mikä miehiä oikein vaivaa ku ei osaa puhua suoraan?! aina täytyy valehdella päin naamaa, että nyt ei kuule ole aikaa tai olen kipeä jne, ja mä taas joudun aina odottelemaan et milloinhan sitä aikaa löytyy et tavataan vihdoinkin! ei tästä saa mitään suhdetta aikaan,jos toinen vaan keksi aina tekosyitä, mut sit ku kysyn suoraan et haluuks se ees nähä enää ikinä,nii sanoo et kyllähän mä haluan,mut ku on oikeesti vähän kiire nyt koko ajan jne. Nii viimeks sit nähtiin 2kk sitten. Oon varmaan tavattoman tyhmä. Oon sille varmaan joku varavaihtoehto, et jos ei parempia löydy nii sit voi käyttää mua hyväkseen!? Ja silti se koko ajan uskottelee mulle että haluaa seurustella mun kans. Varmaan joskus seuraavassa elämässä..
aina joku tekosyy!
8
1854
Vastaukset
Voit olla todellakin hetken hurmaa hänelle.
Kannattaisi unohtaa mahdollisimman pian jotta et pilaisi omaa elämääsi sen enempää.
2kk on melko pitkä aika kuitenkin.- niin onhan se selvä
että kiinnostusta näkemiseen ei kovin paljoa taida olla..
- sitten
sälli taitaa olla ujo!
- R.R.
Olette siis kirjekavereita...?
- alkuperäinen.
tutustuttiin baarissa, ja sit tavattiin muutaman kerran, ja asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla,mut eri paikoissa. Kannattaa varmaan oikeesti unohtaa koko tyyppi, mut ku oon niin ihastunut siihen.:/
- se on varattu varmaan
alkuperäinen. kirjoitti:
tutustuttiin baarissa, ja sit tavattiin muutaman kerran, ja asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla,mut eri paikoissa. Kannattaa varmaan oikeesti unohtaa koko tyyppi, mut ku oon niin ihastunut siihen.:/
Jos et ole nähnyt, miten se asuu, on aika varmaa, että olet kolmas pyörä. Jos ei suostu sanomaan missä kulkee, ei sovi tapaamisia, ei kuulu eikä näy, niin sehän tarkoittaa, että aikaa on niin vähän kun ei sitä paljon voi kumppanin tietämättä muita treffailla.
Mää oon ite just nyt tehny kipeenä 12 tuntisen työpäivän ja mulla on hyvin kehittyvä flunssa... En tosiaan tahtois nähdä ketään, koska ei huvita.
Mulle tällainen työpäivä on arkirutiinia kuutena päivänä viikossa. joten ihmekös tuo että aina ei treffit jaksais napata oli tyttö miten kiehtova tahansa.
Tosin pari kuukautta on pitkä aika mut jos siestä tapitat sen oven takana ja soitat ovikelloa niin aikaa kyllä järjestyy, tosin sinun on syytä kestää se epäjärjestys ja sotuisuu mitä sielä oven takan odottaa.- vain :)
Että meitä löytyy muitakin yhtä tyhmiä kuin minä!
Anteeksi tuo, mutta eiköhän oteta itseämme niskasta kiinni ja annetaan tuollaisten tyyppien olla!
Kesä edessä :)) ties mitä se pitää sisällään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483