helteistä ilta täältä Savosta :))
Kuinkas päivä on mennyt pulkkaan? ;))
Kuumaa....
44
838
Vastaukset
- amaryllie
iltaa sinullekkin!
Täällä aurinko yrittää paistaa mutta vielä laihoin tuloksin...
kyllä se kohta paistaa varmaan täälläkin...- sydänystävä
että paistaa kohta,ala vaan bikinit etsiä valmiiksi :))
- amaryllie
sydänystävä kirjoitti:
että paistaa kohta,ala vaan bikinit etsiä valmiiksi :))
nyt kuitenkaan niitä bikineitä...
Minulla on sellainen koko uimapuku jos vaikka tällään sen päälleni nyt ja odotan sitä aurinkoa.... - sydänystävä
amaryllie kirjoitti:
nyt kuitenkaan niitä bikineitä...
Minulla on sellainen koko uimapuku jos vaikka tällään sen päälleni nyt ja odotan sitä aurinkoa....kainostelemaan,aurinkoo voi ottaa ilman rusketusrajojakin,vai mitä ;))
- amaryllie
sydänystävä kirjoitti:
kainostelemaan,aurinkoo voi ottaa ilman rusketusrajojakin,vai mitä ;))
sait ylipuhuttua....
heti kun aurinko pilkahtaa, alan minä paistatella auringossa ilkosillani tämän kerrostalon pihamaalla....
Siinä sitä onkin puheenaihetta tälle taloyhtiölle piiiiitkäksi aikaa......
EN SENTÄÄN KEHTAA KUITENKAAN...HUI!!!!! - sydänystävä
amaryllie kirjoitti:
sait ylipuhuttua....
heti kun aurinko pilkahtaa, alan minä paistatella auringossa ilkosillani tämän kerrostalon pihamaalla....
Siinä sitä onkin puheenaihetta tälle taloyhtiölle piiiiitkäksi aikaa......
EN SENTÄÄN KEHTAA KUITENKAAN...HUI!!!!!piipaa auto tulla ja valkotakkiset hyvin äkkiä sinne :((
Entäs jos tulet tänne korpeen,täällä saa vapaasti kirmailla ilman rihman kiertämää,korkeintaa naapurin isäntä voi punastellen sanoa,että mitäs täällä nyt tapahtuu ;) - amaryllie
sydänystävä kirjoitti:
piipaa auto tulla ja valkotakkiset hyvin äkkiä sinne :((
Entäs jos tulet tänne korpeen,täällä saa vapaasti kirmailla ilman rihman kiertämää,korkeintaa naapurin isäntä voi punastellen sanoa,että mitäs täällä nyt tapahtuu ;)sitä voisi viuhtoa ilman bikineitä ja uimapukuja...
jos en uskalla palvoa aurinkoa nakuna tuossa parvekkeellakaan niin sitten on parempi lähteä sinne korpeen...
naapurin isännälläkin menee sitten aika rattoisammin kun on jotakin silmän ruokaa....huh huh - sydänystävä
amaryllie kirjoitti:
sitä voisi viuhtoa ilman bikineitä ja uimapukuja...
jos en uskalla palvoa aurinkoa nakuna tuossa parvekkeellakaan niin sitten on parempi lähteä sinne korpeen...
naapurin isännälläkin menee sitten aika rattoisammin kun on jotakin silmän ruokaa....huh huholla aikas rauhassa,testattu on :))
Mikä sen ihanampaa kuin ottaa aurinkoa nakuna...huiiii!
Tervetuloa vaan :)) - amaryllie
sydänystävä kirjoitti:
olla aikas rauhassa,testattu on :))
Mikä sen ihanampaa kuin ottaa aurinkoa nakuna...huiiii!
