Jotkut sovinistit muka tietävät näkemästään, millainen nainen on. Minua on sanottu hutsahtavaksi vaikka EN ole mikään jakorasia tai lumppu todellisuudessa.
Tyylini on daytime kuin Mäntysuopa-mainoksen kainolla saunaneidolla. Ei tällätty, paljastava tai räikeä.Aavistus kukkaparfyymiä, ehkä sipaisu beigeä poskipunaa.Vaaleat design-farkut, valkoinen yläosa, pestyt luonnolliset hiukset.
Iltamenoissa ehkä enemmän urban chic, jossa ripaus poikatyttöä.
Mikähän sitten on huorahtavaa minussa? Täytyy olla eleissä ja tavoissa, kun tyyli kerran on niin viaton.
Huorahtava vaikutelma on = mitä?
15
7076
Vastaukset
- Villi veikkaus
Tuskinpa kukaan sitä pystyy kertomaan tuollaisen yhden kirjoituksen perusteella kuvaa näkemättä.
Asenne tosin on vähän ihmeellinen, joka paistaa kirjoituksestasi läpi ja tuskinpa kaikki miehet tuollaisesta asenteesta pitävät. Jos sinä nimittelet joitakin miehiä sovinisteiksi, niin onko ihme jos nämä miehet nimittelevät sinua hutsahtavaksi? It takes two to tango. - Mies
Suomessa on junteilla(M/N) sellainen käsitys että jos nainen on seksikäs ja kaunis tms. se tarkoittaa että on huorahtava. Miehet sanoo huoraksi, naisista puhumattakaan. Ulkonäkö synnyttää negatiivisia tunteita muissa ihmisissä, mikä on aika huvittavaa.
Jos mies on hyvännäköinen niin naiset pitävät heti epäluotettavana paskiaisena. Ennakkoluulot on voitettavana ennenkuin luo suhdetta naiseen. - Asiaaaaa
Eleissä, tavoissa ja asenteessahan se huorahtavuus yleensä on.
Itsestäni voin sanoa, että meikäläisellä on huoran maine, vaikka olen kuin riihen seinästä revitty, mutta koska olen kova flirttailemaan ja juttelemaan miesten kanssa, niin huorahan olen automaattisesti. Ja kun usein tulee kapakoissa vielä halailtua miespuolisia ystäviä, niin ilman muuta se merkitsee että olen nainut jokaisen kanssa.
Että kyllähän se on vähän omasta asenteesta ja käytöksestä kiinni, mitä muut ajattelee sinusta. Mutta onko sillä sitten mitään suurempaa merkitystä luuleeko joku lortoksi vai ei, kun itse kuitenkin tietää totuuden. - ja lisäisin että
toisilla vain on sellaiset piirteet, siis sellaiset kasvot (suu, katse, jne tai ihan jokin selittämätön piirre), että he näyttävät jotenkin "estottomilta" ja jopa joskus oikeasti "huorahtavilta". Ja huom. tähän ei tarvita meikkiä.
Eikä tällaiset kasvot (vällttämättä) tarvi olla mitenkään kauniit. Voivat tietysti olla. Joskus vain näkee, anteeksi nyt, kuvaamani näköisiä naisia, eikä pukeutuminen (ja kuten jo sanoin meikki) tarvi olla mitenkään ihmeellistä. Mutta en minä kyllä ikinä menisi ko. naiselle sanomaan "olet huorahtavan näköinen". joku roti sentään - ?????
Miehet haluaa panna ja naiset antaa.
Mikä erikois oikeus miehillä on nauttia seksistä?
Ihan sama mitä muut sanoo, oli sitten minkä näköinen tahansa.
Siis miksi mies saa kinua ja saada ja naisen pitää olla antamatta ?
Täh ?????
Jos sitten sanotaan huoraksi niin mitä tämä oikein tarkoittaa ???
Eri asia on kaupallinen huoraaminen.
Mutta jos molemmat haluaa miksei nainen voisi nauttia elämästään ilman että saa jakorasian maineen ? Eiköhän tämä ole taas niitä lapsukaisten ulinoita nimitellä toisia huoriksi ja lapsukaiset pysykööt hiekkalaatikoilla.- että
ei ole kiva rahoittaa toisen miehen lapsia. Yksi syy, miksi miehet haluavat kunnon naisen, eikä mitään huoraa.
