Näin minulla on mennyt. Miksi? Töitteni vuoksi.
Ensin olin merillä toistakymmentä vuotta. Satamasta satamaan. Siellä satamassa oli joskus heila, mutta kun matka jatkui, ne jäi satamaan.
Merillä olon jälkeen menin öljynporauslautalle töihin. Ne oli pitkiä vuoroja. Vapaat vietin Stavangerissa. Sielläkin jokunen heila. Ei ne kauaa kestäneet.
Sen jälkeen menin lappiin huuhtomaan kultaa. Oli nimittäin hyvä "pesämuna" öljynporauslautalla olon jälkeen .
Nyt olen eläkkeellä ja kirjoittelen muistelmia.
Perhettä ei ole, eikä edes enää heiloja.
Suosittelen.
Aloitan ja heti lopetan
Anonyymi-ap
1
314
Vastaukset
- Anonyymi
Hienoa että olet elämääsi tyytyväinen!
Eiköhän me kaikki haeta sitä tasapainoa elämäämme. Sinä olet sen löytänyt ja ansainnut. Onnea jatkossakin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899