J-miehelle analyysiä

Anonyymi-ap

Mä oon nähnyt monessa paikassa ne samat tyypit. Sen, joka on rento ja hauska, haluaa olla vitsiniekka. Sen, joka on hyvännäköinen ja menee sen avulla eteenpäin. Sen, joka on fiksu. Siis oikeesti fiksu. Ja sen hyvän tyypin, josta kaikki tykkää.

Mua ei ole koskaan kiinnostanut ne vitsiniekat. Teinistä asti he on lähinnä ärsyttänyt, parhaimmillaankin he on vaan... no hauskoja, eivät kiinnostavia. Mua ei hetkauta enää yhtään ne komeat. Oon nähnyt heitä liikaa.

Sä olit eniten kahta viimeistä. Sä oot fiksu ja kaikki tykkää susta. Mäkin. No, oot sä hyvännäköinenkin, mut et se naurettavan hyvännäköinen. Sillei sopivassa suhteessa komea ja persoonallisen näköinen.

Mä en usko, et enää koskaan ihastun. Vuoden jälkeenkin mä mietin vain sua. On ikävä.

K.

10

598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      🔞 ­­N­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18393313s

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Olen siis hauska, joten kerronpa sinulle vitsin. Miten olisi kolmen kimppa? Minä, sinä ja hän (=nymfomaani). On minullakin pimeä puoleni (eli kaksimieliset vitsit) 🙂. - sivusta. Sivusta siksi, koska eivät kaikki minusta pidä ihmisenä. Osa jopa vihaa, ja syvästi. Se on kumminkin ihan fine koska se kertoo siitä että minulla on olemassa oma persoonani. Siinähän vihaavat keitä huvittaa asennoitua niin, ei kiinnosta.

    • Anonyymi

      Olet tainnut lihoa, kun nyt ei enää komeat kiinnosta, kun ne ei enää halua sua. Nyt ajattelit, että se hiljainen kiva ja fiksu saattais huolia sut kuitenkin vielä?

    • Anonyymi

      En tiedä kuka K tässä nyt juttelee mut se en oo minä K 😁

    • Anonyymi

      Jotain tuollaista olen kuullut minusta sanottavan joskus. Olen pyörinyt siellä paikassa vähän joka puolella. Liittyykö työpaikkaan lyhyt kirjainnumeroyhdistelmä

      • Anonyymi

        Liittyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liittyy

        Työpaikkana Tyks? Vaikka sielläkin töissä muutama sata ihmistä eri aloilta, niin ei ihan heti paljasta ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikkana Tyks? Vaikka sielläkin töissä muutama sata ihmistä eri aloilta, niin ei ihan heti paljasta ketään.

        Mikä numero Yksissä on? Kyse oli kirjain- numeroyhdistelmästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä numero Yksissä on? Kyse oli kirjain- numeroyhdistelmästä.

        Voiko kohteliaasti ihmetellä ihmisten lukutaitoa nykypäivänä... Ei itse Tyks sanassa tai siitä muodostuvasta sanaletkassa olekaan. Hyvä huomio.

        Siihen liittyy kyllä vahvasti kirjainnumeroyhdistelmät. Kuten vaikka talo, osasto ja kerros. Esim AA6. Tässä on syytä kiinnittää erityistä huomiota sanaan: Liittyy. Minkä ilmeisesti jätit huomiotta aikaisemmin, ja sen sijaan päätit kirjoittaa huonon ja menestymättömän pätemisyrityksen asiaan mikä ei todennäköisesti edes sinun elämääsi vaikuta tai kosketa niin yhtään mitenkään.


    • Anonyymi

      Voi K, ❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe