Jeesus perusti seurakuntansa helatorstaina

Anonyymi-ap

Matt. 16:18

Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle Kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita.

Matt.28
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni
KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 JA OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKENYT teidän pitää. Ja katso, MINÄ OLEN TEIDÄN KANSSANNE joka päivä maailman loppuun asti."

Ap. t. 1:11

ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän."

62

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kastekäskyn annettuaan opetuslapsille, Jeesus nousi taivaaseen helatorstaina.

      Ei hän sen jälkeen enää mitään toisenlaisia "lähetyskäskyjä" ihmisille antanut.

      • Anonyymi

        Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

        Eikös sen pitänyt olla jumalan poika eikä ihmisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös sen pitänyt olla jumalan poika eikä ihmisen?

        Jeesus oli sekä Jumalan Poika että Ihmisen Poika.


      • Anonyymi

        Helvetin tollukat. Jeesus meni taivaaseen helatorstaina ja helluntaina tuli voitelu evankeliumin lähetystyöhön HELLUNTAINA SYNTYI JULISTUS VOIMASTA APOSTOLINEN AIKAKAUSI MAAN PÄÄLLÄ.


      • Anonyymi

        Te olette helvetin eksytettyjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helvetin tollukat. Jeesus meni taivaaseen helatorstaina ja helluntaina tuli voitelu evankeliumin lähetystyöhön HELLUNTAINA SYNTYI JULISTUS VOIMASTA APOSTOLINEN AIKAKAUSI MAAN PÄÄLLÄ.

        Pyhä Henki on ollut koko ajan maan päällä luomisesta alkaen.
        Henki liikkuu vetten yllä.
        Ei se liity pelkkään helluntain tapahtumiin, kuten yritetään eksyttää puhumalla pelkästä "helluntailaisuudesta".

        Pyhä Henki tuli helluntaina 3000 vedellä kastettuun ihmisen uskon Hengeksi, jotta he noudattaisivat Jumalan lakeja ja käksyjä ja eläisivät niiden mukaisesti..

        Hes. 36:27

        Minä annan Henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Henki on ollut koko ajan maan päällä luomisesta alkaen.
        Henki liikkuu vetten yllä.
        Ei se liity pelkkään helluntain tapahtumiin, kuten yritetään eksyttää puhumalla pelkästä "helluntailaisuudesta".

        Pyhä Henki tuli helluntaina 3000 vedellä kastettuun ihmisen uskon Hengeksi, jotta he noudattaisivat Jumalan lakeja ja käksyjä ja eläisivät niiden mukaisesti..

        Hes. 36:27

        Minä annan Henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

        Saatana heidät eksytti kaikki opettamalla uutta maailmanjärjestystä ja uusia sääntöjä. No rules ei ole Raamatun vastainen hittibiisi, vaan se kertoo tästä ajasta. Saatanan eksyttämistä ihmisistä, jotka ovat joutuneet globalisaatioon oppimaan uudet säännöt. Lopunaikoja elämme. Jumalan lait ihmisen sisältä on kaikki poistettu psykiatrin suunnittelemilla aivopesuilla saatanan rahanahneuden takia. EU:n miljardiomaisuus oli saatanalle liian houkutteleva.


    • Anonyymi

      Matt. 23:34

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen

      Matt. 5:19

      Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.

      Jaak. 3:1

      Veljeni, kovin monien teistä ei pidä ryhtyä opettajiksi, sillä te tiedätte, että meidät opettajat tullaan tuomitsemaan muita ankarammin.

      Matt. 5:18

      Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18397126/sensuuri-toimii-idan-uskontoharhojen-ja-evoluutiomyytin#comment-129115511
        Tietämättömien fanaattisten saarnamiesten vian vuoksi ihmisestä tulee taikauskoinen ja henkisesti sairas. Hän näkee yötä päivää unia numerosta 666.

        Tuo on totta. Uskonlahkot sotkee ihmisen pään sekaisin harhaisilla opeillaan ja henkimaailman yhteyksillään.

        Helluntailaisuus tuottaa kuulemma nykyisin eniten uskontojen uhreja. Sen palvelun perusti helluntailaisuudesta eroon päässyt mies.

        Viisasta pysyä perinteisen Kristillisen kirkon piirissa uskoaan harjoittamassa.

        Saarn. 4:17

        Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. Uskonlahkot sotkee ihmisen pään sekaisin harhaisilla opeillaan ja henkimaailman yhteyksillään.

        Helluntailaisuus tuottaa kuulemma nykyisin eniten uskontojen uhreja. Sen palvelun perusti helluntailaisuudesta eroon päässyt mies.

        Viisasta pysyä perinteisen Kristillisen kirkon piirissa uskoaan harjoittamassa.

        Saarn. 4:17

        Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.

        helluntailaisuus on sitä "väkevää eksytystä" , siis "yhdellä sanalla" > ihan hirveetä
        eksytystä , mutta pois sieltä et hevin pääse , koska koukuttavat pauloihinsa .

        jotkut ihmiset vaan kaipaa "kulttia" / "omaa kerhoo" , ja saavat siitä sitten jonkun kiksin ,
        > olla muita parempi . . .


      • Anonyymi

        Matteus 23 kertoo millaisia juutalaiset oli jo silloin.


      • Anonyymi

        MATTEUS 23 JUUTALAISISTA


    • Anonyymi

      Jeesus perusti vain yhden maailman laajuisen seurakunnan, johon kuuluu kaikki Kristuksen ruumiiseen kasteessa liitettyjen suuri joukko. Yksi yleinen kirkko eli katolinen kirkko on Jeesuksen ruumis täällä maan päällä. Ei mitkän erioppiset uskonnolliset yhdistykset, ry:t, joita Suomessakin on toista tuhatta lahkoa ja uskon kulttia.

      Ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.

      Seurakuntamalli on ihan sama kuin Valitun kansan seurakunta on aina ollut.

      Kaikki Israelin 2 milj.kansa muodosti vain yhden seurakunnan.

      Joel 2:16

      Kootkaa KANSA, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa.

      Jeesus käski kastaa KAIKKI KANSAT omakseen.

      • Anonyymi

        Valitun kansan vaiheet on parasta esikuvaa ja opetusta Jumalan johdatuksesta.

        1. Kor.10
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
        5 Mutta useimpiin heistä Jumala ei mielistynyt, koskapa he hukkuivat erämaassa.

        Edes Mooses ei päässyt luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta rajalle pääsi.

        Kaikki valitun kansan jäsenet eivät päässeet luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta kyllä Jumala kaikki pelasti taivaaseen, lupauksensa mukaisesti.

        Jumala ei valintaansa ja kutsumustaan kadu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitun kansan vaiheet on parasta esikuvaa ja opetusta Jumalan johdatuksesta.

        1. Kor.10
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
        5 Mutta useimpiin heistä Jumala ei mielistynyt, koskapa he hukkuivat erämaassa.

        Edes Mooses ei päässyt luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta rajalle pääsi.

        Kaikki valitun kansan jäsenet eivät päässeet luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta kyllä Jumala kaikki pelasti taivaaseen, lupauksensa mukaisesti.

        Jumala ei valintaansa ja kutsumustaan kadu.

        Israel on Jumalan valittu kansa. Silmäteräkansa. Valtioiden ja ihmisten kohtalot riippuu siitä, miten ne suhtautuu Juutalaisiin ja Jeesuksen uskoon Juutalaisuuteen.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on Jumalan valittu kansa. Silmäteräkansa. Valtioiden ja ihmisten kohtalot riippuu siitä, miten ne suhtautuu Juutalaisiin ja Jeesuksen uskoon Juutalaisuuteen.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Jeesuksen usko on Juutalaisuus, ei hän heille mitään muuta uskontoa perustanut.

        Tuossakin kohdassa puhutaan vasta tulevaisuuden ajasta kun kaikki luvatun maan alueet ovat Juutalaisten hallussa, on lait edelleen voimassa.

        5. Moos. 5:31 mutta jää sinä tänne minun luokseni, niin minä ilmoitan sinulle koko lain, kaikki käskyt ja säädökset. Ne sinun tulee opettaa israelilaisille, ja niitä heidän on noudatettava siinä maassa, jonka minä annan heidän omakseen.'

        Matt. 5:18

        Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitun kansan vaiheet on parasta esikuvaa ja opetusta Jumalan johdatuksesta.

        1. Kor.10
        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.
        5 Mutta useimpiin heistä Jumala ei mielistynyt, koskapa he hukkuivat erämaassa.

        Edes Mooses ei päässyt luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta rajalle pääsi.

        Kaikki valitun kansan jäsenet eivät päässeet luvattuun maantieteelliseen maahan, mutta kyllä Jumala kaikki pelasti taivaaseen, lupauksensa mukaisesti.

        Jumala ei valintaansa ja kutsumustaan kadu.

        Juu mutta kristityt yksi uusi kansa onkin taivaan kansalaisia IHAN ERI ASIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Israel on Jumalan valittu kansa. Silmäteräkansa. Valtioiden ja ihmisten kohtalot riippuu siitä, miten ne suhtautuu Juutalaisiin ja Jeesuksen uskoon Juutalaisuuteen.

        Ilm. 14:12

        Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

        Jeesuksen usko lukee tosi ilm.14 et näe sitä . Jeesus ei usko juutalaisiin vaan juutalaisen pitää kääntyä uskomaan Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen usko lukee tosi ilm.14 et näe sitä . Jeesus ei usko juutalaisiin vaan juutalaisen pitää kääntyä uskomaan Jeesukseen.

        Juutalaiset uskoivat Jeesukseen, paitsi Fariseukset ja Saddukeukset,, lahkolaisia ja Hamasin kannattajia.

        Jeesus oli suosittu puhuja Juutalaisten synagoogassa.

        Luuk. 4:16

        Ja hän saapui Nasaretiin, jossa hänet oli kasvatettu, ja meni tapansa mukaan sapatinpäivänä synagoogaan ja nousi lukemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesuksen usko lukee tosi ilm.14 et näe sitä . Jeesus ei usko juutalaisiin vaan juutalaisen pitää kääntyä uskomaan Jeesukseen.

        Jeesus oli Juutalainen uskoltaa viimeiseen asti. Ei Jeesus mitään muuta uskontoa perustanut.


    • Anonyymi

      Uusi liitto alkaa Kristillisestä yhdestä kasteesta ja se on ikuinen liitto.

      Ef.4:5 Yksi kaste, hen baptisma.

      1.Piet.3
      20 jotka muinoin eivät totelleet Jumalaa, kun hän Nooan päivinä kärsivällisesti odotti sen ajan, kun ARKKIA rakennettiin. Vain muutama ihminen, kaikkiaan kahdeksan, pelastui ARKISSA veden kantamana.

      21 Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
      Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

      • Anonyymi

        LIITTO on Jumalan varma yksipuolinen lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.

        Liitto ei ole sama asia kuin sopimus tai kauppa. Ihminen ei ole tasaveroinen tekemään mitään sopimuksia tai kauppoja Jumalan kanssa.

        Raamatun ajan Liitto sanalle ei ole edes oikeata vastinetta nykyajan kielissä.

        Paras kuvaus Raamatun liitosta on Joonatanin ja Daavidin välinen veriliitto, jonka vakuudeksi Daavid antoi Joonatanille oman sormuksensa liiton vakuudeksi ja merkiksi.

        Sen liiton perusteella Saulin viimeinen elossa oleva perillinen, rampa poika Mefiboset pääsi kuninkaan hoviin ja ruokaili koko ajan kuninkaan kanssa samassa pöydässä.

        "Niin, Mefiboset on syövä minun pöydässäni, niinkuin hän olisi kuninkaan poikia."


      • Anonyymi

        KRISTITTY KÄÄNNETÄÄN VOIDELTU MESSIAS JA KRISTITYT ON YKSI UUSI KANSA TE ELÄTTE VANHAA LIITTOA maallisissa MAALLISISSA MAALLISISSA MAALLISESTI KUOLLEITTEN MAASSA SODOMASSA EGYPTISSÄ kuolleitten kuninkaitten kanssa KRISTITTY ELÄÄ TAIVAALLISTA UUTTA LIITTOA UUDESSA EIKÄ MAALLISESSA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LIITTO on Jumalan varma yksipuolinen lupaus, mikä on ikuisesti voimassa.

        Liitto ei ole sama asia kuin sopimus tai kauppa. Ihminen ei ole tasaveroinen tekemään mitään sopimuksia tai kauppoja Jumalan kanssa.

        Raamatun ajan Liitto sanalle ei ole edes oikeata vastinetta nykyajan kielissä.

        Paras kuvaus Raamatun liitosta on Joonatanin ja Daavidin välinen veriliitto, jonka vakuudeksi Daavid antoi Joonatanille oman sormuksensa liiton vakuudeksi ja merkiksi.

        Sen liiton perusteella Saulin viimeinen elossa oleva perillinen, rampa poika Mefiboset pääsi kuninkaan hoviin ja ruokaili koko ajan kuninkaan kanssa samassa pöydässä.

        "Niin, Mefiboset on syövä minun pöydässäni, niinkuin hän olisi kuninkaan poikia."

        David on kuollut jumalauta sen arkku on Jerusalemissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KRISTITTY KÄÄNNETÄÄN VOIDELTU MESSIAS JA KRISTITYT ON YKSI UUSI KANSA TE ELÄTTE VANHAA LIITTOA maallisissa MAALLISISSA MAALLISISSA MAALLISESTI KUOLLEITTEN MAASSA SODOMASSA EGYPTISSÄ kuolleitten kuninkaitten kanssa KRISTITTY ELÄÄ TAIVAALLISTA UUTTA LIITTOA UUDESSA EIKÄ MAALLISESSA.

        Helluntailiikkeen perustaja Parhami eli Sodomassa ja Gomorrassa, ei uudessa liitossa ollenkaan.

        Uusi liitto kun alkaa synnnit pois peseväsää Kristillisessä yhdessä kasteessa, mikä lahkouskonnoista puuttuu kokonaan.


    • Anonyymi

      Kasteen liitto on ikuinen liitto Kristitylle, vaikka elämä kuinka huonosti menisi.

      Ei se tuhlaajapoikakaan sitä perintöoikeutta menettänyt, vaikka elämä vei huonoille teille. Juuri siellä sitä Jumalan varjelusta tarvitaankin.

      Jumalan kanssa kasteen liitossa olevaa Jumala varjelee kaikilla teillä.

      Ps.91:11

      Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.

      • Anonyymi

        Psalmi 91 saatana lausui sen kiusatessaam Jeesusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psalmi 91 saatana lausui sen kiusatessaam Jeesusta.

        Saatana vei Jeesuksen sinne Temppelin harjalle.

        Samalla tavalla Saatana vie lahkolaiset (Jehovat,Hellarit,Mormonit,Advarit)
        Kristillisten kirkkojen yläpuolelle omine harhaoppeineen ja voimavaikutuksineen.


    • Anonyymi

      Ihanaa Jeesus! En minä sua kiellä.

      • Anonyymi

        Muista tummeli.


    • Anonyymi

      1. Tim. 6:16

      Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

      Miten ihminen voisi tehdä mitään kauppoja, sopimuksia tai liittoja Jumalan kanssa, jota ei voi edes lähestyä.

      Kyllä ihmisen tehtävä on totella Jumalan käskyjä ja säädöksiä ja elää niiden mukaan "ihmisiksi."

      • Anonyymi

        Kasteen lahjan oikean Pyhän Hengen tarkoitus on ohjata ihmien noudattamaan Jumalan tahtoa, eikä hillumaan, hyppimään ja kaatuilemaan lahkolaisten tavoin hurmostilassa järki narikassa.


        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasteen lahjan oikean Pyhän Hengen tarkoitus on ohjata ihmien noudattamaan Jumalan tahtoa, eikä hillumaan, hyppimään ja kaatuilemaan lahkolaisten tavoin hurmostilassa järki narikassa.


        Hes. 36:27

        Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

        1. Kun. 3:14

        Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1. Kun. 3:14

        Ja jos sinä vaellat minun teitäni, noudattaen minun säädöksiäni ja käskyjäni, niinkuin sinun isäsi Daavid vaelsi, niin minä suon sinulle pitkän iän."

        Tartu kiinni Jumalan lupauksiin. Jumala ei petä, eikä jätä ihmistä, jotka häntä tottelevat.

        Jos sen teet, niin Jeesus ilmestyy sinun elämääsi lupauksensa mukaisesti.

        Joh. 14:21

        Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."


    • Anonyymi

      Aina silloin kun puhutaan pelkistä irtohengistä, eikä mitään Jumalan säädöksistä ja määräyksistä ja käskyistä, niin silloin pitää olla varovavainen, sillä niitä erilaisia henkiä on vaikka minkälaisia henkiä ja monet niistä matkii Jeesusta ja Pyhää Henkeä eksytystarkoituksessa.

      Ihminen kun ei edes erota henkiä ilman henkien erottamisen armolahjaa, mikä on hyvin harvinaista herkkua.

      • Anonyymi

        1. Joh. 4:1

        Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.


    • Anonyymi

      Lehmän takana on helppo haistella ja päättää mikä miellyttää.

      • Anonyymi

        Heti kun suustasi alkaa tulla sitä hurmoshengen molotusta, niin keskeytä se ja kysy hengeltä käskevällä äänellä: Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?

        Jeesus neuvoi, kuinka henkiä voi koetella.

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti kun suustasi alkaa tulla sitä hurmoshengen molotusta, niin keskeytä se ja kysy hengeltä käskevällä äänellä: Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?

        Jeesus neuvoi, kuinka henkiä voi koetella.

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

        Pahat eksyttäväiset henget esiintyy usein Jeesuksen seuraajina ja Paavalin kirjeiden lukijoina.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahat eksyttäväiset henget esiintyy usein Jeesuksen seuraajina ja Paavalin kirjeiden lukijoina.

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"

        Eksyttäjät lähestyy sinua tosiuskovaisina hyvissä aikeissa evankeliumin asialla ja Jeesuksn nimessä....

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttäjät lähestyy sinua tosiuskovaisina hyvissä aikeissa evankeliumin asialla ja Jeesuksn nimessä....

        Matt. 7:15

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia...

        Eksyttäjät aloittavat puheen maailmanlopusta ja siitä taivaaseen tempaamisesta, mikä voi tulla vaikka ensi yönä, ne kysyy, oletko valmis, Jeesus tulee?

        Luuk. 21:8

        Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.


    • Anonyymi

      Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni eli Sodomassa ja Gomorrasssa.
      Ei uudessa liitossa ollenkaan.

      Uusi liitto alkaa synnit pois pesevästä yhdestä kasteesta vedestä ja Hengestä, mikä Jenkkilahkoista puuttuu kokonaan.

    • Anonyymi

      Eksyttäjät käyttää jurikin helluntain tapahtuminen hehkuttamista, koska eksyttäjillä on väärä hurmoshenki, jonka halutaan siirtyvän eksytettävään ihmiseen.

      • Anonyymi

        Amerikassa Parhami lupasi slummien mustille miehille monen vieraan kielen täydellisen taidon, jos he liittyvät helluntailaiseksi.

        Kukaan ei mitään vieraita kieliä helluntailaisuuden perustaneen Parhamin kieli/raamattukoulussa oppinut puhumaan.

        Pettyneet miehet erosivat koko Pentecostalismista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa Parhami lupasi slummien mustille miehille monen vieraan kielen täydellisen taidon, jos he liittyvät helluntailaiseksi.

        Kukaan ei mitään vieraita kieliä helluntailaisuuden perustaneen Parhamin kieli/raamattukoulussa oppinut puhumaan.

        Pettyneet miehet erosivat koko Pentecostalismista.

        Naurettavaa touhua, kun uskonharhaiset riitelee keskenään. Jokainen kuvittelee olevansa oikeassa, vaikka kaikkien uskomukset on vailla mitään todisteita.


    • Anonyymi

      Kaikki sadat jumalat ovat saman arvoisia.
      Eli nollan arvoisia.

    • Anonyymi

      Älä anna kaataa itseäsi helluntailaisten lahkossa lattialle tiedottomaan tilaan.
      Silloin on pedon hyvä tilaisuus käydä painamassa se pedonmerkki ihmisen otsaan ja käsivarteen.

      Ef. 6:13

      Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.

      1. Piet. 5:8

      Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.

      • Anonyymi

        Lahkoista puheenollen, kyllä VL:n kannattaa pitää joka tilanteessa reilu hajurako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lahkoista puheenollen, kyllä VL:n kannattaa pitää joka tilanteessa reilu hajurako.

        Tupakkaa saa vetää ja viinaa (salaa), mutta ei saa haista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tupakkaa saa vetää ja viinaa (salaa), mutta ei saa haista.

        Vieläköhän siellä on niitä hoitokokouksia, jossa ihmistä kovistellaan lahkon määrittelemistä synneistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläköhän siellä on niitä hoitokokouksia, jossa ihmistä kovistellaan lahkon määrittelemistä synneistä?

        Lahkoissa kun on omat syntilistat, joiden avulla porukkaa valvotaan ja johdetaan. Porukka valvoo toisiaan ja siitä plus-pisteitä.


    • Anonyymi

      Helluntain tapahtumilla eksytetään kaikista eniten kun puhutaan pelkästä Pyhästä Hengestä. Pelkästä hengestä puhumalla on kaikista helpoin eksyttää ihmisiä ja saada heidät villitsevien hurmoshenkien valtaan, joita he pitävät "Pyhänä Henkenä", kun sitä heille jatkuvasti hoetaan.

      Lahkoissa käytetään helluntain tapahtumia eksyttämiseen.

      Kyllä Pyhä Henki on ollut koko ajan maan päällä. Aina luomisesta lähtien ja ihmisissä, joille Jumala on Henkensä lahjoittanut matkaoppaaksi.

      Jes. 59:21

      Ja tämä on minun liittoni heidän kanssansa, sanoo Herra: minun Henkeni, joka on sinun päälläsi, ja minun sanani, jonka minä suuhusi panen, eivät väisty sinun suustasi, eivät lastesi suusta eivätkä lastesi lasten suusta, sanoo Herra, nyt ja iankaikkisesti.

      Hes. 36:27

      Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

      Lahkolaiset yrittävät uskotella, että yleinen Pyhän Hengen vuodatus kaikkiin ihmisiin tapahtui jo 2000 vuotta sitten. Ei se pidä paikkansa.

      Helluntaina Pyhän Hengen sinetin saivat 3000 syntistä, jotka kastettiin vedestä ja Hengestä syntien anteeksisaamiseksi.

      Vasta tulevaisuudessa tapahtuu se yleinen Hengen vuodatus, josta Raamattu puhuu vasta profetian muodossa.

      Ei tuo aika ole vielä tapahtunut. Sillä tarkoitetaan maan päällä vietettävää tuhatvuotista vastakuntaa:

      "Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut."

      Jeesus käski apostoleita opettamaan käskyt kasteen jälkeen.

      Matt.28
      19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni,KASTAMALLA heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
      20 ja OPETTAMALLA heitä pitämään kaikki, mitä minä olen KÄSKEYT teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • Anonyymi

        Pyhä Henki on ollut koko ajan maan päällä yhtä voimakkaana koko ajan.

        Israelin koko 2 milj.kansa sai Pyhän Hengen ylittäessään Punaisen meren aikana tapahtuneessa vesi/kasteihmeessä pelastukseen.

        1 Sillä minä en tahdo, veljet, pitää teitä tietämättöminä siitä, että isämme olivat kaikki pilven alla ja kulkivat kaikki meren läpi
        2 ja saivat kaikki kasteen Moosekseen pilvessä ja meressä
        3 ja söivät kaikki samaa hengellistä ruokaa
        4 ja joivat kaikki samaa hengellistä juomaa. Sillä he joivat hengellisestä kalliosta, joka heitä seurasi; ja se kallio oli Kristus.


    • Anonyymi

      Lahkoissa toisten vakoilu ja ilmiantaminen on päivittäistä.

      • Anonyymi

        Helluntailaisuudesta eroon päässyt mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuudesta eroon päässyt mies on perustanut Uskontojen Uhrien auttavan palvelun.

        Ennen kuin menee lahkoihin hurmoshenkien vietäväksi, niin kannattaa lukea kirja:
        "Terho Miettinen / Raija Pelli : Harhaanjohtajat vahvassa uskossa."


    • Anonyymi

      Uskonlahkoja voi verrata mafiaan.
      Huijaavat vanhuksilta perintöjä.

      • Anonyymi

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Matt. 6:7

        "Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja.

        Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa."

        Rahat lahkolle ja sielu pirulle


    • Anonyymi

      Höpö löpö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe