Kaunis huomen...Sika tahtoo ulos säkistä...

quistis

Röh.....
Muutoksen tarve raivasi tien mieleni syvyyksin.
Aloin hahmottaa elämäni uudelleen.Hidas eteneminen ennalta asetettuihin tavoitteisiin vaihtui asteittaiseksi kasvuksi tuntematonta tarkoitusta varten.
Nyt ymmärrän,ett täytyy vain uskaltaa olla oma itsensä,vaikka oma minä osoitautuisi kuinka pelotavaksi tahansa.
Huomasin myös sen et ellen määrittele itse itseäni,jauhautuisin toisten minusta luomiin mielikuviin ja tulisin syödyksi eläviltä:o)
Ja lopuksi (hyvin itsekäs pyyntö) Olen mikä olen.hyväksy se tai jätä minut rauhaan:o))))))))

Röh....Hauskaa viikon alkua kaikille..Niin juuri AIVAN KAIKILLE:o)))

67

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

on hienoo et nyt alkaa olemaan muutosten aika niin kipparikin on tehnyt muutoksia viimevuosien aikana ja luulen että olen niissä onnistunut aika hyvin;=))Ja hyvää maanantain alkuu sinulle ja muille huuhaa porukalle:=)))

• quistis

Opin viimein itsekkin..Muita on niin helppo neuvoo:o)

• kippari
        quistis kirjoitti:

Opin viimein itsekkin..Muita on niin helppo neuvoo:o)

välitä kipparikin odotti muutosten aikaa monia monia vuosia,mutta sit otin ns.järjen käteen ja muutokset alkoivat tapahtuu:=)Mut ei kannata liikaa muutoksia tehdä muutenhan ketään kaveri ei enää tunne sinua:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

välitä kipparikin odotti muutosten aikaa monia monia vuosia,mutta sit otin ns.järjen käteen ja muutokset alkoivat tapahtuu:=)Mut ei kannata liikaa muutoksia tehdä muutenhan ketään kaveri ei enää tunne sinua:=)))

varaudun toki siihen,etteivät ympärilläni olevat ihmiset pidä uudesta minästäni.Mutta ne jotka pitävät...Arvostavat ja hyväksyvät mut:o))))))

• kippari
        quistis kirjoitti:

varaudun toki siihen,etteivät ympärilläni olevat ihmiset pidä uudesta minästäni.Mutta ne jotka pitävät...Arvostavat ja hyväksyvät mut:o))))))

sillä ole oikeistaan väliä vaikka kaikki ei tunnistakaan ja uudet kaverit kyllä sit sinut tunnistaa uudesta minästään:=)))

• quistis
        kippari kirjoitti:

sillä ole oikeistaan väliä vaikka kaikki ei tunnistakaan ja uudet kaverit kyllä sit sinut tunnistaa uudesta minästään:=)))

kauniisti ja lohdullisesti sanottu:o)))Kiitos Sinulle Kippari:o))))))

• Otso
        quistis kirjoitti:

sitä silloin muita saa ajatella kun haluaa muuttua, sillä sehän vaatii paljon itsekyyttä..Siis tervettä itsekyyttä.. Este muutoksiinhan onkin yleensä "ympäristön" pelko???Hyväksyvätkö muut??

• quistis
        Otso kirjoitti:

sitä silloin muita saa ajatella kun haluaa muuttua, sillä sehän vaatii paljon itsekyyttä..Siis tervettä itsekyyttä.. Este muutoksiinhan onkin yleensä "ympäristön" pelko???Hyväksyvätkö muut??

ja tohon ajatteluun olen itsekkin sortunut!!
        Mut enää en hemmetti välitä....Hei,jos mä en välitä itsestäni niin kukas sitten?? Aivoissa naksahti..Ahaaelämys...:o)))))Sä siis hyväksyt mut tälläisenä...uskalsit tulla:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

kauniisti ja lohdullisesti sanottu:o)))Kiitos Sinulle Kippari:o))))))

sillä todella olekaan väliä kun joskus on parempi ettei kaikki vanhat tutut tunne ja ainahan uusia tuttavuuksia kannattaa hankia:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

sillä todella olekaan väliä kun joskus on parempi ettei kaikki vanhat tutut tunne ja ainahan uusia tuttavuuksia kannattaa hankia:=))

mut jos onkin niin ujo ja epäsosiaalinen ettei uskalla tutustua:o))) No mä en ole sellainen...

• kippari
        quistis kirjoitti:

mut jos onkin niin ujo ja epäsosiaalinen ettei uskalla tutustua:o))) No mä en ole sellainen...

sitä on kusessa mistä sit saa uusia kavereita;=)Mut eihän me sellaisia olla:=))

• quistis
        kippari kirjoitti:

sitä on kusessa mistä sit saa uusia kavereita;=)Mut eihän me sellaisia olla:=))

siellä keltaisessa nesteessä;o))) Ja ainahan on huuhaa...Tääl voi törmäillä hyviin tyyppeihin:o)))

• kippari
        quistis kirjoitti:

siellä keltaisessa nesteessä;o))) Ja ainahan on huuhaa...Tääl voi törmäillä hyviin tyyppeihin:o)))

onkin sit se paikka jossa voi tavata niitä uusia ystäviä,vaikka vaan virtuaalisesti;=)

• quistis
        kippari kirjoitti:

onkin sit se paikka jossa voi tavata niitä uusia ystäviä,vaikka vaan virtuaalisesti;=)

NYt tääl alkaa ukkostaa...Täytyy laittaa pillit pussiin ..:o)))Hauskaa aamua!!

• Otso
        quistis kirjoitti:

ja tohon ajatteluun olen itsekkin sortunut!!
        Mut enää en hemmetti välitä....Hei,jos mä en välitä itsestäni niin kukas sitten?? Aivoissa naksahti..Ahaaelämys...:o)))))Sä siis hyväksyt mut tälläisenä...uskalsit tulla:o)))

kaikki sortua siihen..Jossakin elämän vaiheessa on huomioitava muut ennen itseä mut tahtoo kait tuo ajattelu jäädä päälle sittenkin kun ei enää muita tarvis huomioidakkaan...Jämähtää vai paikoilleen. Muutoksien pelko!!!Sinuthan pitää hyväksyä sellaisena kui olet!

• kippari
        quistis kirjoitti:

NYt tääl alkaa ukkostaa...Täytyy laittaa pillit pussiin ..:o)))Hauskaa aamua!!

lähden tässä hoitelemaan asioita et heippa taas:=)))

• quistis
        Otso kirjoitti:

kaikki sortua siihen..Jossakin elämän vaiheessa on huomioitava muut ennen itseä mut tahtoo kait tuo ajattelu jäädä päälle sittenkin kun ei enää muita tarvis huomioidakkaan...Jämähtää vai paikoilleen. Muutoksien pelko!!!Sinuthan pitää hyväksyä sellaisena kui olet!

kertoo sen tolle mun tyttärelle...Sai mut juoksemaan ulos...Höh muka ukkostaa...Mä pelastin pyykin narulta ihan turhaa...Sai neito hyvät naurut ja mamin juoksemaan:o))))))Nyt kun viel oppis luottamaaan omiin aisteihinsa..vaistoihin:o)Niin ja kiitos,kun hyväksyt:o))))

• quistis
        kippari kirjoitti:

lähden tässä hoitelemaan asioita et heippa taas:=)))

ei jyrisekkään!!Mut heipat:o)))))

• Otso

Olinpas epäkohtelias! Siis huomenta kaikille ja hyvää alkanutta viikkoa!

• quistis

epäkohteliaalle Sinulle...Otso!!

• AMR-52

Hyväksyttäneen... HYVÄKSYTÄÄN...))))
      sadetta mä kuuntelen,joka äityy vaan....

• quistis

äityy vain moottorisahan aani...Toi joki kantaa äänet hyvin....Ja et hyväksyt:o))))))

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

äityy vain moottorisahan aani...Toi joki kantaa äänet hyvin....Ja et hyväksyt:o))))))

...semmonen ihminen,joka ei Sun kans tule juttuun..)) siin tapaukses Hänen syytä katsoo peiliin.

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

...semmonen ihminen,joka ei Sun kans tule juttuun..)) siin tapaukses Hänen syytä katsoo peiliin.

Tääl huuhalla ainakin muutama sellainen:o))) Onhan niitä...Juu ihan varmasti on:o)))

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

Tääl huuhalla ainakin muutama sellainen:o))) Onhan niitä...Juu ihan varmasti on:o)))

..jotkut on semmosii,joil on vaikeeta tulla kenenkään kans juttuun,sääli...(((
        mäkin nuorempana olin arka, etenkin naisten suhteen,nyt "vanhoil" päivil vähän innostunut..)))
        Sun uusi minä tuntuu mukavalta,tääl Huuhaal
        ainakin oot pirun mukava ollut..)))))

