olen useasti miettinyt sitä että mitä miehet oikein ajattelee meistä naisista? olen valitettavasti tullut siihen tulokseen että meitä pidetään jonakin jakorasioina tai vastaavina.
Jos ei heti eka tapaamisella halua hypätä sängyyn , niin siten saapi kuulla yhtä sun toista haukkumista.Eikö miehillä todellakaan ole mitään kunnioitusta meitä naisia kohtaan??
En todellakaan nyt tarkoita että kaikki ovat samanlaisia ja ajattelevat tuolla tavalla, mutta heitä jotka ovat kunnollisia on todella vähissä, valitettavasti.
chatissa ym olen saanut kuulla yhtä sun toista ehdotusta ja jopa sellaisiltakin miehiltä jotka ovat varattuja.
mitä miehet ajattelee
16
2114
Vastaukset
- yleensä kuitenki
Mies ajattelee naista, kun on seksin tarve. Muutoin niitä ajattelee harvemmin. Oma vaimo on ihan kiva ihminen,kaverikin, mutta on nainen ja sitä kautta vähän naivi. Naiset yleisesti ajattelee eri asioita ja erilailla. Siis jossei ole seksin tarve, en minä ainakaa naisia ajattele.
- en ajattele
miehiä,muutakuin silloin,kun tarvii saada :-)
muutenhan niin simppeleissä olennoissa ei ole mitään pohdittavaa :-) - Aikapoika
en ajattele kirjoitti:
miehiä,muutakuin silloin,kun tarvii saada :-)
muutenhan niin simppeleissä olennoissa ei ole mitään pohdittavaa :-)kun useimmat muut tuntuu olevan eri mieltä.Enkä ainakaan sinun ajatuksille anna mitään arvoa.Miehet ei tosiaankaan edes tarvitse ajatella naisia muuten kuin seksin takia.Vai oletko niin noheva että pystyt kertomaan yhdenkin toisen syyn.Teistä ei todellakaan ole mitään muuta hyötyä.Ette jaksa mitään ettekä osaa mitään jota mies tarvitsisi.Jäljellä ei todellakaan ole mitään muuta kuin seksi.
Aikapoika kirjoitti:
kun useimmat muut tuntuu olevan eri mieltä.Enkä ainakaan sinun ajatuksille anna mitään arvoa.Miehet ei tosiaankaan edes tarvitse ajatella naisia muuten kuin seksin takia.Vai oletko niin noheva että pystyt kertomaan yhdenkin toisen syyn.Teistä ei todellakaan ole mitään muuta hyötyä.Ette jaksa mitään ettekä osaa mitään jota mies tarvitsisi.Jäljellä ei todellakaan ole mitään muuta kuin seksi.
huomasin tuosta kirjoituksestasi että sinun laisia miehiä on valitettavasti ihan liikaa, jotka ajattelevat vaan sillä joka on jalkojen välissä ja että naisen paikka on vaan säbgyssä ja hellan ääressä.
naiset ovat ihan saman arvosia kuin miehetkin ne eivät ole yhtään huonompia.
nähtävästi sulla on sitten huonoja kokemuksia naisista.
voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.- sinulle
Aikapoika kirjoitti:
kun useimmat muut tuntuu olevan eri mieltä.Enkä ainakaan sinun ajatuksille anna mitään arvoa.Miehet ei tosiaankaan edes tarvitse ajatella naisia muuten kuin seksin takia.Vai oletko niin noheva että pystyt kertomaan yhdenkin toisen syyn.Teistä ei todellakaan ole mitään muuta hyötyä.Ette jaksa mitään ettekä osaa mitään jota mies tarvitsisi.Jäljellä ei todellakaan ole mitään muuta kuin seksi.
miksi naisten pitää ajatella miehistä mitään muuta,kuin että miehet ovat vain väline seksiin.
hei haloo,aikamies-poika,nyt eletään nykyaikaa.naisilla on sama oikeus pitää miehiä vain mahdollisina petikumppaneina.
ja sanoit;"teistä ei ole mitään hyötyä".
kerrohan mitä hyötyä,Sinusta,olisi muka jollekkin naiselle?!
ja vielä lisää sinulle;minäkään en anna sinun kaltaisille miehille mitään arvoa,pelkkiä kahdella jalalla seisovia mul***ja. - sinulle....
solis kirjoitti:
huomasin tuosta kirjoituksestasi että sinun laisia miehiä on valitettavasti ihan liikaa, jotka ajattelevat vaan sillä joka on jalkojen välissä ja että naisen paikka on vaan säbgyssä ja hellan ääressä.
voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.Netissä liikkuvista miehistä noin 70 prosenttia on,naimisissa,avoliitossa,seurustelee,tai on jollain muulla tapaa varattuja,etsivät vain satunnaista seksiseuraa täältä.
Jos etsit täältä Miestä,isolla ämmällä,vapaata sellaista,se on sama asia,kuin etsisit riisinjyvää valtamerestä. - vahvah
Aikapoika kirjoitti:
Mitäpä nyky nainen oikeastaan tekee miehellä? Kun itse tienaa rahansa ym. dildotkin keksitty niin eipä tarvitse ainakaan tuollaisia itsekeskeisiä apinoita sietää...
- mies on
Aikapoika kirjoitti:
vain lihaisa köntti,jossa kaikki muu on turhaa,paitsi se mikä jöpöttää jalkovälissä,senkin voi kyllä korvata hyvällä dildolla.rahaakaan en kaipaa,koska suurin osa ns. duunarimiehistä tienaa vähemmän,kuin mä.
- Aikapoika
solis kirjoitti:
voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.minulla on vaimo joka on älynnyt ylentyä.Sen myös minä älysin tehdä kun hänet tapasin.Huonoja kokemuksia todellakin on suurimmasta osasta naisia.Tämähän ei tarkoita etteikö hyviä olisi.Jopa erittäin hyviä.Tällaiset kokemukset vain on huomattavasti vaikeammat löytää kuin täysin järkeä vailla olevat.Olet myös väärässä olettaessasi että olen aivan tavallinen tallaaja.Olen jopa erikoisen epätavallinen joka tekee tietenkin asian vähän monimutkaisemmaksi edellä mainituista syistä johtuen.Et todellakaan voi olla meikäläisen kanssa päivääkään.Jos et sitä itse ymmärtäisikään niin minulla on kyllä kyky se estää.
Sinun melkovarmat ja ehkä varmat olettamukset ovat juuri ominaisia lässyttelyjä kyvyttömille mitään aikaansaamattomille yksilöille.Teikäläisen suhteilla ei juuri ole mahdollisuuksia onnistua. - Aikapoika
sinulle kirjoitti:
miksi naisten pitää ajatella miehistä mitään muuta,kuin että miehet ovat vain väline seksiin.
hei haloo,aikamies-poika,nyt eletään nykyaikaa.naisilla on sama oikeus pitää miehiä vain mahdollisina petikumppaneina.
ja sanoit;"teistä ei ole mitään hyötyä".
kerrohan mitä hyötyä,Sinusta,olisi muka jollekkin naiselle?!
ja vielä lisää sinulle;minäkään en anna sinun kaltaisille miehille mitään arvoa,pelkkiä kahdella jalalla seisovia mul***ja.noinkin suuria vaikeuksia ymmärtää selvää tekstiä.Onko järjenjuoksussa vikaa kun et tunnu ymmärtävän etten millään tavalla ole yrittänyt rajoittaa edes teikäläisen ajattelutapaa?
Tuolla höpinälläsi miehen olemisesta välineenä seksiin on juuri sellainen asia josta et ymmärrä mitään.Siinäkään asiassa sinulla ei ole mitään annettavaa,puhumattakaan jostain muusta.
Jos kuvittelet että olen jotenkin kalastellut arvonantoasi niin olet pahasti hakoteillä.Olen vain kertonut mitä hyötyä naisista on miehille.
Minulle riittää vallan hyvin kun vastaat siihen kysymykseen.Mitä hyötyä miehistä on naisille on sinun ongelma. - Aikapoika
mies on kirjoitti:
vain lihaisa köntti,jossa kaikki muu on turhaa,paitsi se mikä jöpöttää jalkovälissä,senkin voi kyllä korvata hyvällä dildolla.rahaakaan en kaipaa,koska suurin osa ns. duunarimiehistä tienaa vähemmän,kuin mä.
voi korvata?Eiköhän pysytä asiassa.Et tarvitse käyttää voi tai mahdollisesti sanoja.Olet ollut pakoitettu noin tekemään,etkä tulevaisuudessakaan tule sitä lopettamaan.Miehetkin sivistyy vähitellen.
