Vaimoni sanoi minulle yllättäen, että ei haluavalla mikään seksinukke. Olemme 5 ja 6- kymppisiä. Asumme asumuserossa, jo 13 vuosi meneillään. Tuona aikana on ollut seksiä/suudelmia/hyväilyä tasan 0 kertaa. Niin miten olikaan sen seksinuken kanssa! Kovasti on kulutettu nukke piloille. Ei meidän liittomme pelkkään seksin puutteeseen kaadu. Meillä ei ole enää mitään yhteistä.
Hän ei halua seksiä, minä haluan ja kaipaan kovasti. Tänään meillä on taas pariterapia. Jos ja kun hän ei itse halua seksiä, mielestäni ei voi kieltää seksiä minulta. Eli vaihtoehtoja on tasan kaksi. Avoin suhde tai ero. En halua enää elää vastentahtoista selibaattiani.
Mitä ero maksaa, missä se tehdään ja miten saan sen pian voimaan näin pitkän asumuseron takia? Ilmeisesti minä maksan hakijana kaiken?
Vaimo ei halua olla seksinukkena
2
498
Vastaukset
- Anonyymi
"Mitä ero maksaa, missä se tehdään ja miten saan sen pian voimaan näin pitkän asumuseron takia? Ilmeisesti minä maksan hakijana kaiken?"
Maksaa satasia. Teet joko vanhanaikaisesti lähettämällä erohakemus käräjäoikeuteen tai netissä, Aatoksessa. Hakija maksaa kaiken, kyllä.
Jos olette asuneet erillään jo kaksi vuotta, niin eron saat lähes heti, ilman harkinta-aikaa.
Itse harkitsin jonkin aikaa tuota asumuseroa, mutta totesin, että se vain repii ja raastaa. Kerta repäisy eroamalla sattuu vähemmän. Vuoden asumuseron jälkeen avioero on pelkkä ilmoitusasia osituksen jälkeen.
Maksaa 300-1500 euroa, riippuu miten kalliin juristin otat.
Jos teillä on virallinen avioehto, mitään muuta ei tarvita kuin erohakemus, ja omaisuuden jako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828