- ja millähän
että kirjoitti:
ei ole kiva rahoittaa toisen miehen lapsia. Yksi syy, miksi miehet haluavat kunnon naisen, eikä mitään huoraa.
vuosisadalla sitä eletään, että toisen miehen lapsista puhutaan?
Ehkäisy on keksitty jo ajat sitten.
Toisekseen, joka toinen avioliitto päätyy eroon ja niissä on lapsia vaikka kuinka paljon. On uusioperheitä ja isä- ja äitipuolia. Pääasia kait, että lapsilla on rakastavia aikuisia lähellä.
Niin sinun siittämilläsi kuin muillakin.
Päältä päin et kyllä takuuvarmasti näe muuta kuin stereotypian. Se hiljainen tyttö voi tosiasiassa olla se kaikkein kokenein, sanoo kokemusta omaava. - että kiltein voi
ja millähän kirjoitti:
Toisekseen, joka toinen avioliitto päätyy eroon ja niissä on lapsia vaikka kuinka paljon. On uusioperheitä ja isä- ja äitipuolia. Pääasia kait, että lapsilla on rakastavia aikuisia lähellä.
Päältä päin et kyllä takuuvarmasti näe muuta kuin stereotypian. Se hiljainen tyttö voi tosiasiassa olla se kaikkein kokenein, sanoo kokemusta omaava.olla kokenein
mutta miksi nainen ei saisi kokea ja kenen kanssa miehet sitten kokee jollei naisten kanssa ?
panot ei näy naamasta eikä sekään jos lakkaa saamasta. - ottaen
ja millähän kirjoitti:
Päältä päin et kyllä takuuvarmasti näe muuta kuin stereotypian. Se hiljainen tyttö voi tosiasiassa olla se kaikkein kokenein, sanoo kokemusta omaava.alle nelikymppiset yh:t on sellaisia huoria, että Marika Fingerrooskin vaikuttaa pyhimykseltä niihin verrattuna.
- on siis
ottaen kirjoitti:
alle nelikymppiset yh:t on sellaisia huoria, että Marika Fingerrooskin vaikuttaa pyhimykseltä niihin verrattuna.
enemmän aikaa.
sitäpaitsi, ne on nautiskelijoita ja se on eri asia kun huoraaminen
- Elleni
luovat mielikuvan...
Oma suhtautuminen näkemäänsä kertoo ihmisestä enemmän kuin katseltawasta :D - kurvikas
Luultavasti pukeudut tiukkoihoin vaatteisiin JA olet muodokas, enempää ei tarvita. Vähemmän muodokas nainen voi pukeutua vaikkanapapaitaan jne. eikä kukaan näytä asiaan mitään huomiota kiinnittävän.
Itse olen kurvikas, sellainen Marilyn-XL. Ymmärrän itsekin provosoivani jos en pukeudu hillitysti. Joskus "räväytän" sellaisella melkein minihameella, sekin saa jo katseita aivan riittävästi.
Ikinä ei ole kukaan horahtavaksi vihjaillut, seksikkääksi kylläkin.
Olen sitä mieltä, että aikuisen naisen on fiksuinta katsoa, miten pukeutuu.- Just näin
Toi on NIIN totta! Vähemmän muodokas nainen näyttää vaan kivasti ja naisellisesti pukeutuneelta korkokengissä, hieman alle polven ulottuvassa hameessa ja avonaisessa topissa (mun tyypillinen kesävaatetus). Muodokkaana ihmisenä sitä joutuu jatkuvan arvostelun ja katselun kohteeksi.
- tiinuli_bi
Just näin kirjoitti:
Toi on NIIN totta! Vähemmän muodokas nainen näyttää vaan kivasti ja naisellisesti pukeutuneelta korkokengissä, hieman alle polven ulottuvassa hameessa ja avonaisessa topissa (mun tyypillinen kesävaatetus). Muodokkaana ihmisenä sitä joutuu jatkuvan arvostelun ja katselun kohteeksi.
Kyllähän sitä joskus huomaa, että muut saattavat katsoa vähän pidempään, jos sattuu käyttämään vaikka hyvin korkeita korkoja. Eihän ne muut voi tietää, onko menossa juhliin tms. vai ei.
- on niin
jämähtäneitä vanhoihin kliseisiin.
Minun mielestä miehet ovat seksiobjekteja, joita nainen saa halutessaan käyttää miten lystää.
Ei siinä ole pitäisi olla mitään huoramaisuuteen liittyvää, naisilla ja miehillä on samanlainen oikeus seksiin tavalla kuin tavalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774