Vantaa tarvitsee lisä tukea soteen monikulttuurisuuden vuoksi

Anonyymi-ap

Vantaan kaupungin johtaja oli TV sä

Vantaa perusteli Sote lisä tuen tarpeen kaupungin monikulttuurisuuden aiheuttamilla lisä menoilla

8

128

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisi olla ainoita päättäjiämme, joka sanoi sen ääneen, minkä kaikki jo tietävät eli mihin verovaramme menevät yhä enenevässä määrin. Kiitos Vantaan kaupunginjohtaja rehellisyydestäsi!🥇

    • Anonyymi

      Edes tunnustukselliset äärimuslimit pitää saada torpattua tulemasta, ja muutkin ulos. Maahanmuuttajistakin luultavimmin he ovat suurin sosiaalikuluerä. Naiset ei käy töissä, eivät osaa mitään, lapsia tulee liukuhihnalta ja ei niitä kasvateta Suomeen työntekijöiksi vaan unelmaan kalifaatista, kunhan väki kasvaa tarpeeksi. Kukaan ei ole havainnut merkkejä muutoksesta. Rikkaat muslimimaat voi tarjota turvaa, jos on saanut kotimaassa tappouhkauksia väärästä uskonhaarasta tai rikoksista mikä ei olisikaan hämmästyttävää eikä epätavallista.

    • Anonyymi

      Ihme että lausunto läpäisi Ylen sensuurin
      Kyllä niitä nyt harmittaa

      • Anonyymi

        jos yle yrittää estää leikkaukset , ei mene läpi , puolet ylen rahoista pois 🤣


    • Anonyymi

      Samaan aikaan n 200 000 suomalaista hakee ruokaa leipäjonoista ja jotkut jopa roskiksesta

    • Anonyymi

      Monikulttuurisuus on kiertoilmaus haittamaahanmuutolle, joka vaatii loputtomasti rahaa, mutta ei tuota koskaan mitään muuta kuin lisää kuluja ja ongelmia.

    • Anonyymi

      Vantaan vasurikaupunki on innolla imuroinut matuja. Turha nyt alkaa itkemään valtiolta rahaa.

      • Anonyymi

        Vantaan talouden pitäisi olla parhaita Suomen kunnista, koska kunta on väärällään moniosaajia. miksi kuntatalous on huonoissa kantimissa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      65
      4815
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3466
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      98
      3026
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2801
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      168
      2538
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      154
      2133
    7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      174
      1860
    8. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      109
      1767
    9. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1738
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1590
    Aihe