Maailman Top 5 Räppärit?

tupac-the-great

1. 2Pac
2. Nas
3. Eminem
4. Dr Dre
5. Biggie

30

2707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asa

      Vaikee sanoo... mut tuossa suuntaa antava:
      1. Tupac
      2. Dr. Dre
      3. SnoopDogg
      4. DMX
      5. Easy-E

      • aasi

        Se on EAZY-E. Ei EASY-E


    • Nimetön

      hmm
      2pac
      g-unit
      Koko rähinän poppoo
      narcotic
      :D

    • Dirty D

      1. eminem
      2. m.o.p
      3. lil jon
      4. non phixion
      5. xzibit

      ei voi tietää

    • metropolit

      1. Nas
      2. Talib Kweli
      3. Common
      4. Q-tip
      5. Mos Def

      ehkäpä noin

      • Nimetön

        1. Quasimoto/Madlib
        2. MF Doom
        3. Vast Aire
        4. Aceyalone
        5. Edan


      • Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

        1. Quasimoto/Madlib
        2. MF Doom
        3. Vast Aire
        4. Aceyalone
        5. Edan

        Pitää viel pistää jaettu 5. sija Edan/El-P


      • bigpac
        Nimetön kirjoitti:

        Pitää viel pistää jaettu 5. sija Edan/El-P

        1.2pac
        2.biggie smalls
        3.mike d
        4.eminem
        5.Jay-z


      • rap<3
        bigpac kirjoitti:

        1.2pac
        2.biggie smalls
        3.mike d
        4.eminem
        5.Jay-z

        1.Tupac Shakur(Makaveli lives on)
        2.Eminem
        3.Ja Rule
        4.Dr.Dre
        5.50 cent


    • cåxu

      1. capone -n- noreaga
      2.snoop dogg
      3.mobb deep
      4.onyx
      5.common/kanye west

      • g'sah

        Riippuu millä toi mitataan? Nii omasta mielestä vai?

        No ei pysty pistää 5 parasta.

        Nas on top vitosessa kevyesti. Muut 4 on vaikea valita.


      • Ooo
        g'sah kirjoitti:

        Riippuu millä toi mitataan? Nii omasta mielestä vai?

        No ei pysty pistää 5 parasta.

        Nas on top vitosessa kevyesti. Muut 4 on vaikea valita.

        1.Tech N9ne 2.Ice Cube 3.Ice-T 4.Yukmouth 5.WC


      • Arrow

        Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:

        1.Rakim
        2.Sage Francis
        3.Cl Smooth
        4.Kool Keith
        5.Juhani


      • shade14
        Arrow kirjoitti:

        Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:

        1.Rakim
        2.Sage Francis
        3.Cl Smooth
        4.Kool Keith
        5.Juhani

        1,eminem 2, xzibit 3, 50 cent 3, dr dre 4, obie trice 5, D12


      • --0--
        Arrow kirjoitti:

        Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:

        1.Rakim
        2.Sage Francis
        3.Cl Smooth
        4.Kool Keith
        5.Juhani

        1. Tupac
        2. Kadafi
        3. Snoop Dogg
        4. Dr.Dre
        5. 50 Cent


    • tää on paha

      1. Tupac
      2. Eminem [D12]
      3. Dr. Dre
      4. Snoop Dogg
      5. tähän tulee monta : Notorius B.I.G. Nas, Xzibit, Nate Dogg, Uncle Charlie, 50 Cent jne. jne. en ees voi luetella kaikkea

    • 1. Nitro Microphone Underground
      2. Drunken Tiger
      3. Doberman Inc.
      4. Dabo
      5. Km-Markit

    • Raineri

      2Pac
      Ice Cube
      ja loput Outlawsista

    • aasi

      heitäppä tuo eminen helevettii tuolta. Rahalla saa ja kaverit osaa.

      • gangstashait

        nää ei oo järjestykses..
        the game
        Eazy E
        2pac
        mobb deep (tiedän et se on bändi)
        ja sit ehkä joku... Jadakiss


      • 25NTS
        gangstashait kirjoitti:

        nää ei oo järjestykses..
        the game
        Eazy E
        2pac
        mobb deep (tiedän et se on bändi)
        ja sit ehkä joku... Jadakiss

        1. 2Pac
        2. Jay-Z
        3. Snoop Dogg
        4. dr.Dre
        5. Eazy e


    • rtrtrtrtrt

      Nämä eivät ole järjestyksessä koska en osaa päättää..

      -KRS-ONE
      -Method Man
      -Sticky Fingaz, Onyxista
      -Prodigy, Mobb Deepista
      -Guru

      • joo

        1. Tupac (ehdottomasti)
        2. Dr. Dre
        3. Jay-Z
        4. Snoop Dogg
        5. DMX


    • Masta T

      Tupac
      Snoop Dogg
      Dr. Dre
      Cypress Hill
      Notorious BIG

    • RAP-FAN

      1.eminem
      2.Xzibit
      3.50cent
      4.snoop dogg
      5.dr.dre

    • Anonyymi

      Täs:

      1. Eminem

      2. 50 cent

      3. Dr dre

      4. Snoop dogg

      5. G-unit

    • Anonyymi

      massasuosiota nauttivista räppäreistä ei kovin monet ole mieleeni mut on niistä muutama tosi loistava toki mutta pääosin kuuntelen jotain underground -räppiä eli räppiä jota ei tunneta kovin hyvin kuten suomesta löytyy hip hop-räppiä nimellä siniset punaiset huoneet ja ne on tehneet mm sellaisen EP levyn kuin nimeltänbsä dementoituneet munkit.

      Puukko-allu suomi hip hop-räppäri kannattaa myös käyvä kuunteleen= voitte yllättyä! Hän viljelee mustaa huumoria.

      Ulkomaalaisista ei niin tunnetuista nostan esille nämä:
      James jonka levy nimeltänsä darkk studios presents "slave one"

      tuntematonta suomiräppiä , erinomaista sellaista edustaa tämä;
      MC Koo

      • Anonyymi

        anteeksi pahoittelut! Korjaan siniset punaiset miehet


      • Anonyymi

        Puukkl-allu on Kyöstille velkaa!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe