Täälläkin on muutaman kerran tullu vastaa että jos on tatuointi ja/tai tatuointeja niin saa jättää hyvästit töille koska silloin ei muka pääse töihin. Sehän ei pidä paikkaansa töihin pääsee kyllä vaikka on tatuointeja, itse olen ollut metalli, maanrakennus, asfaltti, kiinteistöhuolto, vartija sekä järjestyksenvalvoja töissä eikä sillä ole ollut mitään väliä vaikka tatuointeja onkin.
Nykyisin olen taas järjestyksenvalvoja hommissa, jopa esim vaikka pankki tai johonkin asiakaspalvelu tehtäviin pääsee(kunhan on pätevä kyseisiin hommiin) jos ei ole näkyvillä paikoilla. Suoraan sanottuna paska puhetta että töihin ei pääse jos on tatuointeja
Tatuointi ja työ
6
656
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä ei ole töitä tatsku porukalle.
- Anonyymi
Eipä nyt sekoiteta näkyviä ja näkymättömissä olevia tatuointeja. Vähän on eri asia.
Ja sitten toinen pointti: noi luettelemasi hommat on matalan tason ja yhteiskuntaluokan hommia. Niissä ei ole niin oletuksia eikä odotuksia - ei vaikka näyttäisi merirosvolta. - Anonyymi
Kyllä tiettyihin hommiin pääsee tatuoituna ja lävistettynä, jos on kuitenkin tekevä ja osaava, mutta paremmin palkattuihin töihin ei tatuoituja jostain syystä tule.
Varmasti ei löydy näkyvästi tatuoitua lääkäriä eikä juristia. Tai montako tatuointia löytyy eduskunnasta? Entä liike-elämän johtajista? Edes koulujen opettajilla ei liiemmin tatuointeja näy.
Tatuointi leimaa ihmisen aina! Tatuointi sulkee todella paljon ovia.- Anonyymi
"Varmasti ei löydy näkyvästi tatuoitua lääkäriä eikä juristia. Tai montako tatuointia löytyy eduskunnasta? Entä liike-elämän johtajista? Edes koulujen opettajilla ei liiemmin tatuointeja näy."
Ja varmasti löytyy. :D Kun olen itsekin tatuoinut urani aikana useita. Eikä heistä tullut yhtään vähemmän päteviä työssään, vaikka mustetta saivat ihoonsa. - Anonyymi
Noin on, vessasiivoojaksi, roskakuskiksi ja muihin ala-arvoisiin hommiin voi päästä.
- Anonyymi
Joihinkin asiakaspalvelu töihin voi myös päästä jos on tatuoiteja, viime viikolla kävin hammaslääkärissä niin sillä hammaslääkärillä oli näkyvillä paikoilla tatuointeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112573Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861288- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58861- 44822