aina joku tekosyy!

aargh!

mikä miehiä oikein vaivaa ku ei osaa puhua suoraan?! aina täytyy valehdella päin naamaa, että nyt ei kuule ole aikaa tai olen kipeä jne, ja mä taas joudun aina odottelemaan et milloinhan sitä aikaa löytyy et tavataan vihdoinkin! ei tästä saa mitään suhdetta aikaan,jos toinen vaan keksi aina tekosyitä, mut sit ku kysyn suoraan et haluuks se ees nähä enää ikinä,nii sanoo et kyllähän mä haluan,mut ku on oikeesti vähän kiire nyt koko ajan jne. Nii viimeks sit nähtiin 2kk sitten. Oon varmaan tavattoman tyhmä. Oon sille varmaan joku varavaihtoehto, et jos ei parempia löydy nii sit voi käyttää mua hyväkseen!? Ja silti se koko ajan uskottelee mulle että haluaa seurustella mun kans. Varmaan joskus seuraavassa elämässä..

8

1854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voit olla todellakin hetken hurmaa hänelle.
      Kannattaisi unohtaa mahdollisimman pian jotta et pilaisi omaa elämääsi sen enempää.

      2kk on melko pitkä aika kuitenkin.

    • niin onhan se selvä

      että kiinnostusta näkemiseen ei kovin paljoa taida olla..

      • sitten

        sälli taitaa olla ujo!


    • R.R.

      Olette siis kirjekavereita...?

      • alkuperäinen.

        tutustuttiin baarissa, ja sit tavattiin muutaman kerran, ja asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla,mut eri paikoissa. Kannattaa varmaan oikeesti unohtaa koko tyyppi, mut ku oon niin ihastunut siihen.:/


      • se on varattu varmaan
        alkuperäinen. kirjoitti:

        tutustuttiin baarissa, ja sit tavattiin muutaman kerran, ja asutaan molemmat pääkaupunkiseudulla,mut eri paikoissa. Kannattaa varmaan oikeesti unohtaa koko tyyppi, mut ku oon niin ihastunut siihen.:/

        Jos et ole nähnyt, miten se asuu, on aika varmaa, että olet kolmas pyörä. Jos ei suostu sanomaan missä kulkee, ei sovi tapaamisia, ei kuulu eikä näy, niin sehän tarkoittaa, että aikaa on niin vähän kun ei sitä paljon voi kumppanin tietämättä muita treffailla.


    • Mää oon ite just nyt tehny kipeenä 12 tuntisen työpäivän ja mulla on hyvin kehittyvä flunssa... En tosiaan tahtois nähdä ketään, koska ei huvita.

      Mulle tällainen työpäivä on arkirutiinia kuutena päivänä viikossa. joten ihmekös tuo että aina ei treffit jaksais napata oli tyttö miten kiehtova tahansa.

      Tosin pari kuukautta on pitkä aika mut jos siestä tapitat sen oven takana ja soitat ovikelloa niin aikaa kyllä järjestyy, tosin sinun on syytä kestää se epäjärjestys ja sotuisuu mitä sielä oven takan odottaa.

    • vain :)

      Että meitä löytyy muitakin yhtä tyhmiä kuin minä!
      Anteeksi tuo, mutta eiköhän oteta itseämme niskasta kiinni ja annetaan tuollaisten tyyppien olla!
      Kesä edessä :)) ties mitä se pitää sisällään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe