Mitä ovat käännynnäiset (lahkolaisiako ?)

Anonyymi-ap

Mitä Jeesus Kristus meidän Herramme opettaa KÄÄNNYNNÄISESTÄ.

- Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!

10

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parantajia myös mielen sairauksista, jalan pidentäjiä, pelalastusvarmuus lupauksen antajia, kaatajia jne...

      • Anonyymi

        Parantajia myös mielen sairauksista, jalan pidentäjiä, pelalastusvarmuus lupauksen antajia, kaatajia jne.

        ts. kohteesi löytyy kansankirkon sisältä. Tuparukouskokouksissa- "kansanlähetys" jalanpidentäjää, eli rukoillaan eripituisten jalkojen parantumista. Tavallaan ymmärrän asian siltäkantilta- että selän vaivat, kuten allekirjittaneelta- fysioterapeutti katsoo, lantion ja selän vinouden, kipujen kautta- se aiheuttaa tavallaan sen, että jalat eivät ole samanmittaiset.
        Ehkä se luterilaisten jalanpidennys rukoilijat saavat "asiakkaan" kansankirkosta- uskon mukaan siihen, ettei selän jännitystila jatku ja laukeaa- vaikka määrä ajaksi.. ja kas- jalat ovat samanmittaiset. Eli pitää pohtia pattipäät mitä voi missäkin tapahtua.

        Tajuatteko te paukapäät, että Jeesuskin sanoi- ja mitä sanoi- osaatko lukea ja ymmärtää?
        Olen tämän ennekin sinulle kertonut.... Tapahtukoon sinulle uskosi mukaan.
        Eli sinulla ei ole uskoa mihinkään, siksi palat helvetissä, ihan oman pääsi tuloksena.

        Myös tuo pelastusvarmuus. Sinullako ei sitä ole edes vauvakastevirutuksen tuloksena.
        No miksi sitten yleensä täällä kirjoitat. kun pelastusvarmuus puuttuu, lupaushan on Raamatussa, ei sinun turpavärkissä, joka jäkättää aivottomia pieruja palstalla. Ongelma olet sinä itse- itsellesi.... koita nyt ymmärtää katsoa peiliin ja todeat ääneen, että voi pirkatti, tuollahan se rienaaja katsoo minua. Piipahda sitten kirkkoherran luo. Voip kaatua, kuten 1700- luvutta Telppäsniityllä tapahtui. ... kaaduttiin ja puhuttiin kielillä- ---- hokaatko

        Osaatko yhdistellä, vai onko se rienaaja jo paaduttanut nupin kaakkoon. jne. jne. jne.
        näitä tapasi mukaan jne. jne. ymmärrätkö omasi jne. jne. jne... ts. sinä.


    • Anonyymi

      Käännynnäisrituaali valkeassa mekossa.
      Saako rituaalissa puhua kielillä ?

      • Anonyymi

        Telppäsniityllähän se kielilläpuhuminen tuli esiin. 1700- luvulla ja herännäisyyden alku.'
        Ymmärtääkö toope. dementikko.


    • Anonyymi

      Aloittajan aivopieru on asenteellinen ja siksi Jumalan Sanan vastainen.
      https://www.vartija-lehti.fi/tasa-arvoinen-avioliitto-on-raamatullista-ja-luterilaista/

      Pistetään vastapainoa, ja hymyillään.

      • Anonyymi

        sanotaanko tuolle aivopierullliselle, että en ole helluntailainen, mutta katson sinunlaisia toopeja sillä silmällä, että et opi mitään, vaan perkele- hyppyyttää sinua jatkuvasti- kun hyppäät sen pyörittämää narua..

        Luulisi ottavan päähän, sinua. Yritä tulla ihmiseksi. Koeta edes.


    • Anonyymi

      Miten avioliitto kuuluu käännytykseen ja piensoholaisuuteen?

      • Anonyymi

        Mietihän, että olet morsiamena - jos sellaisen asian ymmärrät, niin pohdi itsesi Yljällesi soveliaaksi - hääjuhlaan.
        Se on vaara, että on uskoton- Yljälleen ja hyppää Lucifer- rienaajasängyssä säännöllisesti, että se seppä paneskelee säädyttömiä, aivottomia panettelu- siemennyspieruja päässään.
        Ilmestyskirja puhuu juuri- uskonnollisen uskottomuuden alueista.

        Voi olla, että Yljän, Isä, heittää sinut pihalle, et ole morsiamen arvon mittainen.


    • Anonyymi

      Jos pysytään aiheessa "käännynnäiset"

      Lahkopastorit ovat luvanneet kaikille Helluntaikirkon jäseniksi KÄÄNNYNNÄISILLE
      • Uudestikasteen
      • Pelastusvarmuuden

      • Anonyymi

        Jos pysytään aiheessa "käännynnäiset"

        Lahkopastorit ovat luvanneet kaikille Helluntaikirkon jäseniksi KÄÄNNYNNÄISILLE
        • Uudestikasteen
        • Pelastusvarmuuden

        //////// tuo juuri kertoo sinut aivoperulaiseksi. Jutuissasi on aina helluntai sitä ja helluntai tätä.
        Uudestikaste- että helvettikidutusjumala on edelleen Jumalaa rienaavana mielessäsi.
        Eli sinun kasteesi ei ole kaste- vaan kastelu uskonnolliseen kirkkosi jäseneksi- jonka jäsenkirja ei kelpaa Isän edessä- Elämänkirjaksi.

        Sinun pelastusvarmuus- helvettihätäkasteessasi- ei tuo pelastusvarmuutta. se on ihmisteko, yritä edes tajuat totuutta, vai olenko sokea ja kuuro..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      68
      2968
    2. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      15
      2318
    3. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      24
      2286
    4. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      76
      2267
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      148
      1909
    6. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      149
      1500
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      132
      1474
    8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      524
      1369
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1244
    10. Outoa toimintaa kaikkinensa

      Jotenkin sairashan se sinäkin olet.
      Ikävä
      29
      1069
    Aihe