naiset "deittailee" vuosia??

Anonyymi-ap

että vuosikausia jatkuvasti pitäisi huvikseen tapailla uusia naisia? miten semmoiseen aikaa voisi olla ja resurssia? naisille varmaan sopii kun yhtä naista kohti aina tuhansia miehiä. miehiä kohti taas ..heh..lottoa täyttämään.

spedehä se ansiokkaasti kummasteli aikoinaan naisen logiikkaa.

oikeat miehet ei ainakaan ole niitä ketä sarja "deittaa"

26

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tollot kanat kohtaa tollompia uusavuttomia, tätä on nykyaika? mikä sen aiheuttanut nuorille?

    • Anonyymi

      Tyttökullista osa on poistunut keskuudestamme.

    • Anonyymi

      jootosi mahtava idea teipata itseä jollain alumiinipprulla niin kun se ei paljoa joustra niin kuin kipsissä sitten hyödydyllistä voi olla tuo kiiltävä teippi..

    • Anonyymi

      Mutta niin voihan naisille olla myöskin ystävällinen jos joku ihminen niinmuutenkin näyttää mukavalle eikä aina pakkomielteisesti ihastunut.

      • Anonyymi

        Great thinking😬


    • Anonyymi

      Ikänaiset pyörittää (vedättää) niin kutsuttuja tapailumiehiä. Tapailumiehet maksavat kaikki märhehtimiset ja muut riennot siinä toivossa/uskossa että sitten joskus pääsisivät ikänaisen kanssa hetekalle.

      • Anonyymi

        No mites onko nämä käyttömiehet tmv jossain eri kategoriassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites onko nämä käyttömiehet tmv jossain eri kategoriassa?

        Tapailumiehet ovat ryhmässä "tapailumies", voiko se paremmin sanoa. Tämä on selvä trendi, katso esim. https://duckduckgo.com/?q="tapailumies"


    • Anonyymi

      ,uyya niin jos ei tiedä olisiko johonkin ihastunut, silloin ei kaio le kehenkään ... mutta niin huvittava juttu kun Lontoolainenjoku kaveri sanoi että joo palkkasi on varmaan aika hyvä mutta turhaa yrittää minua ryöstää ei cashiä kotona mitään ole he

      • Anonyymi

        Kerro enemmän. lisää.


    • Anonyymi

      onkohan pakko niin kuin patistaa itseä ihastumaan johonkin ihmiseen?
      Tuntuisi että tulee luonnostaan sitten..

    • Anonyymi

      Ketkä naiset deittailevat vuosia? Sun sukulaisesi vai? Mä en tunne ketään naista, joka olisi deittaillut vuosia. En ole ikinä kuullut naisusta, jotka harrastavat sellaista. Mä tiedän vain naisia jotka ovat joko parisuhteessa tai looettaneet deittailun kokonaan, kun se touhu on niin perceestä.

      • Anonyymi

        Ikänaisilla on joukko vedätettäviä tapailumiehiä, eivät edes tapailumiehet odota hetekalle pääsyä vuosikausia vaan aina joku kyllästyy ja jättäytyy pois. Siksi ikänaiset kokoajan metsästävät aktiivisesti uusia tapailumiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaisilla on joukko vedätettäviä tapailumiehiä, eivät edes tapailumiehet odota hetekalle pääsyä vuosikausia vaan aina joku kyllästyy ja jättäytyy pois. Siksi ikänaiset kokoajan metsästävät aktiivisesti uusia tapailumiehiä.

        Myös tytöt vedättää miehiä, mutta se ei ole systemaattista. Esimerkiksi juottoloissa miehet usein maksavat tyttöjen kännäilyt. ja sitten jäävät kuitenkin ilman. Stripteaseklubeilla miehen ei tarvitse kännäillä, eikä mies jää ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikänaisilla on joukko vedätettäviä tapailumiehiä, eivät edes tapailumiehet odota hetekalle pääsyä vuosikausia vaan aina joku kyllästyy ja jättäytyy pois. Siksi ikänaiset kokoajan metsästävät aktiivisesti uusia tapailumiehiä.

        Ikänaisethan nyt ovat jo aikaa lopettaneet koko touhun ja sitäpaitsi kun miehet kiolevat pois, niin ei heillä edes ole mitään mitä deittailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös tytöt vedättää miehiä, mutta se ei ole systemaattista. Esimerkiksi juottoloissa miehet usein maksavat tyttöjen kännäilyt. ja sitten jäävät kuitenkin ilman. Stripteaseklubeilla miehen ei tarvitse kännäillä, eikä mies jää ilman.

        Sulla on perinjuurin kummallinen käsitys deittailemisesta. Sinusta deittailua on se, että maksaa juottolassa tuntemattomien viinoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on perinjuurin kummallinen käsitys deittailemisesta. Sinusta deittailua on se, että maksaa juottolassa tuntemattomien viinoja.

        Ei siis ymmärrä/oivalla/tajua miksi avaaja laittoi otsikkoon sanan "deittailee" lainausmerkkien kanssa.

        Juottolassa "deittailu" on todellinen vedättämisen muoto, juuri se sama mitä viinamies harrastaa. Munasarjakkaat siellä käyvät istumassa miehen viekussa, tai sylissä, ja anelevat mieheltä uutta kolppakkoa tms ryypättäväkseen. Ja miehet maksavat, siinä toivossa että pääsisivät munasarjakkaan kanssa samalle hetekalle.


      • Anonyymi
        Kuumaperäinen kirjoitti:

        Ei siis ymmärrä/oivalla/tajua miksi avaaja laittoi otsikkoon sanan "deittailee" lainausmerkkien kanssa.

        Juottolassa "deittailu" on todellinen vedättämisen muoto, juuri se sama mitä viinamies harrastaa. Munasarjakkaat siellä käyvät istumassa miehen viekussa, tai sylissä, ja anelevat mieheltä uutta kolppakkoa tms ryypättäväkseen. Ja miehet maksavat, siinä toivossa että pääsisivät munasarjakkaan kanssa samalle hetekalle.

        Asenteesi on sellainen, että jos avaat suusi ei riippumuna tyttöjä eikä ikänaisiakaan kiiinnosta. Vain tyhmä maksaa drinkkejä p*llun toivossa. Tyhmästä päästä kärsii lompakko.


      • Anonyymi
        Kuumaperäinen kirjoitti:

        Ei siis ymmärrä/oivalla/tajua miksi avaaja laittoi otsikkoon sanan "deittailee" lainausmerkkien kanssa.

        Juottolassa "deittailu" on todellinen vedättämisen muoto, juuri se sama mitä viinamies harrastaa. Munasarjakkaat siellä käyvät istumassa miehen viekussa, tai sylissä, ja anelevat mieheltä uutta kolppakkoa tms ryypättäväkseen. Ja miehet maksavat, siinä toivossa että pääsisivät munasarjakkaan kanssa samalle hetekalle.

        Oletko sinä aloittaja? Jollet niin mistä sinä tiedän mitä hän noin lainausmerkeillä tarkoittaa? Niillä voi tarkoittaan noin tuhatta muutakin asiaan kuin viinojen maksamista baareissa tuntemattomille.

        Jos ihminen on niin typerä, että maksaa tuntemattomien viinoja, niin se on ihan oma vikansa. Varsinkin jos ei edes opi toimimaan toisin. Itselleni ovat muuten aina miehet tulleet itse tyrkyttämään sitä maksamista ja seellaistakin on käynyt, että mies on käynyt haukkumaan ja jopa väkivaltaiseksi, kun olen kieltäytynyt siitä tarjotusta juomasta (en yleensä juo alkoholia).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja? Jollet niin mistä sinä tiedän mitä hän noin lainausmerkeillä tarkoittaa? Niillä voi tarkoittaan noin tuhatta muutakin asiaan kuin viinojen maksamista baareissa tuntemattomille.

        Jos ihminen on niin typerä, että maksaa tuntemattomien viinoja, niin se on ihan oma vikansa. Varsinkin jos ei edes opi toimimaan toisin. Itselleni ovat muuten aina miehet tulleet itse tyrkyttämään sitä maksamista ja seellaistakin on käynyt, että mies on käynyt haukkumaan ja jopa väkivaltaiseksi, kun olen kieltäytynyt siitä tarjotusta juomasta (en yleensä juo alkoholia).

        "Itselleni ovat muuten aina miehet tulleet itse tyrkyttämään sitä maksamista ja seellaistakin on käynyt, että mies on käynyt haukkumaan ja jopa väkivaltaiseksi, kun olen kieltäytynyt siitä tarjotusta juomasta (en yleensä juo alkoholia)."

        Sama kokemus. Ne ovat miehet itse, jotka tulevat aina tyrkyttäytymään maksamaan ja jos siitä kieltäytyy, niin reaktio on usein hyvin vihamielinen. Toinen vaihtoehto on, että jos kieltäydyt, niin mies alkaa suorastaan anella, että ota nyt edes yksi ja kai sä nyt yhden juot. Todella rasittavaa käytöstä. Mä en edes koskaan ole baareissa etsimässä seuraa, vaan aina viettämässä aikaa ystävieni kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja? Jollet niin mistä sinä tiedän mitä hän noin lainausmerkeillä tarkoittaa? Niillä voi tarkoittaan noin tuhatta muutakin asiaan kuin viinojen maksamista baareissa tuntemattomille.

        Jos ihminen on niin typerä, että maksaa tuntemattomien viinoja, niin se on ihan oma vikansa. Varsinkin jos ei edes opi toimimaan toisin. Itselleni ovat muuten aina miehet tulleet itse tyrkyttämään sitä maksamista ja seellaistakin on käynyt, että mies on käynyt haukkumaan ja jopa väkivaltaiseksi, kun olen kieltäytynyt siitä tarjotusta juomasta (en yleensä juo alkoholia).

        "Oletko sinä aloittaja? Jollet niin mistä sinä tiedän mitä hän noin lainausmerkeillä tarkoittaa?"

        En ole aloittaja, ja tiedän tarkalleen että lainausmerkeissä olevalla sanalla ""deittailee"" ei tarkoiteta sitä mitä sanalla "deittailee" ilman lainausmerkkejä tarkoitetaan. Tässä tapauksessa sillä viitataan munasarjakkaisiin jotka vedättää miestä/miehiä juottoloissa, kahviloissa ravintoloissa kustantamaan kännäilynsä, kahvitteluunsa ja ruokailunsa.

        Lähes poikkeuksetta kaikissa juottoloissa miehet ostelevat tytöille, ja jopa puliakoille, juomia sekä kuskaavat heitä taksilla, hetekalle pääsyn toivossa . Se on hölmöä toimintaa miehiltä koska harvoin pääsevät sellaisen kännissä olevan munasarjakkaan kanssa hetekalle. Ja on hölmöä koska samalla kustannuksella voi nautiskella priimaluokan ilotytön kanssa. Juottolan munasarjakas voi olla taudillisesti vaarallisempi kuin maksulliset priimatytöt jotka lisäksi työskentelevät selvin päin ja oikeasti osaavat ammattinsa.


      • Anonyymi
        Kuumaperäinen kirjoitti:

        "Oletko sinä aloittaja? Jollet niin mistä sinä tiedän mitä hän noin lainausmerkeillä tarkoittaa?"

        En ole aloittaja, ja tiedän tarkalleen että lainausmerkeissä olevalla sanalla ""deittailee"" ei tarkoiteta sitä mitä sanalla "deittailee" ilman lainausmerkkejä tarkoitetaan. Tässä tapauksessa sillä viitataan munasarjakkaisiin jotka vedättää miestä/miehiä juottoloissa, kahviloissa ravintoloissa kustantamaan kännäilynsä, kahvitteluunsa ja ruokailunsa.

        Lähes poikkeuksetta kaikissa juottoloissa miehet ostelevat tytöille, ja jopa puliakoille, juomia sekä kuskaavat heitä taksilla, hetekalle pääsyn toivossa . Se on hölmöä toimintaa miehiltä koska harvoin pääsevät sellaisen kännissä olevan munasarjakkaan kanssa hetekalle. Ja on hölmöä koska samalla kustannuksella voi nautiskella priimaluokan ilotytön kanssa. Juottolan munasarjakas voi olla taudillisesti vaarallisempi kuin maksulliset priimatytöt jotka lisäksi työskentelevät selvin päin ja oikeasti osaavat ammattinsa.

        "En ole aloittaja."

        Ok, eli esitit vain oletuksen. Eikä sinulla todellisuudessa ole mitään aavistusta siitä mitä hän tarkoitti. Kiitos selvennyksestä.


    • Anonyymi

      jos ei yhtäkään naista lölydy kyyjärven metropolista, kiinnostavaa, niin Las Vegas ja showgirls tai Atlantic City

    • Anonyymi

      ei taida hyvä olla maksaa deittaillessa viina kolpakkoja ja kuppeja ja laseja kun sitten jos lähdetään taksilla ähisemään, tulee raiskaus syyte perästä, hyväks käytti
      mut humalassa rivoja juttuja riitti ja ehdotusta?

      • Anonyymi

        Tuo on täysin totta, tytöille ei pidä maksaa mitään tai lahjoa heitä mitenkään ... etukäteen. Mutta toiveikkaita maksumiehiä on kapakoissa paljon ja jatkuvasti makselevat. Ja kuskailevat heitä taksilla.


    • Anonyymi

      Deittailkoot naiset keskenään.
      Mä olen aina onnistunut pokaamaan ykkösellä.
      Kerran ravintolasta vuosia vuosia sitten, muuten milloin mistäkin.

      Lenkkipolulta, kaupasta, muuten vain keskeltä kaupunkia keskellä päivää.

      Jos kenenkään tarvitsee ottaa alkoholia uskaltaakseen lähestyä tai päästää lähelleen, ollaan jo lähtökohtaisesti väärillä jäljillä.

      Ja kyllä, kakkostakin on saatu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      112
      2495
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      449
      1864
    3. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      103
      1546
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      27
      1468
    5. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1423
    6. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      346
      1335
    7. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1329
    8. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      201
      1167
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      53
      1139
    10. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      225
      1061
    Aihe