Kuka otta lääkkityksestä vastun nyt tuli ennakko päätös?

Anonyymi-ap

Kuka otta lääkkityksestä vastun nyt tuli ennakko päätös?

Tällä hoitopaikassa missä minä aasun niin hoitajat on päättänyt kun minun vatsa on toiminnut muutama päivä huonosti ja olen pyytänyt ylimääräistä ummetus läkkettä että tämä päivä kokeilan sillä että minä juon paljon vettä ja käyn kävelyllä.

Kun jokainen hoitaja sano tämän saman asian niin kysyin yhdelttä hoitajaltta kuka on nämä ohjet keksinnyt mutta hän sanoi että hän ei tiedä kuka on nämä ohjet keksinnyt ja hänen pitäisi tietä kun joku näistä ohjeista otta vaastun kun oletan että kun kaikki hoitajat on sama mielttä asiasta että ne on sen yhdessä päättänet tai sitten yksi hoitajat on antannut käskyn esim ylihoitaja ja ne muut saairanhoitajat ei uskalla vastusta tätä päätöstä eli kun ne on sen päätöksen yhdessä tehnyt niin nidden pitäisi jokainen tietä kukan on tämän päätöksen alunperin tehnyt?

Mutta miksi sitten yksitäinen saairanhoitaja sano että hän ei tiedä kukan tämän päätöksen on tehnyt?

Jos me oletettan että ylihoitaja on antannut nämä ohjet kostoksi sille mitä minä olen tästä hoitopaikkasta aiemmin kirjoittanut nettin eli oletan että se asia on näin kun ei toi hoitaja osannut mitän perusteluja anta tälle päätökselle.

Mutta kuka on todellisuudessa vastussa eli kun kyse oli Katja Kokiniemi laittomasta pakko hoidosta ja hänen Olantzapin lääkkityksestä niin lääkäri Mikahel Kivivuori sanoi että myös yksittäiset saairanhoitajat on lääkkityksestä vastussa vaikka esim ylilääkäri määrä lääkityksen eli näin voidan oletta että jos esim ylihoitaja anta ohjet niin myös yksittäiset saairanhoitajat on lääkityksestä ja hoitoohjeista vastussa.

Ja se on myös logista että jos kaikki hoitajat on yhdessä tehnyt tämän päätöksen niin vastu on kollektivinen eli jokainen yksitänen saairanhoitaja on tästä päätöksestä vastussa.

1

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä valitat, ohje on hyvä! Ja se tietysti koskee kaikkia, ei vain sinua.
      Huomenna saat lääkettä, jos saamasi neuvo ei auta huomiseen mennessä. Siis juo ja liiku!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5106
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1828
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1507
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1457
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1204
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1203
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1046
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1025
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      974
    Aihe