Voiko Kaatunut Usko Nousta Jälleen?

Anonyymi-ap

Rauhan tervehdys.

Siunattua helatorstaita, joka jatkaa matkaa pääsiäisestä helluntaihin, Golgatalta seurakunnan syntyyn sekä kertoo Jeesuksen taivaaseen astumisesta.

Tässä toivoton ystävä sinulle ylösnousemus toivoa.
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10233396971531090

Siunauksin, MM.

16

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää helatorstaita ja tulevaa Helluntaita!

      Toivottavasti tapahtuisi ihmeitä. Vuodatettaisiin henkeä jälleen tai Herra ilmestyisi. Jo pitkän aikaa hän on ollut piilossa. Viimeksi 2017 ilmestyi.

      Yksin on niin eksynyt olo. Ilman johdatusta muu lohtu on vähäistä. Yksikin Ilmestys ja kaipaa niitä alati. Mikään muu ei voi lohduttaa.

      Siunausten siunausta!

    • Anonyymi

      Pelkästä irrallisesta uskosta puhuminen voi helposti viedä ihmisen harhaan.

      Jaak. 2:20

      Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

      Kuulosta tulee psykologinen päänusko, kreikaksi "metanoia" -uskoa, jolla tehdään käännynnäisiä kun hoetaan valittuja Raamatun jakeita suggestiivisesti, niin ne synnyttää vaarallisen päänuskon,mutta oikea Pyhä Henki puuttuu.

      Muita villitseviä henki pumpataan sisälle käsien ojentelulla ja epäkristillisissä uudestikasteissa eli anabaptismissa.

    • Anonyymi

      Käännyttämällä aikaanaatu lahkousko joutaa mennäkin menojaan.

      Kannattaa lähteä liikkeelle ihan puhtaalta pöydältä.

      Joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, se ei voi olla Jeesuksen seuraaja.

      Jokainen istutus, mikä ei ole Minun Taivaallisen Isäni istuttama, on juurinensa revittävä pois.

    • Anonyymi

      Joka kieltää minut ihmisten edessä se kielletään Jumalan enkelien edessä.

      Mä en saanut vastauksia rukouksiin vaikka joka ilta rukoilin yli 10 vuoden ajan. Kyllästyin noin 18 vuotiaana Jeesukseen ja vaihdoin lakiin.

      Kyllä kun tuolloin kielsin Jeesuksen huomasin hänen poistuneen elämästäni. Olin täysi materialisti. Vailla hengellisyyttä ja jokainen sairastuminen oli kamalaa.

      Sitten jouduin auto-onnettomuuteen ja kolme yötä Luin Johanneksen Ilmestystä tarviten suurta apua. Niin sainkin tuon kolmen yön jälkeen Pyhän Hengen punaisena valona joka meni rinnasta sisään.

      Sen jälkeen Jeesus Ilmestyi jälleen ja vastasi muutamaan rukoukseeni.

      Eli onnettomuus tai sairaus voivat herättää kuolleen suhteen Jumalaan.

      Yhä vielä olen kurja ja kelpaamaton mutta Jumala on ollut uskollinen monin tavoin. Mikään ei auta siihen että maailmaa joutuu vihaamaan ja kaikki kansat vihaa Jeesuksen nimen tähden.

      Maailmassa on ahdistus, mutta se maailma vaikka Vesimiehen aikana 2000-4000 jkr tulee rynnistämään ja aiheuttaa itkua ei ole arvokas.

      Käännän Psalmeja ruotsista suomeksi , mutta sekään ei ole iloa antavaa kun maailma ei ole kiinnostunut niin en minäkään maailmasta. Ero maailmaan on ilmeinen jos on Kristuksessa. Mikään maailmassa ei ole järkevää. Tosin sama vaikutus on vaihdevuosissa estrogeenihormonilla eli naisen siemenellä.
      Se on kaikkeen tyytymätön. Eli kun mies on yli 50 vuotta kiinnostus maailmaan lakkaa itsestään.

      Vanhus tulee uskoon vähitellen aina todistaa Koraanikin. Jokainen kaipaa Kristusta vanhana.

    • Anonyymi

      Ei Jeesus syntisille ilmesty mantraamalla ja hokemalla Jeesuksen nimeä.

      Raamatun mukaan Jeesus ilmestyy sellaisen ihmisen elämään, joka kunnioittaa Jumalaa, käskyjä, lakeja ja sakramentteja.

      Joh. 14:21

      Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

      • Anonyymi

        Joosua7:15


    • Anonyymi

      Kaikki on kuollutta. mikään ei nouse kuin viimeiselle tuomiolle ja siel ei hyvä heilu.
      Täytyy muistaa että ihminen on peto vaikka Jumala julistaa ihmisen kuvakseen, kaltaisekseen?, kysymys on: millainen on Jumala jos ihminen raadollisuusessaan on luojansa kuva?.

      Yhtähyvin voisin kysyä: mitä mustan aukon ydin on?.

    • Anonyymi

      Sielunvihollinen ei vihaa Jeesuksen nimeä, vaan tekeytyy Jeesukseksi ja käyttää Jeesus-nimeä kun lähestyy ihmistä.

      Matt. 24:24

      Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

      Mark. 13:6

      Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

    • Kadotetun taikauskon voi todellakin saada takaisin uuden aivovamman aiheuttamalla. Esimerkiksi pesäpallo- tai käsipallomaila voi aiheuttaa vakavan aivovaurion, jonka seurauksena aiemmin järkevästä ihmisestä muotoutuu uskonharhainen elukka.

      • Anonyymi

        Ylivainio yritti saada ihmiselle vahinkoa kaatamalla ihmisiä suorilta jaloilta selälleen betonilattialle kundaliinin avulla.


      • Anonyymi

        N. Ylivainio yritti saada ihmiselle vahinkoa kaatamalla ihmisiä suorilta jaloilta selälleen betonilattialle kundaliinin avulla.


      • Anonyymi

        Niilo Ylivainio yritti saada ihmiselle vahinkoa kaatamalla ihmisiä suorilta jaloilta selälleen betonilattialle kundaliinin avulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niilo Ylivainio yritti saada ihmiselle vahinkoa kaatamalla ihmisiä suorilta jaloilta selälleen betonilattialle kundaliinin avulla.

        Antikristillinen Amerikassa kehitetty ja tänne tuotu heresia helluntailaisusko joutaa mennäkin menojaan ja pitää rukoilla, että saisi terveen kristinuskon tilalle.


    • Anonyymi

      Jumala puuttui asioihin ja lopetti Ylivainion vakavasti sairaiden ihmisten terveyden kustannuksella puoskaroinnin Espanjassa. Paha äkkikuolema vain 61-vuotiaana.

    • Anonyymi

      Katolisten anekauppa oli pelkkää puuhastelua, siihen verrattaessa, mitä nykyisin epämääräiset rukouspalvelut tekevät.
      Lupaavat vakavasti sairaille ihmisille, että heidän lukemat rukouspyynnöt menee perille, kun heille lähettää rukouspyyntöjä ja rahaa "tukemaan sitä toimintaa."

      • Anonyymi

        Armolahjojen kaupustelijoita piisaa nykyisin.

        Ap. t. 8:20

        Mutta Pietari sanoi hänelle: "Kadotukseen joudut rahoinesi, kun luulet, että Jumalan lahja on rahalla ostettavissa! [Matt. 10:8]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1270
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      51
      942
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      834
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      798
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      83
      740
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      30
      650
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      643
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      635
    Aihe