Tervetuloa vaan :))kutsusta!!!
menen nyt iltakahvin keittoon ja samalla tirkin ikkunasta näkyykö aurinkoa..
hyvää illan jatkoa sinulle!!!! - sydänystävä
amaryllie kirjoitti:
kutsusta!!!
menen nyt iltakahvin keittoon ja samalla tirkin ikkunasta näkyykö aurinkoa..
hyvää illan jatkoa sinulle!!!!sinulle ja hymyä huuleen :))
Varo, ettei kahvi vie yöuniasi ;)
..helteistä täällä päin.. maakellarin kylmyydessä odotan auringon säteitä sisään.. en ole ulkona käynyt..punonut juonia ja suunnitellut asioita ja puhdistanut pampun.. ja järjestellyt kellarii...
- sydänystävä
sun kaa...sunhan piti jo unohtaa ne kellari hommat :))
Mitäs juonia punot siellä? sydänystävä kirjoitti:
sun kaa...sunhan piti jo unohtaa ne kellari hommat :))
Mitäs juonia punot siellä?..luit alemman keskusteluni quistiksen kanssa niin se varmaan jo kertoo paljon..
luolatyttöö oon tarkasti ottaen itselleni pamputtamassa.. hellästi vaan.. lempeä tainnutus ja sit tänne karhuntaljalle mun viereen..- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..luit alemman keskusteluni quistiksen kanssa niin se varmaan jo kertoo paljon..
luolatyttöö oon tarkasti ottaen itselleni pamputtamassa.. hellästi vaan.. lempeä tainnutus ja sit tänne karhuntaljalle mun viereen..maakellariin...jossa on niin pirun kylmäkin ja vielä pampun kanssa,huhhuh ;)))
Mistähän sellaisen luolatytön löydät,et varmaan kaupungista ainakaan ;)) sydänystävä kirjoitti:
maakellariin...jossa on niin pirun kylmäkin ja vielä pampun kanssa,huhhuh ;)))
Mistähän sellaisen luolatytön löydät,et varmaan kaupungista ainakaan ;))..oli puhetta quistiksen kanssa ja hän patisti vaan että mene ja ota.. hmm.. mietin kyllä tuota kovasti itsekin että onnistuuko tuo kaupungissa???.. mutta ehkä luolatytöillä ja meillä maakellariluolamiehillä on vähän erilaiset tavat.. me osaamme lempeän tainnutuksen..
niin ja onhan täällä karhuntalja ja takkakin mutta ei puita.. pitäisi mennä ulos..- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..oli puhetta quistiksen kanssa ja hän patisti vaan että mene ja ota.. hmm.. mietin kyllä tuota kovasti itsekin että onnistuuko tuo kaupungissa???.. mutta ehkä luolatytöillä ja meillä maakellariluolamiehillä on vähän erilaiset tavat.. me osaamme lempeän tainnutuksen..
niin ja onhan täällä karhuntalja ja takkakin mutta ei puita.. pitäisi mennä ulos..puita ja kellarissa takka????
Entäs jos tulisit nyt vaan reippaasti ulos sieltä pimeästä ja menet rannalle tainuttamaan "pampullasi" luolatytön,kun kerran osaat tehdä sen vielä lempeästi...hrrrr ;)) sydänystävä kirjoitti:
puita ja kellarissa takka????
Entäs jos tulisit nyt vaan reippaasti ulos sieltä pimeästä ja menet rannalle tainuttamaan "pampullasi" luolatytön,kun kerran osaat tehdä sen vielä lempeästi...hrrrr ;))..takka pitää olla.. joo varmaan jonain päivänä tällä viikolla lähden biitsille ja etsin sen tytön.. kunhan se helle saapuis.. olis kiva päästä pulikoimaankin vaikka rottaa kun sitä kaikista parhaiten osaan..
- sydänystävä
pervokki kirjoitti:
..takka pitää olla.. joo varmaan jonain päivänä tällä viikolla lähden biitsille ja etsin sen tytön.. kunhan se helle saapuis.. olis kiva päästä pulikoimaankin vaikka rottaa kun sitä kaikista parhaiten osaan..
ihan outoo mulle.
Muuten,sinusta on tullut rohkea! ;))
- valerian.s
Vai hellettä piisaa?Joko kävit sen vastan testaamassa;)))?
- sydänystävä
en taijakkaan käydä tänään,laiskottaa jotenkin nyt.
Uimassa käyn kohta,se piristää kyllä :)) - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
en taijakkaan käydä tänään,laiskottaa jotenkin nyt.
Uimassa käyn kohta,se piristää kyllä :))on tällä hetkellä Suomen lämpimimmät kelit.Tulisin mielelläni kanssasi uimaan,mutta tuo välimatka:(
No,kesähän on vasta alussa;)))Ei päästetä surua puseroon,vai mitä:))? - sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
on tällä hetkellä Suomen lämpimimmät kelit.Tulisin mielelläni kanssasi uimaan,mutta tuo välimatka:(
No,kesähän on vasta alussa;)))Ei päästetä surua puseroon,vai mitä:))?vasta kesä aluillaan ja ei kai mulle tule suru puseroon,jos ei ole edes puseroo päällä ;)))
- valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
vasta kesä aluillaan ja ei kai mulle tule suru puseroon,jos ei ole edes puseroo päällä ;)))
rintsikat on:DD ?Tarkenin minäkin koko päivän parvekkeella pelkät simmarit jalassa.Otan nyt sitä lupaamaani rusketusta;)))
- sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
rintsikat on:DD ?Tarkenin minäkin koko päivän parvekkeella pelkät simmarit jalassa.Otan nyt sitä lupaamaani rusketusta;)))
pikkuiset pitsiset on päällä,jossa juuri ja juuri peittyy...;DDD
Vai meinasit olla ruskeempi...hmm...jussina :) - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
pikkuiset pitsiset on päällä,jossa juuri ja juuri peittyy...;DDD
Vai meinasit olla ruskeempi...hmm...jussina :)vielä jussiksi ehdin ruskettua.Luultavasti menee heinäkuun puolelle..Ne punaiset pitsisetkö sulla nyt on;)))?
- sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
vielä jussiksi ehdin ruskettua.Luultavasti menee heinäkuun puolelle..Ne punaiset pitsisetkö sulla nyt on;)))?
ihan punastun..
älä muuten ota liikaa aurinkoa,ettei käy niinkuin mulle,että sain aurinkoihottuman :(( - XNeitiX
valerian.s kirjoitti:
vielä jussiksi ehdin ruskettua.Luultavasti menee heinäkuun puolelle..Ne punaiset pitsisetkö sulla nyt on;)))?
Ei vaan..
Mukavat illan jatkot kaikille ja älkää kauheast kiusatko toisianne näin kuumal muuten joudutte pian alkaa tekeen käsitöitä..
Tsauh.. ;D - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
ihan punastun..
älä muuten ota liikaa aurinkoa,ettei käy niinkuin mulle,että sain aurinkoihottuman :((Se alaosa on muuten vieläkin mun komerossa...;))
Olisko jotain allergiaa??Mulla on täällä hyvät voiteet,ja voitelen sinut sitten kiireestä kantapäähän:))Ota itsekin aurinkoa kohtuudella:) - sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
Se alaosa on muuten vieläkin mun komerossa...;))
Olisko jotain allergiaa??Mulla on täällä hyvät voiteet,ja voitelen sinut sitten kiireestä kantapäähän:))Ota itsekin aurinkoa kohtuudella:)aina auringon ensisäteistä ihottuma joka häipyy kyllä sitten aikaa myöten...älä pelkää,en ole mikään hirviö kuitenkaan ;))
Vai siellä se on..hmmm.... - valerian.s
XNeitiX kirjoitti:
Ei vaan..
Mukavat illan jatkot kaikille ja älkää kauheast kiusatko toisianne näin kuumal muuten joudutte pian alkaa tekeen käsitöitä..
Tsauh.. ;Dharrastaa joskus käsitöitä.Jos väittää muuta,niin valehtelee..käsitöitä ja kännykkä toisessa kädessä...;))Huhhuh!!
- valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
aina auringon ensisäteistä ihottuma joka häipyy kyllä sitten aikaa myöten...älä pelkää,en ole mikään hirviö kuitenkaan ;))
Vai siellä se on..hmmm....Niin kai..:))Lupaan tuoda ne sitten tullessani;))
Hm..vaalea iho on herkempi palamaan auringossa kuin tumma,mutta täytyyhän sitä naattia Suomen lyhyestä kesästä miten parhaiten voi:))Kyllä sitä sadetta ja pimeyttä on täällä liikaakin. - sydänystävä
valerian.s kirjoitti:
Niin kai..:))Lupaan tuoda ne sitten tullessani;))
Hm..vaalea iho on herkempi palamaan auringossa kuin tumma,mutta täytyyhän sitä naattia Suomen lyhyestä kesästä miten parhaiten voi:))Kyllä sitä sadetta ja pimeyttä on täällä liikaakin.nyt tää tytsy lähtee uimaan ja katselemaan millaisia unia nukkumatti näyttää ;))
Palaillaan :)** - valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
nyt tää tytsy lähtee uimaan ja katselemaan millaisia unia nukkumatti näyttää ;))
Palaillaan :)**Äläkä palelluta itseäsi siellä vedessä:))**
- Minä.
....ka nihä miekii.Tuo oli kyllä Karjalan murretta,mutta hälläkö vällii.
Lämmintä on.Pyöräilin tuossa parikymmentä kilometriä eikä ees kunnolla hiki tullu.
Siis pikkuse rupes ohta kimaltelemaan ei muuta.
Talavella mennee päivä pulkkaan,kesällä mennee soutuvenneeseen.Heh,huono vitsi.:-)- sydänystävä
niinkös se ollii,soriii :))
Sulla on sitten kova kunto,kun ei tullu hikikään ees :))
- XNeitiX
Töissä oli erittäin hot mut löysin sellasen ropellin siihen viereen suhisemaan ja oli lievä sivujakaus ku kotia päin lähin pyöräileen..
Onneks oli vastatuuli niin jakaus tasottu..
Pikkusen järjestelly tääl paikkoja ku reissussa käytiin tuos extempore..
Tääl näköjää sama show aina vaan.. ;)- sydänystävä
show jatkuu ja hyvä vaan :))
Niin,sinä olit mennyt....haluan toivottaa oikein paljon onnea sinulle ja... ;)))
* Pidä rakkaus sydämessäsi.Elämä ilman sitä on kuin auringoton puutarha kukkien kuihduttua * - XNeitiX
sydänystävä kirjoitti:
show jatkuu ja hyvä vaan :))
Niin,sinä olit mennyt....haluan toivottaa oikein paljon onnea sinulle ja... ;)))
* Pidä rakkaus sydämessäsi.Elämä ilman sitä on kuin auringoton puutarha kukkien kuihduttua *Kiitos..
On se sellanen rakas ettei mitään määrää..
Säilyis vaan iäti tää kun kerran päästin sen menemään tähän suuntaan..
"Törmäillään".. =O)
- kippari
alkoi toi ilma paranemaan ja lämpösempään suuntaan menee,et oli pakko käydä ajelemassa ja katselemassa maisemia;=)
- sydänystävä
hienoja naisemia ;))))
Itsekkin tulin juuri autolla liikenteestä ja vitsit kun meinas ihan keittää...auto meinaan,en minä :)
- valerian.s
Kesäkatu kuuma kaupungin...Tänään meen ekakertaa uimaan tänä kesänä:))
- sydänystävä
ja niin edelleen,Iso D biisi :))
No jo on aikakin heittää talviturkki nurkkaan ;)) - sydänystävä
nahkaasi ja pudottamasta silmiäsi,siellä rannalla ;))
- valerian.s
sydänystävä kirjoitti:
nahkaasi ja pudottamasta silmiäsi,siellä rannalla ;))
Eikä siellä mitään kummempaa katselemista ollut,kuin Ruotsinlaivojen silhuetit..;))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791492
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431091No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951070Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14690
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30681Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .18610