KROATIAN EUROVIISUKAPPALE ON KOPIO
Täsmälleen sama sävel, täsmälleen sama wooo-huuto. Koko Kroatian esityksen kertosäe on täysi kopio.
Kroatian esitys kohdasta 1,06min eteenpäin (joka toistuu kertosäkeenä kappaleen läpi).
Baby Lasagna - Rim Tim Tagi Dim (LIVE) | Croatia 🇭🇷 | First Semi-Final | Eurovision 2024:
https://www.youtube.com/watch?v=6LyjyuaQggs
Alkuperäinen Pain-bändin kappale kohdasta 1,48.
PAIN - Shut Your Mouth:
https://www.youtube.com/watch?v=067YF8KHdTM
Esitys on diskvalifioitava!
KROATIAN KAPPALE KOPIO
11
386
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämätöntä ettei tämä ole saanut enempää huomiota. Käärijä-kopioksi haukuttiin vaikka se ei ole sitä. Mutta Pain kopio tuo kertsi on täysin!
- Anonyymi
Moni näkee käärijää koska haluaa nähdä sen biitin takia. Mutta tuota ei voi sivuuttaa enää musta tuntuu juttuna, se on ihan sama.
- Anonyymi
Mihin tästä oikein voi ilmoittaa? Tuntuu ettei kukaan ole vienyt asiaa eteenpäin?
- Anonyymi
Sano se. Kukaan ei tunnu panevan merkille koska ruotsalainen bändi. Käärijää nähtiin vaikka todellisuudessa alku on suoraan Ramstainilta ja jatko tosiaan tuolta Painilta.
- Anonyymi
Täys kopioriffi, tainnu kuunnella Tägertia aika paljo
- Anonyymi
Ainakin 12v vanha kipale, luulis jonkun huomannen aiemmin. Ei taida paljoa Pain-fanit Euroviisuja kuunnella?
- Anonyymi
Eikö näitä mitenkään ennakkotarkasteta?
- Anonyymi
Kait se visiossa on se, et siellä saakin kopioida täysillä. Kun et heiluta palestiinan värejä. Mutta Venäjän saa blokata koska sota. Mutta Israelia ei saa blokata koska sota. Kaksinaismoralismin kultaa, mutta toisaalta EBU on yhtä kuin EU rahoittajana. Miten voi sanoa siis ettei olisi poliittinen?
- Anonyymi
Kaikki mediat kiinnittäny huomion käärijäklooniksi haukkumiseen ja kun se meni ohi, niin kukaan ei enää noteraa kun huomataan et oikeasti on kopio.
Kai se on vähän kuin apua liikaa huutaminen.
Ei ainakaan missään muualla näy tai kuulu tästä asiasta halaistua sanaa? Onko joku nähny? - Anonyymi
Nyt oikeesti, eikö näillä ole mitään häpyä? Vuodesta toiseen pomppaa selkeitä plagiaatteja. Tuo ei millään voi olla sattumaa.
- Anonyymi
Vvvvvoi herran jestas. Olisiko aika käydä lääkärissä sillä sanat rim dim taki Tim ei muistuta sanoja Cha Cha Cha. Ei eii eiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803