Olen syönyt munia jo ihan tarpeeksi!
Vastaukset 5
..ihmetelty koska muniin kyllästyt.. kävitkö kaikki munat jo läpi? krokotiilin munista muurahaisten muniin....tuhatvuotisista löysiin...
- lyytimaija
että tota ootko syönyt munia?
mä vaan nautin!
Ei vaiskaa muna on myös hyvää syötynäkin. - ihan tosissaan?
Että ei vaan ois jääny joku munalajike väliin?Maistoitko myös tuhkamunaa?Se valmistetaan siten,että,laita vaikka grilliin hiiliä tai puunlastuja.Anna palaa siihen asti kunnes on jäljellä enää kuuma tuhka.Laita KANAN tai jonkun muun,kuin homo sapiens minellä elävän muna(t) tuhkien päälle ja anna olla noin 5-10min.Mikäli haluat,kääri muna(t) ensin folioon,pysyy kyllä paremmin ehyenä.
- varmana
nyt kaikki koitettu tai syöty ? Ettei nyt mitään jää hampaankoloon ! Tee nyt ainakin yksi munaus vielä, kerro vaikka paras munauksesi ikinä...
- Elleni
nojoo...
mä olen käsittänyt muutakin totaalisen väärin,,
ei oo eka kerta .
tiu Sullekin :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331472- 70927
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258700- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O42630- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554