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

..jotkut on semmosii,joil on vaikeeta tulla kenenkään kans juttuun,sääli...(((
        mäkin nuorempana olin arka, etenkin naisten suhteen,nyt "vanhoil" päivil vähän innostunut..)))
        Sun uusi minä tuntuu mukavalta,tääl Huuhaal
        ainakin oot pirun mukava ollut..)))))

niin koet:o))))) Olen aina ja vain oma itseni...En osaa tai edes halua olla jotain muuta:o))))) Sä itse olet tosi hauska...Vai olit ujo??Arvaa oikestaan mäkin olen ujo..Hih..Olen:o))))

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

niin koet:o))))) Olen aina ja vain oma itseni...En osaa tai edes halua olla jotain muuta:o))))) Sä itse olet tosi hauska...Vai olit ujo??Arvaa oikestaan mäkin olen ujo..Hih..Olen:o))))

...vieläkin vähän,jos nenätysten oon naisten kaa...))) mut pian ujoudet karisee,tutustutan kunnol,tai sitten ei.
        onhan se niin,kaikkien mieleen ei voi olla,parempi niin,muutenhan sitä olis joku "hovinarri"...

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

...vieläkin vähän,jos nenätysten oon naisten kaa...))) mut pian ujoudet karisee,tutustutan kunnol,tai sitten ei.
        onhan se niin,kaikkien mieleen ei voi olla,parempi niin,muutenhan sitä olis joku "hovinarri"...

Mä mieluummin ihan tavallinen pelle..Mä niin tykkään pelleistä...Tiesitkö et eniten pilailevat ne joiden sydäntä särkee:o(
        Olet siis ujo naisten kanssa...Taitaapi olla aikas ylöeistä...Mut se on kuitenkin se luonto,kun tikanpojan puuhun ajaa..Onneksi:o)))))

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

Ota se öö sieltä pois ja saat yleistä....

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

Ota se öö sieltä pois ja saat yleistä....

...mikä hiton öö???

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

...mikä hiton öö???

kirjoitusvirhe...Niin niitähän ei minulle tule ollenkaan...Täydelliselle....Mut se ö ei kuulunut siihen yhteen sanaan:o))))))

• AMR-52
        quistis kirjoitti:

kirjoitusvirhe...Niin niitähän ei minulle tule ollenkaan...Täydelliselle....Mut se ö ei kuulunut siihen yhteen sanaan:o))))))

..tuommoset virheet ,mie en viitsi korjata,jos lievä ja ymmärtää mitä sana tarkoittaa..)))
        nyt lähen kaupast jotain murkinaa...nin,ja
        kaupas mukavii kassatyttöi...)))))
        Renkomäen liikennemyymäläs käväsen..
        loppui sadekin,aauuriko paistaa kohta...

• quistis
        AMR-52 kirjoitti:

..tuommoset virheet ,mie en viitsi korjata,jos lievä ja ymmärtää mitä sana tarkoittaa..)))
        nyt lähen kaupast jotain murkinaa...nin,ja
        kaupas mukavii kassatyttöi...)))))
        Renkomäen liikennemyymäläs käväsen..
        loppui sadekin,aauuriko paistaa kohta...

siel kassalla oöe liian ujo;o)))))

• Carmencita

Johan sinäkin ymmärsit oikean asian!!
      Onhan sitä odotettukin. ;-))
      Minä lähden kaupungille pärtsäilemaan, joten huuhailkaa oikein kunnolla. ;-)

• quistis

olet mulle takonu järkee päähän..Arvaa et on sattunu..pää täynnä kuhmuja...Hauskaa kaupunkipäivää ja jos näät näitä mun poikia siellä niin sano et kiltisti ainakin ne nuoremmat...Se vanhin ohjaa jonnekkin..Tiedäthän!!

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

olet mulle takonu järkee päähän..Arvaa et on sattunu..pää täynnä kuhmuja...Hauskaa kaupunkipäivää ja jos näät näitä mun poikia siellä niin sano et kiltisti ainakin ne nuoremmat...Se vanhin ohjaa jonnekkin..Tiedäthän!!

ja sori kun olen takonut sinua! ;-))
        Vaikka miellyttävää se on ollutkin. ;-)))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ja sori kun olen takonut sinua! ;-))
        Vaikka miellyttävää se on ollutkin. ;-)))

Ei ole sattunut yhtään...Tao vaan vielkin:o))))
        Hauskaa on ollu mullakin...Niin samanlaisia kokemuksia..tuntemuksia..Yksin pelottaviakin..Ne jotkut toiveet:o) Niin,että kiitos tosi tärkeestä tuesta ja halaaaaaa kovin nyt Ceetä:o)))))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

Ei ole sattunut yhtään...Tao vaan vielkin:o))))
        Hauskaa on ollu mullakin...Niin samanlaisia kokemuksia..tuntemuksia..Yksin pelottaviakin..Ne jotkut toiveet:o) Niin,että kiitos tosi tärkeestä tuesta ja halaaaaaa kovin nyt Ceetä:o)))))

ja potku persuuksille!! Nyt kun vauhtiin pääsit niin annan vielä vähän lisää!! ;-))
        Täällä muuten jymähtää kohta ukkonen!! Ilma on kuin paksua puuroa..

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

ja potku persuuksille!! Nyt kun vauhtiin pääsit niin annan vielä vähän lisää!! ;-))
        Täällä muuten jymähtää kohta ukkonen!! Ilma on kuin paksua puuroa..

on kohta meillä!!Voihan..Mun on mentävä kohta kukkasia istuttamaan!!Terkut ylisöpöltä!

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

on kohta meillä!!Voihan..Mun on mentävä kohta kukkasia istuttamaan!!Terkut ylisöpöltä!

sanohan söpölle terkkuja kans täältä!
        Minäkin ostin muutaman kukkasen torilta, pitänee huomenna sit istutella. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

sanohan söpölle terkkuja kans täältä!
        Minäkin ostin muutaman kukkasen torilta, pitänee huomenna sit istutella. ;-))

välitetty..Ihan muikeena oli!!Mä ostin oppineiden kukkia..Heh Pakko laitella pihaa et neiti saa hyvät juhlat..Muuten kyl motivaatio hukassa...Huomasit varmaan:o))))

• Carmencita
        quistis kirjoitti:

välitetty..Ihan muikeena oli!!Mä ostin oppineiden kukkia..Heh Pakko laitella pihaa et neiti saa hyvät juhlat..Muuten kyl motivaatio hukassa...Huomasit varmaan:o))))

huomasin, mutta juhlat pitää juhlia, kun nuorista on kyse! minä ostin neilikoita. Mukavan hentosia ja punasia. ;-))

• quistis
        Carmencita kirjoitti:

huomasin, mutta juhlat pitää juhlia, kun nuorista on kyse! minä ostin neilikoita. Mukavan hentosia ja punasia. ;-))

Se keskimmäinen rakas haluaa koneelle!!Epämukava kirjoitella,kun molemmat pojat hengittää niskaan:)

• quistis
        quistis kirjoitti:

Se keskimmäinen rakas haluaa koneelle!!Epämukava kirjoitella,kun molemmat pojat hengittää niskaan:)

mihin Sä jumituit???Tuu jo leikkii sieltä:o)))

• Mää.

Elämän perusasioita,jotka ihminen saattaa oppia elämänsä aikana.
      Suomessa tuommoisia asioita pidetään jotenkin "outoina"ja ihankun ei olis sallittua olla oma itsensä.
      Mun puolesta jokainen olkoon mikä on ja ihan rauhassa vaan.

• quistis

Mut niin vaikeita...Saat viel hankalan ja itsekkään ihmisen leiman...
        Elä ja anna toisten elää..hyvä asenne:o))))

• Mää.
        quistis kirjoitti:

Mut niin vaikeita...Saat viel hankalan ja itsekkään ihmisen leiman...
        Elä ja anna toisten elää..hyvä asenne:o))))

...asettaa kysymyksen itselleen,että kuinka pitkälle voi hyväksyä toiset semmoisena kuin he ovat.
        Esim. omien lasten kohdalla se voi olla joissakin tapauksissa hankalaa.
        Mut pitää laitta tolle lapselle ruokaa ja mennä tohon ulos syömään.
        Mielenkiintoinen aihe ja ois mukava jatkaa,mut ei kerkke nyt.
        Aurinkoista päivän jatkoo sulle.

• quistis
        Mää. kirjoitti:

...asettaa kysymyksen itselleen,että kuinka pitkälle voi hyväksyä toiset semmoisena kuin he ovat.
        Esim. omien lasten kohdalla se voi olla joissakin tapauksissa hankalaa.
        Mut pitää laitta tolle lapselle ruokaa ja mennä tohon ulos syömään.
        Mielenkiintoinen aihe ja ois mukava jatkaa,mut ei kerkke nyt.
        Aurinkoista päivän jatkoo sulle.

Aihe tosi mielenkiintoinen ja ah niin ajankohtainen..Minulle !! Omat lapset..Mulla nuoret..Mä hyväksyn heidät sellaisenaan,mut he eivät meinaa hyväksyä mamin muutosta..Mut mami ymmärtää....:o)) Välillä huutaen kuin hinaaja,mut ymmärtää...!Mä muuten hyväksyn ihmisen sellaisenaan(ammatin tuomaa osin).

