Ikävä täällä mun on....

quistis

voi kuinka kaipaan mä Sua.....!
Heit kaikille...Mä täällä outojen keskellä..Tulkaa pelastamaan nyt heti...Toivoo illaksi nin kovin kotikarsinaan Röh..:o))))) Ukkosen vuoksi vain paitsiossa:o(

45

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

nyt vasta huomasin Amaryllien hätähuudon!!No mul on kaksi hyvää tarinaa tosielämästä kuinka paituli saattaa pettää!!!Mut ne sit myöhemmin tänään;o)
      Lupaan:o))))))))

• perskuti

Lupaa.
        Nyt ei hymyilytä yhtään....Vierihoitoa tässä Mies vonkaa!

Minä kun en ota alkohoolia ollenkaan....Mitä nyt joskus rapuaryypyillä käyn!

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Lupaa.
        Nyt ei hymyilytä yhtään....Vierihoitoa tässä Mies vonkaa!

Minä kun en ota alkohoolia ollenkaan....Mitä nyt joskus rapuaryypyillä käyn!

nyt äläkä vain vonkaa:o)))

• perskuti
        quistis kirjoitti:

nyt äläkä vain vonkaa:o)))

Sinulla niitä kultasia.

Ottaisin Sinut merelle... siellä ei edes paituleita tarvita, kukaan ei ole katsomassa"paitsi minä"...Vietettäis upea aika yhdessä... mutta?

Tällaista tämä elämä on!
        Onni yksillä, kesä kaikilla:=))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Sinulla niitä kultasia.

Ottaisin Sinut merelle... siellä ei edes paituleita tarvita, kukaan ei ole katsomassa"paitsi minä"...Vietettäis upea aika yhdessä... mutta?

Tällaista tämä elämä on!
        Onni yksillä, kesä kaikilla:=))

eikun onhan kesä...!!! Asiat jus niin helppoja tai vaikeita,kun haluu:o))))))

• ..voisit sanoo.. niin kuin mä maakellaristani missä on paljon tehty tietokoneella tänään töitä.. siis töitä josta tulee rahaa mutta niin kauhean unettavaa.. kirjannut vaan juttuja ylös..

• quistis

Mä pääsen kohta kotikarsinaan takaisin...Ihan yksin sinne kai löydän..Mut hei sieltähän mä juuri tahdonkin karata....;o)

• amaryllie

guistis!!!! olisin eilen halunnut tietää paituli kokoelmasi arvon ja onko joukossa harvinaisuuksia...
      Mutta ei...oli koko ihminen kateissa....

• quistis

Mul on tosi isooo paitulikokoelma..Ainaskii kakskyt paitulii ja kahta en ole pitäny vähään aikaan...Syyn kerron myöhemmin;o))) Sorry...Ukkonen tai jokin muu mystinen piti mut poissa koneelta:o((Mut tänään mä yritän päästä koneelle..Siis kotikoneelle:o))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

Mul on tosi isooo paitulikokoelma..Ainaskii kakskyt paitulii ja kahta en ole pitäny vähään aikaan...Syyn kerron myöhemmin;o))) Sorry...Ukkonen tai jokin muu mystinen piti mut poissa koneelta:o((Mut tänään mä yritän päästä koneelle..Siis kotikoneelle:o))

minunkin palata sitten illemmalla uudestaan koneelle, ensin pitää keksiä jokin homma tuolle lapsoselle ettei se heivaa minua oitis koneelta pois!!!!
        minulla on yksi tosi vanha ja virttynyt paituli enkä raaski sitä heittää pois, sillä on tunnearvoa mittaamattomasti.....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

minunkin palata sitten illemmalla uudestaan koneelle, ensin pitää keksiä jokin homma tuolle lapsoselle ettei se heivaa minua oitis koneelta pois!!!!
        minulla on yksi tosi vanha ja virttynyt paituli enkä raaski sitä heittää pois, sillä on tunnearvoa mittaamattomasti.....

sellasia!!! Ja lapset on myös sellasia!!!

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

sellasia!!! Ja lapset on myös sellasia!!!

iltaa!!!! sain vihdoin ja viimein koneen haltuuni...
        minua katsellaan pahasti tuolta oven suusta...hui
        No kohta päästän tytön takaisin koneelle jäi jotain maailman ekaks tärkeetä kesken....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

iltaa!!!! sain vihdoin ja viimein koneen haltuuni...
        minua katsellaan pahasti tuolta oven suusta...hui
        No kohta päästän tytön takaisin koneelle jäi jotain maailman ekaks tärkeetä kesken....

vasta nyt koneella....Mua kans mulkoillaan,mut ihan eri syistä:o))))

• sydänystävä

Tässähän minä olen,kohta on jo ilta ja pääset poikueesi luokse kotikarsinaan ;)))

• quistis

Niin olen eksyksissä:(

• sydänystävä
        quistis kirjoitti:

ihanko oot suuntasi kadottanut? :((
        Mistäs nyt apu siihen...huuhaa miehet...auttakaa nyt :)))

• perskuti
        quistis kirjoitti:

Aamulla Sillanpään haastattelua....IIIhaaanaaa!

Perseestä!!!

Miehen tulee olla MIES! Myös äänellä!

• quistis
        sydänystävä kirjoitti:

ihanko oot suuntasi kadottanut? :((
        Mistäs nyt apu siihen...huuhaa miehet...auttakaa nyt :)))

suunnistaminen tosi vaikeeta:o(((

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Aamulla Sillanpään haastattelua....IIIhaaanaaa!

Perseestä!!!

Miehen tulee olla MIES! Myös äänellä!

toivoo et mies on mies...!!!! Vie eikä kysele...

• quistis

Tässä tarinassa oli paitulit viel tosiii lyhyitä ja vasta ksksittyjä,;o))) (Oih noita aikoja)
      Olin ison veljeni ja hänen kaveriporukan kanssa mökillä viikonloppua viettämässä.Siinä pelailtiin räsypolkkaa ja toiset joi..Ei siis mitään pillimehua,paitsi mä,joka olin vasta viistoista vee...Siveänä tyttösenä en hävinnyt yhtään peliä ..Siinä pelaillessa tietysti tuli kuuma ja eikun uimaan,mut nyt tulikin ongelma..Enhän suinsurminkaan halunnut uimaan yläosattomissa(simmarit oli kotona)!!Mut eipäs hätiä mitiä..Paituli...Niin mä onnellisena polskuttelin paitulini kanssa(muut enemmän ja vähemmän syntymäasuisena).Muu porukka oli jo ehtinyt notskille ennen mua..Ja vähän mä olin ihmeissäni sinne saavuttuani,kun kollit tuijotti mua kuin eivät ikinä olisi mua nähneet,Rokin pikkusiskoa????Mitä,mitä mä olin ihan hölmönä??
      No syy selvisi,kun veli raahas mut mökkiin ja peilin eteen...Huips..Se saamarin paituli..Se valkea ohut pumpulinen paituli näytti enemmän kuin peitti...Tota ...Kollit sen jälkeen alko mouruamaan...Mua vain hävetti!!
      Tarinan opetus on et pojat tykkää märistä paituleista! En vain vieläkään ymmärrä et miksi??

• amaryllie

en kyllä ymmärrä???? höh
        Minun paituli tarinani on ihan tylsiä tuohon verrattuna...
        Tiesitkös että paitulit voi olla vaarallisiakin...
        Minä jäin kerran paitulin hihasta ovenkahvaan kiinni vauhdissa (oli kiire vessaan) ja siitä sitten selälleni lattialle...hih nyt naurattaa mutta ei silloin.....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

en kyllä ymmärrä???? höh
        Minun paituli tarinani on ihan tylsiä tuohon verrattuna...
        Tiesitkös että paitulit voi olla vaarallisiakin...
        Minä jäin kerran paitulin hihasta ovenkahvaan kiinni vauhdissa (oli kiire vessaan) ja siitä sitten selälleni lattialle...hih nyt naurattaa mutta ei silloin.....

kokemuksia mullakin....Ne paitulit,ne paitulit!!

• quistis

Tämä tositarina on tosi nolo,koska se tapahtui vuosi sitten(aikuisena..)omalla kotipihallani.Oli myrskyinen kesäpäivä.Kuuntelin korvalappustereoista jotain hyvää,kun näin postin tulevan laatikkoon.No mä sujautin korkkarit koipin(oli sopivasti esillä)Ja kipitin paitulissa postin hakuun.Tullessani postilaatikolta huomasin et kuistilla kärhö(köynnös)on pahasti lähtenyt irti kehyksineen kuistin seinältä.No eipäs mitä..Tämä eukkonen on näpäkkä ja kiipesi tikkaille tai maalaustellingit ne oli ja aloin määrätietoisen uurastuksen..Tuuli puuskissa...kovaa..Tuuli tarttui mun paitulin helmoihin ja teki itsestään teltan.Eihän siinä mitään,mut huomasin ,et naapurin mies seisoi"teltan"alla ja ei katsonut suinkaan mua silmiin...Hups...Keräten kaiken arvokkuuteni aloin kavuta alas hyvin siveästi...
      Naama kovin punaisena hipsin sisätiloihin..Napuri hemmetti muistaa tän aina,ainakin ilmeeestään päätellen!
      Ja tämän tarinan opetus oli se etten oppinut mitään ensimmäisestä tarinasta:o(

• ilman

pikkuhousuja teltassa???

• quistis
        ilman kirjoitti:

pikkuhousuja teltassa???

se muutoin niin nolöo olisi ollukkaan:o/

• näkymät
        quistis kirjoitti:

se muutoin niin nolöo olisi ollukkaan:o/

naapurin karjulle!!

• amaryllie

saa inspiraation...
        Alan valmistaa ja pantentoida partiolaisille ilmalla täytettävää paitulia, kätevää...kuljeta teltta mukanasi...
        Pari kiinnityskeppiä helmaan ja kaula-aukko narulla kiinni...siinä se on yhden hengen päällä kuljetettava retkipaituli......teltta....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

saa inspiraation...
        Alan valmistaa ja pantentoida partiolaisille ilmalla täytettävää paitulia, kätevää...kuljeta teltta mukanasi...
        Pari kiinnityskeppiä helmaan ja kaula-aukko narulla kiinni...siinä se on yhden hengen päällä kuljetettava retkipaituli......teltta....

muistuta niitä partiolaisia pikkareista..Ettei käy kuin mulle:o))))

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

muistuta niitä partiolaisia pikkareista..Ettei käy kuin mulle:o))))

aika sentään.......
        kuin sää ilman pöksylöit olit ???????

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

aika sentään.......
        kuin sää ilman pöksylöit olit ???????

paitulin kanssa...;o)

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

paitulin kanssa...;o)

sinä olet sitten paljon rennompi kuin minä...
        Paitulin alla on vielä toistaiseksi ollut pikkarit....
        Jospa minäkin jonakin päivänä yllätän rohkaistun...
        sitten en kyllä joogaa.....!!!!

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

sinä olet sitten paljon rennompi kuin minä...
        Paitulin alla on vielä toistaiseksi ollut pikkarit....
        Jospa minäkin jonakin päivänä yllätän rohkaistun...
        sitten en kyllä joogaa.....!!!!

lyhemmät paitulit:o))) Kuule joogaa vaan....Mä olen aikas rento...No jaa...Varmaankin pimee:o))
        Kirjoita mulle meili..Juuko??

• amaryllie
        quistis kirjoitti:

lyhemmät paitulit:o))) Kuule joogaa vaan....Mä olen aikas rento...No jaa...Varmaankin pimee:o))
        Kirjoita mulle meili..Juuko??

minä kirjoittaakkin...
        Heti kun saan aikaiseksi....

• quistis
        amaryllie kirjoitti:

minä kirjoittaakkin...
        Heti kun saan aikaiseksi....

Nyt taas duuniin..kevyen lounaan jölkeen;o)))

• jeffjeff

jokos olet omassa karsinassa:o)))

• quistis

kone tökkii...Jumittaa!!Haluun Sun kanssa samaan karsinaan...Nyt heti...Ikävä..Kova!!

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

kone tökkii...Jumittaa!!Haluun Sun kanssa samaan karsinaan...Nyt heti...Ikävä..Kova!!

mutta vika varmaan suomi24 ei meinaa viestit
        aueta eikä lähteä:o(((

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

tullutkaan minun kanssa samaan karsinaa odottelin sua:o(((

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

sitten hyvää yötä ja kauniita unia:o)))
        aina kun minä tulen niin alkaa kone tökkiä:o(((

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

mutta vika varmaan suomi24 ei meinaa viestit
        aueta eikä lähteä:o(((

täällä tökkiny jo monena päivänä!!!Turhauttavaa ja tosi raivostuttavaa!!!:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

et pääsisin:o( Mä sohvalla kieriskelin ja ei ollu itku kaukana:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sitten hyvää yötä ja kauniita unia:o)))
        aina kun minä tulen niin alkaa kone tökkiä:o(((

Ei ollenkaan hyvä yö ja unoset tosi levottomia!!!!
        Mä olen huomannu et aina tai melkein aina kone tökkii,kun Sä tulet!Tää on tosi kurjaa..Taidan olla vanha eukko,kun tutustutaan paremmin...tällä vauhdilla...!!Tai sit mä kuolen ikävään ja turhautumaan:o)))Auta nyt mua kiltti:o)))))!!!!!

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

nyt mä meen töihin..Tuu sinne mun asiakkaaksi vaikka:o)))

• jeffjeff
        quistis kirjoitti:

Ei ollenkaan hyvä yö ja unoset tosi levottomia!!!!
        Mä olen huomannu et aina tai melkein aina kone tökkii,kun Sä tulet!Tää on tosi kurjaa..Taidan olla vanha eukko,kun tutustutaan paremmin...tällä vauhdilla...!!Tai sit mä kuolen ikävään ja turhautumaan:o)))Auta nyt mua kiltti:o)))))!!!!!

sitten kokeilla että pysyn pois koneelta jospa
        sitten ei tökkisi kun vika näyttää olevankin minussa:o(

• quistis
        jeffjeff kirjoitti:

sitten kokeilla että pysyn pois koneelta jospa
        sitten ei tökkisi kun vika näyttää olevankin minussa:o(

oiis...Tuu heti takas...Mä tulin ruokkikselle ihan Sun vuokses...Et tavattas edes joskus!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      240
      1898
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1601
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      46
      1230
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      952
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      40
      769
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      760
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      751
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      740
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      712
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe