Miten nainen pokaa miestä?

Anonyymi-ap

Eihän sille voi mitään, mutta kyllä naisen kiva ulkoinen olemus ja se, että on kiva tyyppi. Mutta olisiko liikaa jos nainen sanoisi jotain eikä tulisi hihaan kiinni ja tapittamaan. Siis viesti tuli kyllä perilla, mutta aina me miehet ei olla ihan varmoja. Entä jos olisi ottanut kädestä kiinni hetkeksi? Ei se halaamiseen saatu lupa paljoa edistä.

13

382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ota

    • Anonyymi

      Se nyt vain on niin, että toiseen ei kosketa eikä tartuta ilman lupaa. Tämä koskee sekä naisia että miehiä.

      • Anonyymi

        Aloittajan kommentti.

        Itseasiassa tämä nainen antoi luvan, kun aiemmassa tilanteessa sanoi, että häntä saa halata.

        Mutta enhän minä tiennyt hänestä mitään. En sitä minkä ikäinen hän on, mikä hänen status on tai tarkoitusta.

        Näitä puhujia on kyllä nähty ja ainoastaan yksi omaikäinen on kertonut selkokielellä ajatuksensa. Sellaiset norsunvitulla varustetut kyllä tiedetään.


      • Anonyymi

        Minuun saa kyllä naiset koskea jos ovat edes kohtalaisen hyvän näköisiä.


    • Anonyymi

      Naisilta kolme sanaa riittää siihen, et saa mieleisensä? Mä haluun sut? Voiku miehillä olisi yhtä helppoa naisen poraaminen?

      • Anonyymi

        ap. kommentoi!

        Ei se poraaminen aina ole helppoa ja yksinkertaista.

        Mutta jos oikein miettii, niin ikävuosia on jo niin paljon, että sata on lähempänä kuin nolla. EIkä todellakaan halua enää pettyä. Olen joskus sanonut, että nainen istuu ison pankin päällä. Sillä navan alla olevalla värkillä on valtaa ja valintaoikeus. Ja se on vitun rasittavaa jos toisella on tarkoitus pestä vain omatuntoaan tai leikkiä jotain pyhimys martuuria.

        Ja näitä vastaavia on kuitenkin tullut. Vain kerran olen kokenut sen, kun nainen sanoo suoraan mitä olisi halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ap. kommentoi!

        Ei se poraaminen aina ole helppoa ja yksinkertaista.

        Mutta jos oikein miettii, niin ikävuosia on jo niin paljon, että sata on lähempänä kuin nolla. EIkä todellakaan halua enää pettyä. Olen joskus sanonut, että nainen istuu ison pankin päällä. Sillä navan alla olevalla värkillä on valtaa ja valintaoikeus. Ja se on vitun rasittavaa jos toisella on tarkoitus pestä vain omatuntoaan tai leikkiä jotain pyhimys martuuria.

        Ja näitä vastaavia on kuitenkin tullut. Vain kerran olen kokenut sen, kun nainen sanoo suoraan mitä olisi halunnut.

        Niin olihan tämä yks savonlinnalainen kultakutreissaan vastassa lentokentällä kiekko sankareiden paluussa, mut ilmeisesti ei tarttunut ketään pyydykseen ja tyytyi lopulta rokkariin? Pelit eivät ole menneet ihan suunnitelmien mukaan hänellä, kun on ollut aika hurlumheitä elo rokkarin kanssa (on-off).


    • Pari viimeisintä.
      ---

      Nainen, "Lähdetäänkö saunomaan?"
      Mies, "Eihän sauna ole edes lämmin"
      Nainen, "Ei se haittaa...tykkäänkin enemmän suihkusta."

      ---

      Nainen, "Yritätkö sä pokata mua?"
      Mies, "En. Nyt sä olet kyllä käsittänyt jotain ihan väärin..."
      Nainen, "No tuletko siitä huolimatta mun viereen nukkumaan."

      ---

      Näin varattuna ukkomiehen joutui kohteliaasti kieltäytymään kummastakin.

    • Anonyymi

      Ei ilman lupaa mennä keneenkään kiinni tarttumaan, ei myöskään mieheen.

      • Anonyymi

        Noin juuri. Voin ihan henkiläkohtaisella tasolla todentaa tuon pitävän paikkansa (varsinkin Suomessa, jossa ihmisillä on valtava henkiläkohtaisen tilan tarve). Itse olen luonteeltani välitän ja kuulemma jotenkin epäsuomalainen. Olen muutaman kerran ollut tilanteessa, jossa olen spontaanisti koskettanut itseäni kiinnostanutta miestä käsivarresta. Siis täysin epäseksuaalinen kosketus ja kosketuskohta. Silti miesten reaktio on ollut suurinpiirtein hypätä karkuun, siitäkin huolimatta, että he myös itse olivat kiinnostuneita. Tuon kosketukseni tuottamia vahinkoja piti sitten korjailla päivätolkulla.

        Virheistäni oppineena, en todellakaan enää kosketa yhtään ketään miestä ilman lupaa, jollen sitten leikki törmääväni häneen tai jotain 😉.


      • Anonyymi

        Pitää olla tilannetajua naisella, se kertoo kypsyydestä ja siitä että nainen ns. hiffaa missä mennään ja osaa tehdä asian oikeasti.

        Jos nainen käyttää tätä periaatetta tekosyynä olla rikkomatta rajoja ja piilottelee jonkun lain takana niin olkoon yksin sitten, minä olen arvokkaampi kuin mikään laki.

        TILANNETAJUA.


    • Anonyymi

      Sinä olet siellä oikeudessa kohta sen sun halisi kanssa, n 7 vuotta kiinteetä

      • Anonyymi

        Nyt on mainittu ricos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe