719
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      302
      6570
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      99
      5897
    4. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      152
      3790
    5. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3193
    6. Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja

Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.
      Maahanmuutto
      62
      3109
    7. Kaivattusi nimi

Kaivattusi nimi on
      Ikävä
      151
      1843
    8. On asioita joita kadun

Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä
      Ikävä
      17
      1746
    9. Toivoisitko että hän löytäisi jonkun muun?

Joka voi antaa mihin et kyennyt?
      Ikävä
      32
      1438
    10. Mitä sä pelkäät?

Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le
      Tunteet
      19
      1186
    Aihe