1. 2Pac
2. Nas
3. Eminem
4. Dr Dre
5. Biggie
Maailman Top 5 Räppärit?
30
2707
Vastaukset
- asa
Vaikee sanoo... mut tuossa suuntaa antava:
1. Tupac
2. Dr. Dre
3. SnoopDogg
4. DMX
5. Easy-E- aasi
Se on EAZY-E. Ei EASY-E
- Nimetön
hmm
2pac
g-unit
Koko rähinän poppoo
narcotic
:D - Dirty D
1. eminem
2. m.o.p
3. lil jon
4. non phixion
5. xzibit
ei voi tietää - metropolit
1. Nas
2. Talib Kweli
3. Common
4. Q-tip
5. Mos Def
ehkäpä noin- Nimetön
1. Quasimoto/Madlib
2. MF Doom
3. Vast Aire
4. Aceyalone
5. Edan - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
1. Quasimoto/Madlib
2. MF Doom
3. Vast Aire
4. Aceyalone
5. EdanPitää viel pistää jaettu 5. sija Edan/El-P
- bigpac
Nimetön kirjoitti:
Pitää viel pistää jaettu 5. sija Edan/El-P
1.2pac
2.biggie smalls
3.mike d
4.eminem
5.Jay-z - rap<3
bigpac kirjoitti:
1.2pac
2.biggie smalls
3.mike d
4.eminem
5.Jay-z1.Tupac Shakur(Makaveli lives on)
2.Eminem
3.Ja Rule
4.Dr.Dre
5.50 cent
- cåxu
1. capone -n- noreaga
2.snoop dogg
3.mobb deep
4.onyx
5.common/kanye west- g'sah
Riippuu millä toi mitataan? Nii omasta mielestä vai?
No ei pysty pistää 5 parasta.
Nas on top vitosessa kevyesti. Muut 4 on vaikea valita. - Ooo
g'sah kirjoitti:
Riippuu millä toi mitataan? Nii omasta mielestä vai?
No ei pysty pistää 5 parasta.
Nas on top vitosessa kevyesti. Muut 4 on vaikea valita.1.Tech N9ne 2.Ice Cube 3.Ice-T 4.Yukmouth 5.WC
- Arrow
Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:
1.Rakim
2.Sage Francis
3.Cl Smooth
4.Kool Keith
5.Juhani - shade14
Arrow kirjoitti:
Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:
1.Rakim
2.Sage Francis
3.Cl Smooth
4.Kool Keith
5.Juhani1,eminem 2, xzibit 3, 50 cent 3, dr dre 4, obie trice 5, D12
- --0--
Arrow kirjoitti:
Jos kysytään parhaita rappareita niin älkää laittako yhtyeitä, Mobb deeb ei ole rappari vaan yhtye, samoin onyx ja myös aikaisemmin mainittu M.O.B. Ja sit oma lista:
1.Rakim
2.Sage Francis
3.Cl Smooth
4.Kool Keith
5.Juhani1. Tupac
2. Kadafi
3. Snoop Dogg
4. Dr.Dre
5. 50 Cent
- tää on paha
1. Tupac
2. Eminem [D12]
3. Dr. Dre
4. Snoop Dogg
5. tähän tulee monta : Notorius B.I.G. Nas, Xzibit, Nate Dogg, Uncle Charlie, 50 Cent jne. jne. en ees voi luetella kaikkea 1. Nitro Microphone Underground
2. Drunken Tiger
3. Doberman Inc.
4. Dabo
5. Km-Markit- Raineri
2Pac
Ice Cube
ja loput Outlawsista - aasi
heitäppä tuo eminen helevettii tuolta. Rahalla saa ja kaverit osaa.
- gangstashait
nää ei oo järjestykses..
the game
Eazy E
2pac
mobb deep (tiedän et se on bändi)
ja sit ehkä joku... Jadakiss - 25NTS
gangstashait kirjoitti:
nää ei oo järjestykses..
the game
Eazy E
2pac
mobb deep (tiedän et se on bändi)
ja sit ehkä joku... Jadakiss1. 2Pac
2. Jay-Z
3. Snoop Dogg
4. dr.Dre
5. Eazy e
- rtrtrtrtrt
Nämä eivät ole järjestyksessä koska en osaa päättää..
-KRS-ONE
-Method Man
-Sticky Fingaz, Onyxista
-Prodigy, Mobb Deepista
-Guru- joo
1. Tupac (ehdottomasti)
2. Dr. Dre
3. Jay-Z
4. Snoop Dogg
5. DMX
- Masta T
Tupac
Snoop Dogg
Dr. Dre
Cypress Hill
Notorious BIG - RAP-FAN
1.eminem
2.Xzibit
3.50cent
4.snoop dogg
5.dr.dre - Anonyymi
Täs:
1. Eminem
2. 50 cent
3. Dr dre
4. Snoop dogg
5. G-unit - Anonyymi
massasuosiota nauttivista räppäreistä ei kovin monet ole mieleeni mut on niistä muutama tosi loistava toki mutta pääosin kuuntelen jotain underground -räppiä eli räppiä jota ei tunneta kovin hyvin kuten suomesta löytyy hip hop-räppiä nimellä siniset punaiset huoneet ja ne on tehneet mm sellaisen EP levyn kuin nimeltänbsä dementoituneet munkit.
Puukko-allu suomi hip hop-räppäri kannattaa myös käyvä kuunteleen= voitte yllättyä! Hän viljelee mustaa huumoria.
Ulkomaalaisista ei niin tunnetuista nostan esille nämä:
James jonka levy nimeltänsä darkk studios presents "slave one"
tuntematonta suomiräppiä , erinomaista sellaista edustaa tämä;
MC Koo- Anonyymi
anteeksi pahoittelut! Korjaan siniset punaiset miehet
- Anonyymi
Puukkl-allu on Kyöstille velkaa!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361240
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad21465Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461- 21447