• ..oma sika on päässyt säkistä vaeltelemaan maailmalle.. vapaana ja omana itsenään.. ja vaikka mitä muut sanoisivat tämä sika ei enää säkkiin palaa...

• quistis

omana itsenään paljon kivempaa...Röh...selkää kutittaa;o))

• quistis kirjoitti:

omana itsenään paljon kivempaa...Röh...selkää kutittaa;o))

..karsinan seinää vasten niin helpottaa..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..karsinan seinää vasten niin helpottaa..

karsinan seinään..Mhmmmm..Helpottaa...Heh:o))) Eikun röh...Mä muuten kuuntelen täs samalla animesarjojen tunnusmusiikkia...Kaunista...Mun pojat animefaneja:o)))

• valerian.s

Sinäpä olet heittäytynyt filosofiseksi:)))

Näinhän se on,että oma itsensä täytyy olla.Ajanoloon käy hiton raskaaksi vetää aina uusi naamari päälleen.
      Pääasia,että tulee toimeen itsensä kanssa:)

• quistis

tää yksi naamari...Ai tosi ihanaa..animesarjojen tunnareita...Toimii:o)))

• jeffjeff

sinä valvonut koko yön ja mietiskellyt näitä syvällisiä asioita:o)
      mukavaa viikkoa sinulle ja kaikille muillekin:o)))

• quistis

Ei vaan ihan viimeiset kymmenen vuotta:o( Aina vain ei meinaa ymmärtää:o)))))) Röh...

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Ei vaan ihan viimeiset kymmenen vuotta:o( Aina vain ei meinaa ymmärtää:o)))))) Röh...

jos kymmenen vuotta on mennyt mietiskelyihin yms.
        niin kyllä on sitten aika tehdäkin jotain asian
        hyväksi:o)
        sehän on kuin hukkaan heitettyä elämää:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

jos kymmenen vuotta on mennyt mietiskelyihin yms.
        niin kyllä on sitten aika tehdäkin jotain asian
        hyväksi:o)
        sehän on kuin hukkaan heitettyä elämää:o(

se onkin..:o(( Mut apua ma tarvitsen!1

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

se onkin..:o(( Mut apua ma tarvitsen!1

askel tehty tulit pois säkistä:o)
        todella hyvät ystävät kannustavat eteenpäin
        ja turhat tuttavat kaikkoaa!

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

askel tehty tulit pois säkistä:o)
        todella hyvät ystävät kannustavat eteenpäin
        ja turhat tuttavat kaikkoaa!

Moni auttaa..Ihan olen hämilläni...Menetkö kohta töihin??

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Moni auttaa..Ihan olen hämilläni...Menetkö kohta töihin??

lähtöä tässä olen tekemässä:o(
        vettä vaan tulee kaatamalla ja lämmintä vain 10:o(
        mutta palajamme taas myöhemmin eikö?:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

lähtöä tässä olen tekemässä:o(
        vettä vaan tulee kaatamalla ja lämmintä vain 10:o(
        mutta palajamme taas myöhemmin eikö?:o)))

sitä:o))) Niin kovin!!

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

sitä:o))) Niin kovin!!

niin kovasti vaadit sitä:o)))
        yksi neuvo alappas vaatimaan pikkuhiljaa myös
        elämässäsikin muutoksia:o)

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

niin kovasti vaadit sitä:o)))
        yksi neuvo alappas vaatimaan pikkuhiljaa myös
        elämässäsikin muutoksia:o)

vain itse ne muutokset toteutettava:o))))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

vain itse ne muutokset toteutettava:o))))

missäs pikku possu nyt mahtaa olla eihän vaan
        mennyt takaisin säkkiin:o)
        vai onko hän toteuttamassa niitä muutoksia:o)))

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

missäs pikku possu nyt mahtaa olla eihän vaan
        mennyt takaisin säkkiin:o)
        vai onko hän toteuttamassa niitä muutoksia:o)))

ei päässy konelle...Toi luonto esti sen...Ja muutos jatkuu:o)))))))Huomenta!!

• quistis
        quistis kirjoitti:

ei päässy konelle...Toi luonto esti sen...Ja muutos jatkuu:o)))))))Huomenta!!

Nyt Sä itse hukassa:o( Tuu tänne mun viekkuun..Niin ihan oikeesti....:o))) Tule!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      179
      1492
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      43
      1091
    3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      195
      1070
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      765
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      690
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      681
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      680
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      673
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      617
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      18
      610
    Aihe