Mites jos seksiä oli aikoinaan (viimeksi pari vuotta sitten), niin ihan aina mentiin naisen pillin mukaan. Koskaan ei kysytty toisen puoliskon (miehen) tarpeita ja toiveita miten haluaisi. Keskusteltu tästä aikoinaan ja tietää kyllä nämä toiveet, jotka kuitenkin siis ihan peruskauraa. Pitää niitä ns. palveluksina, vaikka itsekin sai ja saisi samanlaisia palveluita, jos vain haluaisi. Ja by the way, kaikki suhteet joissa olen kuullut kirosanan "palvelus", niin ovat päättyneet eroon. Nykyään sitten pitää hoidella itseäni vapaa-ajalla useamman kerran ns. reserviin ja olo on sen jälkeen kuin vaappuvalla pingviinillä (niin kuin leslie nielsenillä anna nicole smithin käsittelyn jälkeen) . Toinenko nykyään muuttunut aseksuaaliksi ja aika vaihtaa nuorempaan 25 vuoden yhteisolon jälkeen?
Miehessäkö vika?
5
302
Vastaukset
- Anonyymi
Meil on kaa itsepalvelu. Vaihtamalla kuulemma paranee. Koeajot tietty ensin.
Tuskin miehessä vikaa.🤔
Hiotkaa parisuhdetta.. Teetkö esim kotitöitä.. vai hoitaako vaimo kaiken.. silläkin on paljon merkitystä jos molemmat kantaa kortensa kekoon.
Halailetteko enää, entä pusuja? Pienet asiat saattaa herättää naisen mielenkiinnon taas niihin sänky puuhiin.. Keskustelkaa toisistanne nätisti.. nimittäin jos satut puhumaan puolisostasi epäkunnioittavasti, niin on aika varmaa että toista ei kiinnosta se asia sitten juuri sinun kanssasi pätkän vertaa..- Anonyymi
Kyllä on kotitöitäkin, erityisesti tykkään tehdä pääruoat. Ja silloin kun kokataan, niin teen lähes aina safkat. Puolisolla on omat spesiaalikotityö, jotka haluaa ehdottomasti itse hoitaa. Viimeinenkin mukula lähtenyt jo maailmalle, eli ei enää suoranaista lastenhoitoakaan taakkana.
Halailut yms. on kyllä jääneet pois vuosikymmenten saatossa.
Aamukaffeet kyllä vielä viedään toiselle joka aamu sänkyyn, kumpi nyt sattuu ensimmäisenä keittämään, menee suunnilleen puoliksi fifty-fifty.
P.S. Ja sillä ei ole tehnyt koskaan mieli omalla mökilläkään käydessä koko sen lähes 20 vuoden aikana.. Tätä olen myös ihmetellyt. Olen jo alkanut pitämään sitä aseksuaali-selitystä hyvin todennäköisenä. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kotitöitäkin, erityisesti tykkään tehdä pääruoat. Ja silloin kun kokataan, niin teen lähes aina safkat. Puolisolla on omat spesiaalikotityö, jotka haluaa ehdottomasti itse hoitaa. Viimeinenkin mukula lähtenyt jo maailmalle, eli ei enää suoranaista lastenhoitoakaan taakkana.
Halailut yms. on kyllä jääneet pois vuosikymmenten saatossa.
Aamukaffeet kyllä vielä viedään toiselle joka aamu sänkyyn, kumpi nyt sattuu ensimmäisenä keittämään, menee suunnilleen puoliksi fifty-fifty.
P.S. Ja sillä ei ole tehnyt koskaan mieli omalla mökilläkään käydessä koko sen lähes 20 vuoden aikana.. Tätä olen myös ihmetellyt. Olen jo alkanut pitämään sitä aseksuaali-selitystä hyvin todennäköisenä.Miten jos yrittäisit luoda läheisyyttä pikku hiljaa enemmän välillenne.. koska kyllähän tuo aika platoniselta suhteelta alkaa kuulostaa..
Aamukahvi rutiininne kuulostaa kivalta!
Kannattaa varmaan kysellä missä mättää!!! Voihan se olla että vaimo luulee ettet halua enää häntä seksuaalisesti.. jos on vaikka jotain epävarmuutta omasta kehostaan..
- Anonyymi
KULLISSA se vika on!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812