Jossakin tutkimuksessa annettiinkin ymmärtää että olikohan se nyt 10 miljoonan vuoden päästä ei miehiä ole olemassakaan.Naiset sorkkii itsensä tiineeksi.Luulisin että tuo aika on kyllä utopiaa.Naiset on jo päässeet senverran hyvään vauhtiin että kysymys on vain murto-osasta tuosta ajasta.MIEHIÄ ei enää ole olemassa.Miehet ovat häviämässä.Toistaiseksi suurin osa on vain miehiä. - Roikale
vahvah kirjoitti:
Mitäpä nyky nainen oikeastaan tekee miehellä? Kun itse tienaa rahansa ym. dildotkin keksitty niin eipä tarvitse ainakaan tuollaisia itsekeskeisiä apinoita sietää...
täysin oikeassa.Täällä on vain älytön määrä typeriä naisia jotka keskittyvät täysin mitättömiin asioihin.Kun vilkaisee tuotakin "ihastuminen"osastoa on siellä mahdoton määrä suorastaan,jos nyt ei sairaalloisia niin melko älyä vailla olevia kirjoituksia naisilta.
Mies tuntuu olevan tärkeä vaikkei mitään sen kanssa osaakaan tehdä. - Månis
solis kirjoitti:
voin sanoa että itseäni en kyllä alentaisi alkuunkaan että olisin tuollasen miehen kanssa päivääkään, tiedän että kunnollisia on ja olen melkovarmasti löytänytkin mailman kilteimmän miehen itselleni, tosin netin kautta kylläkin. ja hän on juuri sellainen kun miehn pitää olla ottaa toiset ihmiset huomioon ja ei vaan ajattele sillä joka on tuolla jalkovälissä.sinäkin noin typeriä kysymyksiä kuin"mitä mies ajattelee"esität kun et kumminkaan pysty mitään saamaan vastauksista.Emme aio nyt vain myönnellä sinulle sopivalla tavalla.Sellaisten vastausten saamiseen on paras kysellä naisilta.
Aikapoika kirjoitti:
minulla on vaimo joka on älynnyt ylentyä.Sen myös minä älysin tehdä kun hänet tapasin.Huonoja kokemuksia todellakin on suurimmasta osasta naisia.Tämähän ei tarkoita etteikö hyviä olisi.Jopa erittäin hyviä.Tällaiset kokemukset vain on huomattavasti vaikeammat löytää kuin täysin järkeä vailla olevat.Olet myös väärässä olettaessasi että olen aivan tavallinen tallaaja.Olen jopa erikoisen epätavallinen joka tekee tietenkin asian vähän monimutkaisemmaksi edellä mainituista syistä johtuen.Et todellakaan voi olla meikäläisen kanssa päivääkään.Jos et sitä itse ymmärtäisikään niin minulla on kyllä kyky se estää.
Sinun melkovarmat ja ehkä varmat olettamukset ovat juuri ominaisia lässyttelyjä kyvyttömille mitään aikaansaamattomille yksilöille.Teikäläisen suhteilla ei juuri ole mahdollisuuksia onnistua.sinunlaisia miehiä valitettavasti on, mutta ei onneksi kaikki.
Et todellakaan osaa muuta kuin alentaa naisia noilla puheillasi.
tuosta saa sen käsityksen että olet jokin kaikki tietävä ja se on pahinta mitä voi ollakaan.
Miehet osaavat todellakin toisinaan olla oikeita kusipäitä ja sinä olet juuri sellainen ihminen, sen huomaa, työskentelen päivittäin erilaisten ihmisten parissa ja siinä oppii ihmistuntemusta.
En todellakaan siedä että miehet hyppivät minun silmille, ei ainakaan sinun kaltaiset.
Et todellaan tiedä että mistä puhut, sanon suoraan nyt mitä ajattelen ja siitä saat sitten mun puolesta tykätä ihan mitä lystäät.
- miesten
ihan väärien miesten kanssa kyllä oot ollut chatissa tai ns radalla eli pubissa et eka illan jälkeen sänkyyn
minä olen 33 v ja en varmasti menen sänkyyn naisen kanssa ennen kuin hyvin tunnen sen piste - vilperi
Riippuu täysin ihmisestä. Vaikeahan se on sanoa mitä naisista ajattelee, yleensä positiivisista naisista jää positiivinen mieli. Jos nainen ei anna ekojen treffien jälkeen, mitä sitten. Se on hänen valintansa. meikäläisellä löytyy nais- ja miespuolisia kavereita...ja sen verran voi sanoa, että kyllä jätkien kanssa on helpompi olla kaveri, mutta omalla tavallaan naisten kanssa kaverius on syvempää, mutta samalla paljon vaikeampaa. Kyllä arvostan naisia siinä missä miehiäkin ja jos joku käyttäytyy idioottimaisesti se on ihan sama onko se nainen vai mies! törkeästi käyttäytyminen on lyhytnäköisyyttä, koska ei ikinä tiedä milloin tarvitsee toisen apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314947- 343436
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833194- 112267
- 281867
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 1371117
- 141109