Vaimoni sanoi minulle yllättäen, että ei haluavalla mikään seksinukke. Olemme 5 ja 6- kymppisiä. Asumme asumuserossa, jo 13 vuosi meneillään. Tuona aikana on ollut seksiä/suudelmia/hyväilyä tasan 0 kertaa. Niin miten olikaan sen seksinuken kanssa! Kovasti on kulutettu nukke piloille. Ei meidän liittomme pelkkään seksin puutteeseen kaadu. Meillä ei ole enää mitään yhteistä.
Hän ei halua seksiä, minä haluan ja kaipaan kovasti. Tänään meillä on taas pariterapia. Jos ja kun hän ei itse halua seksiä, mielestäni ei voi kieltää seksiä minulta. Eli vaihtoehtoja on tasan kaksi. Avoin suhde tai ero. En halua enää elää vastentahtoista selibaattiani.
Mitä ero maksaa, missä se tehdään ja miten saan sen pian voimaan näin pitkän asumuseron takia? Ilmeisesti minä maksan hakijana kaiken?
Vaimo ei halua olla seksinukkena
2
351
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä ero maksaa, missä se tehdään ja miten saan sen pian voimaan näin pitkän asumuseron takia? Ilmeisesti minä maksan hakijana kaiken?"
Maksaa satasia. Teet joko vanhanaikaisesti lähettämällä erohakemus käräjäoikeuteen tai netissä, Aatoksessa. Hakija maksaa kaiken, kyllä.
Jos olette asuneet erillään jo kaksi vuotta, niin eron saat lähes heti, ilman harkinta-aikaa.
Itse harkitsin jonkin aikaa tuota asumuseroa, mutta totesin, että se vain repii ja raastaa. Kerta repäisy eroamalla sattuu vähemmän. Vuoden asumuseron jälkeen avioero on pelkkä ilmoitusasia osituksen jälkeen.
Maksaa 300-1500 euroa, riippuu miten kalliin juristin otat.
Jos teillä on virallinen avioehto, mitään muuta ei tarvita kuin erohakemus, ja omaisuuden jako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949