Mikä on mielestänne luotettavin kovalevymerkki (ja malli)???
Paljon ASIANTUNTEVIA vastauksia, kiitos!!!
Paras kovalevymerkki
9
1827
Vastaukset
- pjotr
erään tietotekniikkalehden lukijoiden äänestys:
Western Digital 34%
Seagate 25%
Maxtor 20%
Hitachi 9%
Samsung 9%
Mikrobitin järkevän hintaisen huipputason pc:n kiintolevy:
Seagate Barracuda
Oman koneen kiintolevy:
Seagate Barracuda
Oma mielipide 3 parasta:
Western Digital
Seagate
Maxtor - Rannanjauri
Se mistä valmistetaan Kauhavan rauta
- AM Tiainen
Segaten levyt ovat pidemmän aikaa olleet erittäin luotettavia levyjä.
Levymerkki jota EHDOTTOMASTI PITÄÄ VÄLTTÄÄ ON MAXTOR. Maxtorin toimintavarmuus on todella huono ja foorumeilta saa jatkuvasti kuulla kuin Maxtorin kovalevy on mennyt hajalle.- (3 hajos putkeen)
Nyt Seagate, ei ongelmia (5v. takuu)
- tumppu1st
...että koko maailmassa on vain kolme kiintolevyjä valmistavaa yritystä(tehtaita toki lienee satoja). Siispä samoja levyjä tehdään eri nimillä = samalta liukuhihnalta tulee levyjä, joihin lätkitään eri tarrat päälle. Vertailut eivät siis ihan välttämättä mene 'oikein'.
Saa toki oikaista, jos vankkaa vastatietoa osaa laittaa.
-T- kuin vain 3
Seagate
Western Digital
Maxtor
nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:
Samsung
Hitachi
Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.
Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:
Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
IBM
Quantum
Conner - xyz
kuin vain 3 kirjoitti:
Seagate
Western Digital
Maxtor
nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:
Samsung
Hitachi
Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.
Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:
Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
IBM
Quantum
ConnerNo eipä mennyt arvaus ihan kohdalleen. Vähän tarkkuutta vastauksiin, jos saan pyytää.
itse käyttämäni kovon tyyppi...
Maxtor Atlas 10K IV ja vaikka onkin maxtor, niin hyvin skulaa :-)- mrl586
Seagatea sekä Western Digitalia on kehuttu monessa paikoissa hyviksi kiintolevymerkeiksi.
Koneistani löytyy mm.
250 Gt Western Digital, SATA-levy
20 Gt Seagate, PATA-levy (vuosimalli 1999)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644