Nurmijärven SUURI Sinkkujuhannus 2024. Naispaikat jo täynnä. NYT, miehet!!!

Anonyymi-ap

23

499

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole mitään pakkoa löytää vaan joku...

      • Kukas sitä vanhalla enää mitään tekee?


    • Anonyymi

      Kuulostaa epämiellyttävältä, mutta onneksi ne naispaikat olivatkin jo täynnä. 🙂

    • Anonyymi

      Tapahtuman järjestäjät näyttivät ainakin ihan ok näköisistä? Ovatko vielä sinkkuja, kolme miestä ja viisi naista?

      • Anonyymi

        Saisi mainostaa rumemmilla ihmisillä. Ei tuonne kehtaa mennä kun kuvassa on kauniita nuoria ihmisiä.
        -Jeppe, 67


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi mainostaa rumemmilla ihmisillä. Ei tuonne kehtaa mennä kun kuvassa on kauniita nuoria ihmisiä.
        -Jeppe, 67

        On pakko kompata, vaikka ehkä vitsillä kommentoitkin.

        Taisi olla tekoälyllä laaditut kuvat tuolla nettisivuilla, tsi ainakin hurjasti kuvamuokatut. Eipä tuonne huvita "tavallisena" ängätä, etenkin kun olen nainen, ja siellä on jo nyt ylitarjontaa naisista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pakko kompata, vaikka ehkä vitsillä kommentoitkin.

        Taisi olla tekoälyllä laaditut kuvat tuolla nettisivuilla, tsi ainakin hurjasti kuvamuokatut. Eipä tuonne huvita "tavallisena" ängätä, etenkin kun olen nainen, ja siellä on jo nyt ylitarjontaa naisista..

        Huomasin ihan saman. Järkyttävä amerikkalainen feikkikuva. Ei tee mieli lähteä, jos erehtyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin ihan saman. Järkyttävä amerikkalainen feikkikuva. Ei tee mieli lähteä, jos erehtyy

        Sun varmaan kannattaa lähettää sinne parempia kuvia sitten.

        Ota huomioon, että osallistujat eivät halua olla kuvissa joten mitä sitä käyttää ellei kuvapankin tai tekoälyä. Jos siitä triggerityy, niin jo on herkässä.

        Oletteko koskaan kuulleet markkinoinnista? Rumilla kuvilla ei oikein markkinoida.

        Ei muuta kuin hienoja kuvia lähettämään! Varmaan oikeasti arvostaisivat jos olisi tarjota vaihtelua.


    • Anonyymi

      Täältä on kaksi neitokaista menossa sinne. Tulisipa sinne miehiä.

    • Anonyymi

      Onko nuo naiset tuossa kuvassa siskoksia? Kaikilla on ihan samannäköiset naamat. No, ei lienee oikea kuva ollenkaan.

    • Anonyymi

      Olen lähdössä sinne toista kertaa. En viimeksi oikeastaan edes halunnut seuraa, paikkahan on tosiaan upea. Pyöräilin, suppailin, saunoin ja söin ruoka-aikaan. Keskustelu muiden kanssa oli helppoa ja onneksi ei ollut montaa kännikalaa.

    • Anonyymi

      Nyt ei logiikka oikein aukea.
      Sinkkutapahtuma jossa:
      "Jos olet sinkku ja etsit uusia tuttavuuksia tai mahdollisesti mielenkiintoista kumppania, kannattaa ehdottomasti tulla mukaan!"

      Vähän kun automessut josta on tarkoitus ajaa polkupyörällä kotiin. Voi hyvää päivää.

    • Anonyymi

      No, minä sain sieltä uusia tuttavuuksia, akkain kanssa liikuttiin ja naurettiin. Ukkojenkin kanssa oli kiva jutella, mutta nirsona ajattelin, että olivat mulle liian vanhoja tai nuoria... Ei ole pakko pariutua ja en siellä montaa paria kyllä nähnytkään.

    • Anonyymi

      Kannattaa mennä tuonne ja maksaa siitä että saat pakit naisilta ja sitten sinne tulee joku viinamies ja vie kaikki naiset ja sinä joudut viettää juhannusta yksin.

    • Anonyymi

      Viimeksi viinamiehet eivät näyttäneet saavan ketään 😄

    • Anonyymi

      Mistäpäin on lähtijöitä?

    • Anonyymi

      Ei saatana, kokoontukoont tuonne vaikka kaikki suomen naisneitsytsinkut ja lesboutukoot sielä keskenänsä pareiksi runsain määrin niin loppuisi tämä yksinäisten naisten markkinoillaoleskelu ja viimein ihanasti katoaisi kaikki toivo siintä että pariutumiseni olisi tarvittaessa mahdollsita ja kannattaisi vielä jatkaa kaipuuta koska siihin on tulossa ssuloinen vastaus ehkä. Sättänästi nääs nythi mua kalvoo ajatus että tuola on vielä noin monia tuhansia pariutumishaluisia kiusaamassa mua niin olisipa kerrassaan autuas ja armollinen draktkaisu että sinkkujussi pariuttaisi ne loputkin vähät vielä olemassaolevat 30-40 vuotiaat neitsytnaiset ja voisin viimein jättää ne kaikki tyhjät haaveilut pois käytöstäni

    • Anonyymi

      Älä haaveile, vaan lähde mukaan.

    • Anonyymi

      Onko tuolla sitten pillunsaantitakuu? Jos ei pääse nussimaan, saako rahat takaisin?

      • On siellä varmasti, jos olet normaalilla älyllä varustettu ja komea mies.


      • mustasusi kirjoitti:

        On siellä varmasti, jos olet normaalilla älyllä varustettu ja komea mies.

        Plus vielä se, että on sosiaalinen ja osaa jutella naisten kanssa mukavia ja saa ne viihtymään seurassaan. Tärkein juttu ehkä.


    • Anonyymi

      Joskus aikoinaan kävin jotain sinkkujuttuja kurkkaamassa, kovin oli eläkeläis pariskuntien suosiossa ;) Enää en oo menny.

      • Sekin vielä... Nuoret nyt ei luonnollisesti tarvitse tuollaisia väkinäisiä seuratapahtumia pariutuakseen, kun kokoontuvat ihan muutenkin kaveriporukoissaan ja tapaavat muita.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe