Elämän kauhein kohtalo on joutua TE virkapummiksi

Anonyymi-ap

Päivät kuluvat loisiessa ja koko ajan on tiedät, että varastat verovaroja. Sinähän et tee mitään tuottavaa työtä, oleskelet muiden siivellä.

Usein TE virkailijat ovatkin tukityöllistettyjä pitkäaikaistyöttömiä, jotka eivät pääse oikeaan työpaikkaan.

16

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaatii vakavia mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Ai että kirjoittaa ton viestin?

• Anonyymi

Kyllä, jaksaa vuosikausia tänne availla noita älyvapaita ketjujaan, taitaa olla palstan mode kun tähän floodaukseen ei puututa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jaksaa vuosikausia tänne availla noita älyvapaita ketjujaan, taitaa olla palstan mode kun tähän floodaukseen ei puututa

Näköjään sähköhoitoa ei anneta tarpeeksi

• Anonyymi

Sadistinen + despoottimainen luonne on vaatimus ja ihmisten kyykyttäminen on nautinto näillä bulvaaneilla

• Anonyymi

Ovat varmaan tulleet suoraan suljetulta kuntouttavaan työharjoitteluun.

• Anonyymi

TE-virkapummit ovat alinta ja alhaisinta persekuonaa.

• Anonyymi

Sanoi rutiköyhä puistojen mies

• Anonyymi

TE-toimistot ovat samanlaisia huijaripuljuja kuin Työkanavakin oli. Koko toiminnan tarkoitus on elättää virkapummeja. Todella kallista rehellisille veronmaksajille.

• Anonyymi

Demari- ja vasemmistopellet pöhöttäneet TE-sektorin kuin pullataikina. Eivät edes välitä työpaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demari- ja vasemmistopellet pöhöttäneet TE-sektorin kuin pullataikina. Eivät edes välitä työpaikkoja.

Henkilökunta on niin piloilla, että he eivät edes käsitä olevansa tyhjäntoimittajia ja pelkästään haitaksi rehellisille veronmaksajille.

• Anonyymi

Menes lorviapina vetämään happea välillä, jutut on taas levotonta synkkää yksinpuhelua

• Anonyymi

Olen jo 17 vuotta lorvinut ja vetänyt happea. Ei ole ollut ainuttakaan työtehtävää vielä.

t. TE asiantuntija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo 17 vuotta lorvinut ja vetänyt happea. Ei ole ollut ainuttakaan työtehtävää vielä.

t. TE asiantuntija

Surkeaa porukkaa loisimassa verovaroilla.

• Anonyymi

Noniin ja sitten kostella kaikille sieltä käsinkosketeltavasti melkeen.

• Anonyymi

Höpö höpö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      103
      4243
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      148
      3667
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      88
      3435
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      39
      2829
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      127
      1714
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1546
    7. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      14
      1201
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      19
      1184
    9. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1144
    10. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1140
    Aihe