Paras kovalevymerkki

JesseS

Mikä on mielestänne luotettavin kovalevymerkki (ja malli)???

Paljon ASIANTUNTEVIA vastauksia, kiitos!!!

9

1827

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pjotr

      erään tietotekniikkalehden lukijoiden äänestys:
      Western Digital 34%
      Seagate 25%
      Maxtor 20%
      Hitachi 9%
      Samsung 9%
      Mikrobitin järkevän hintaisen huipputason pc:n kiintolevy:
      Seagate Barracuda
      Oman koneen kiintolevy:
      Seagate Barracuda
      Oma mielipide 3 parasta:
      Western Digital
      Seagate
      Maxtor

    • Rannanjauri

      Se mistä valmistetaan Kauhavan rauta

    • AM Tiainen

      Segaten levyt ovat pidemmän aikaa olleet erittäin luotettavia levyjä.

      Levymerkki jota EHDOTTOMASTI PITÄÄ VÄLTTÄÄ ON MAXTOR. Maxtorin toimintavarmuus on todella huono ja foorumeilta saa jatkuvasti kuulla kuin Maxtorin kovalevy on mennyt hajalle.

      • (3 hajos putkeen)

        Nyt Seagate, ei ongelmia (5v. takuu)


    • tumppu1st

      ...että koko maailmassa on vain kolme kiintolevyjä valmistavaa yritystä(tehtaita toki lienee satoja). Siispä samoja levyjä tehdään eri nimillä = samalta liukuhihnalta tulee levyjä, joihin lätkitään eri tarrat päälle. Vertailut eivät siis ihan välttämättä mene 'oikein'.

      Saa toki oikaista, jos vankkaa vastatietoa osaa laittaa.

      -T

      • kuin vain 3

        Seagate
        Western Digital
        Maxtor
        nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:

        Samsung
        Hitachi

        Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.

        Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:

        Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
        IBM
        Quantum
        Conner


      • xyz
        kuin vain 3 kirjoitti:

        Seagate
        Western Digital
        Maxtor
        nuo jo mainittiin mutta on vielä ainakin pari muuta.:

        Samsung
        Hitachi

        Ja nyt näköjään Verkkokauppa myy sellaista uudehkoa saksalaista merkkiä kuin ExcelStor.

        Ja ennenmuinoin oli sellaisiakin (nyttemmin lopettaneita) merkkejä kuin:

        Fujitsu (ei taida enää itse valmistaa levyjä)
        IBM
        Quantum
        Conner

        No eipä mennyt arvaus ihan kohdalleen. Vähän tarkkuutta vastauksiin, jos saan pyytää.


    • itse käyttämäni kovon tyyppi...
      Maxtor Atlas 10K IV ja vaikka onkin maxtor, niin hyvin skulaa :-)

    • mrl586

      Seagatea sekä Western Digitalia on kehuttu monessa paikoissa hyviksi kiintolevymerkeiksi.

      Koneistani löytyy mm.
      250 Gt Western Digital, SATA-levy
      20 Gt Seagate, PATA-levy (vuosimalli 1999)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe