Sateenkaariväki on myös valinnut Hamasin puolen, joka on ääri-islamilainen terroristijärjestö, jota myös Itan ja muut äärimuslimimaat tukevat.
Kysyn ihan koska en tajua, mikä pointti sateenkaariväellä on sympata äärimuslimeha, joille muu kuin hetorous on saatanasta ja tuomittava.
Miksi sateenkari väki tukee ääri-islamisteja
35
242
Vastaukset
- Anonyymi
Palestiinan lapset eivät ole Hamas. Ei ole vaikeaa tuomita sekä Hamasin että Israelin epäinhimillisiä toimia. Onko sinusta? Onko tappaminen toisilta ok ja toisilta väärin?
- Anonyymi
Mutta eiväthän vihervassut hirveästi tuomitse sitä terroristijärjestöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eiväthän vihervassut hirveästi tuomitse sitä terroristijärjestöä.
Äärimmäisen hanakasti tuomitsevat vain Israelin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärimmäisen hanakasti tuomitsevat vain Israelin.
Aihe nousi esiin Euroviisuista. Siellä Hamas ei ollut osallistujana. Israel oli. Ei siis yllättäne, että Israel oli se, jota vastaan protestoitiin. Jos siellä olisi ollut Hamasin edustaja, olisimme nähneet protesteja sitäkin vastaan.
- Anonyymi
Tämä sakki nauttii kun israelilaisilta lapsilta irrotetaan päitä, ei se sen kummempaa ole.
- Anonyymi
En usko, koska silloin he huutaisivat hurraata Israelille ja Hamasille kilpaa. Molemmat kun rakastavat lasten tappamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, koska silloin he huutaisivat hurraata Israelille ja Hamasille kilpaa. Molemmat kun rakastavat lasten tappamista.
Hamas tappaa israelilaisia lapsia nautinnosta. "Israelilaisten tappamat" lapset taas on pale lapsia, jotka Hamasin terroristit on jossain kellarissa räjäyttäneet ja sitten ovat tuoneet medialle näytille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamas tappaa israelilaisia lapsia nautinnosta. "Israelilaisten tappamat" lapset taas on pale lapsia, jotka Hamasin terroristit on jossain kellarissa räjäyttäneet ja sitten ovat tuoneet medialle näytille.
Vai sellaisen tarinan sinä tälle tarvitset. Miksi? Kuitenkin riippumattomat tahot ja jopa Israel itse myöntää näitä tekoja. Mutta sinä haluat mieluummin keksiä tarinan, ettei Israel jyrätessään Gazaa oikeastaan sittenkään murhaisi lainkaan lapsia.
Väite on oppikirjaesimerkki olkiukosta. Sateenkaari-väki ei kannata terroristeja tai Hamasia. Israelin tukemaa kansanmurhaa vastustavat eivät myöskään ole antisemitisteja, kuten usein kuulee väitettävän.
Nämä ihmiset kannattavat ihmisoikeuksia ja vastustavat palestiinalaisiin siviileihin kohdistuvia sotatoimia ja palestiinalaisten kansanmurhaa.
Israelin hyökkäyksessä on kuollut 35 000 palestiinalaista, joista 15 000 oli lapsia. Sodan pitää loppua.- Anonyymi
Tekstisi on oppikirjaesimerkki siitä, että uskotaan kaikki ääri-islamistijärjestö Hamasin kehittämä propaganda, jolla ei tietenkään ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Saatko jotain korvausta pahan akselilta Hamas-Iran-Venäjä trollaamisesta?
Anonyymi kirjoitti:
Tekstisi on oppikirjaesimerkki siitä, että uskotaan kaikki ääri-islamistijärjestö Hamasin kehittämä propaganda, jolla ei tietenkään ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Saatko jotain korvausta pahan akselilta Hamas-Iran-Venäjä trollaamisesta?
Anonyymi
2024-05-14 06:12:36
Saatko jotain korvausta pahan akselilta Hamas-Iran-Venäjä trollaamisesta?
-------------------
Olipa siinä taas niinku tollouden ylistys.
Näähän elät jossain psykoosissa ei tuommosta voi kukaan tervejärkinen siis
oikeesti väittää.
- Anonyymi
Heidän tavoite on muslimikonservatiiveilla hyökätä vihaamiaan suomalaisia ja eurooppalaisiakonservatiiveja vastaan. Hehän ylistävät islamia ja vihaavat kristinuskoa. Tuossa syy.
- Anonyymi
Hetken piti miettiä, miten tässä nyt suomalaisia vastaan hyökättiin. Vaan tulihan se taikasana: kristinusko. Israel tai Palestiina eivät ole kristillisiä valtioita, mutta kristitty pystyy uhriutumaan mistä tahansa.
- Anonyymi
He toimivat Putinin lukuun. Hamas on Iranin ja Iran Venäjän liittolainen.
- Anonyymi
Anonyymi
2024-05-14 06:13:46
He toimivat Putinin lukuun
++++
Mureneva PeruSS toimii but-out-in lukuun ja ovat samalla venäjän liittolaisia.
- Anonyymi
Ovat mieleltään uhmaikäisiä pikkulapsia, vastutetaan kaikkea valtavirran mukaista. Mielenosoitukselle ei tarvitse kovin suurta syytä, että päästään pitämään ääntä ja tapaamaan kaltaisia.
- Anonyymi
Olisiko selitys antikristillisyys? Sateenkaariväki on aitoa kristinuskoa vastaan ja islamkin on. Näin on päässyt "kaveruus" syntymään. Kaveruus päättyisi sitten pään irrotukseen islamin vallan alla, mutta sitähän ei tyhmä heti huomaakaan.
- Anonyymi
Luulen, että kun sateenkaariväeltä ne päät sitten irrotetaan, he edelleen ylistävät Islamia. Viha heteroja ja kristittyjä kohtaan on kuitenkin suurempi kuin oma kärsimys.
Aikoinaan II maailmansodan aikana saksalaisille antautuneiden neuvostosotilaiden päältä ajettiin panssarivaunulla, kun heidät saatiin kiinni. Osa noista sotilaista ylisti toveri Stalinia vielä kun heidän päältään ajettiin. - Anonyymi
Eikö kristinuskoon mitenkään saa mahtumaan ajatusta, että lapsia ei tulisi tappaa minkään tahon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö kristinuskoon mitenkään saa mahtumaan ajatusta, että lapsia ei tulisi tappaa minkään tahon?
Ei. Kaikkiin abrahamilaisuskontoihin on sisäänrakennettuna toisin ajattelevien ja vääräuskoisten ja jälkeläistensä lahtaaminen.
- Anonyymi
Sateenkaariväki on yhdyssana.
- Anonyymi
Ovat sekaisin kuin seinäkello
- Anonyymi
Tuossa täyttyy Tukholman syndroman elementit.
- Anonyymi
Hamas on terroristijärjestö, mutta media usein puhuu vain äärijärjestöstä.
Israelilla on oikeus ja velvollisuus puolustaa maansa rajoja. Palestiinalaisten kanssa on monta kertaa yritetty sopua, mutta heille ei kelpaa - koska he haluavat tuhota Israelin! Miten siinä sitten joku kahden valtion malli toimisi?
Suosittelen lukemaan Pasi Turusen kirjoittaman kirjan " Israel Jumalan silmäterä, maailman silmätikku" .
https://www.patmos.fi/blogit/israel-valtamedian-vinoutuneessa-tahtaimessa/- Anonyymi
Tämä kannattaa kuunnella vaikka siinä ei ihan viimeisimmät asiat olekaan mukana, kun on muutaman vuoden takaa.
https://youtu.be/-yRWbE6fyAQ?si=vfEJm038bMkP7Cte - Anonyymi
Olen lukenut tuon kirjan Israel Jumalan silmäterä, maailman silmätikku. Siinä on paljon tietoja jotka ainakin minulle olivat ihan uusia. Hyvin mielenkiintoinen kirja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kannattaa kuunnella vaikka siinä ei ihan viimeisimmät asiat olekaan mukana, kun on muutaman vuoden takaa.
https://youtu.be/-yRWbE6fyAQ?si=vfEJm038bMkP7CteAloin itse kuunnella tuota videota. Eihän se niin vanha äänite olekaan. Katsoin äsken päivämäärän väärin. Kannattaa kuunnella.
- Anonyymi
Mikä uhka on aseeton siviili valtiolle?
- Anonyymi
Todistaa vaan että sateenkaariväellä on iso ongelma muuallakin kuin jalkojen välissä.
- Anonyymi
Avaus tosin ei todista mistään muusta kuin kirjoittajansa ihmisvihasta ja sekopäisyydestä.
- Anonyymi
Lahkouskovainen ja persu lienee maan typerimpiä ihmistyyppejä. Käy tästäkin viestiketjusta mainiosti ilmi.
- Anonyymi
Sinulla lienee arvostelemisen lahja, mutta sehän on meillä kaikilla muillakin. Ehkäpä lahkouskovaisella ja persulla on parempia vastauksia kuin sinulla?
- Anonyymi
Stadin keskuspaloaseman vieressä oli ennen tuon väen baari ja kysyin parilta naiselta syytä tuohon, sanoivat he sympatiseeraavansa muslimimiehiä, koska heitä sorretaan Suomessa kuten heitä kuulemma sorretaan.
- Anonyymi
Me sateenkaariväki olemme myös vainottua. Vihollisesi vihollinen on ystäväsi ja siksi me olemme Muslimien kanssa valkoista junttiheteromiestä vastaan.
- Anonyymi
Olen valkoinen junttiheteromies, enkä vihaa ketään ja olen tappamista vastaan. En tiedä kuinka minun ihmisten mielestä kuuluisi ajatella ja käyttäytyä, pyrin vain olemaan oma itseni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1007806- 1075597
- 2754861
- 494813
- 753584
- 502828
- 602541
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412274