Lähetä näihin sähköpostia joka viikko.
TEM-konsernin virastot ja yhtiöt
• Energiavirasto
• Geologian tutkimuskeskus
• Huoltovarmuuskeskus
• Business Finland
• Kilpailu- ja kuluttajavirasto
• Patentti- ja rekisterihallitus
• Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes)
• Elinkeino- , liikenne- ja ympäristökeskukset
• Työ- ja elinkeinotoimistot
• Finnvera Oyj
• KEHA-keskus
• Suomen Teollisuussijoitus Oy
• Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
• Ilmastorahasto Oy
• Työkanava Oy
• Kansallinen Lääkekehityskeskus Oy
Pakkohakuun paikkoja tarjolla
24
456
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi lähettäsin? Mikään noista ei nappaa.
- Anonyymi
Sama se minne lähetät, ei niitä kukaan lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se minne lähetät, ei niitä kukaan lue.
Ylensit itsesi juuri Jumalaksi. Opettiko joku, että niin on tehtävä?
- Anonyymi
Mikä sitten kiinnostaisi? Vai ottaisitko selvää astrologiankin kautta, jos todella haluaisit tehdä työtä, josta tykkäät? Minä tekisin niin, ja olen tehnyt. Voitte vain kuvitella mikä on TE-toimiston vastaanotto siihen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylensit itsesi juuri Jumalaksi. Opettiko joku, että niin on tehtävä?
Eräs KE puhui alkoholilain käsittelyssä, miten oli lyönyt vetoa viime kerralla toisen henkilön kanssa aiemman alkoholilain seurauksista ja ehdotti samaa nytkin, kun vaikutuksia ei ollut viimeksikään. Toinen KE ehdotti rasva oyn perustamista, koska lihavuuden ja liikkumattomuuden kustannukset ovat suuremmat kuin alkoholin. En tiedä tietääkö, että rasva on ihmiselle välttämätöntä toisin kuin alkoholi.
Kun tätä rulettia pelataan, olisi mukava, jos ymmärrettäisiin myös seuraukset muille. Rasva ei aiheuta FAS-lapsia, rasva ei aiheuta ongelmia päivystyksessä. On todella eri asia, jos joku tulee ähkyssä päivystykseen, kuin että paikalle tulee aggressiivinen ja sekava päihdeongelmainen. Terveydenhuollon ammattilaisen on pakko em. potilaat hoitaa.
Jos lääkärin tai poliisin kimppuun hyökätään, henkilö voi saada vankeutta. Hoitajaa saa kohdella väkivaltaisesta ja seurauksena sakkoja. 70% hoitajista on Tehyn kyselyn mukaan kohdannut väkivaltaa tai sen uhkaa, osalle se on päivittäistä tai viikottaista. Kun päätetään, niin on otettava huomioon myös muiden terveys ja mahdolliset vahingot muiden terveyteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs KE puhui alkoholilain käsittelyssä, miten oli lyönyt vetoa viime kerralla toisen henkilön kanssa aiemman alkoholilain seurauksista ja ehdotti samaa nytkin, kun vaikutuksia ei ollut viimeksikään. Toinen KE ehdotti rasva oyn perustamista, koska lihavuuden ja liikkumattomuuden kustannukset ovat suuremmat kuin alkoholin. En tiedä tietääkö, että rasva on ihmiselle välttämätöntä toisin kuin alkoholi.
Kun tätä rulettia pelataan, olisi mukava, jos ymmärrettäisiin myös seuraukset muille. Rasva ei aiheuta FAS-lapsia, rasva ei aiheuta ongelmia päivystyksessä. On todella eri asia, jos joku tulee ähkyssä päivystykseen, kuin että paikalle tulee aggressiivinen ja sekava päihdeongelmainen. Terveydenhuollon ammattilaisen on pakko em. potilaat hoitaa.
Jos lääkärin tai poliisin kimppuun hyökätään, henkilö voi saada vankeutta. Hoitajaa saa kohdella väkivaltaisesta ja seurauksena sakkoja. 70% hoitajista on Tehyn kyselyn mukaan kohdannut väkivaltaa tai sen uhkaa, osalle se on päivittäistä tai viikottaista. Kun päätetään, niin on otettava huomioon myös muiden terveys ja mahdolliset vahingot muiden terveyteen.Sama hallitus perusteli ensimmäisen sairauspäivän palkattomuutta siksi, että on paljon alkoholista johtuvia poissaoloja ja niistä muiden ei kuulu joutua maksamaan. Siksi työelämälainsäädäntöä tulee muuttaa. Eikö alkoholin käytön ongelmia siis olekaan nyt, kun alkoholilakia käsitellään?
Sama hallitus, jonka edustaja vitsinä ehdotti rasva oytä, koska lihavuus on suurempi ongelma kuin alkoholi, jätti sipsit ja keksit verokorotusten ulkopuolelle. Eikö lihavuus olekaan ongelmana?
Näitä argumentteja käytetään ristiin rastiin perustelemaan omia ajatuksia ja ideologiaa, ja samalla ei edes huomata sisäistä epäloogisuutta.
- Anonyymi
En varmaa lähetä
- Anonyymi
Teet mitä käsketään.
TE erityisaasintuntija - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet mitä käsketään.
TE erityisaasintuntijaOoo pelottaa kun uhkaillaan, olisiko hallintokantelun paikka epäasiattomasta käytöksestä ja perustuslain rikkomisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet mitä käsketään.
TE erityisaasintuntijahahahaahahahaahahhahh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooo pelottaa kun uhkaillaan, olisiko hallintokantelun paikka epäasiattomasta käytöksestä ja perustuslain rikkomisesta
Kerro perustuslain kohdat, joita on rikottu. Pölö.
- Anonyymi
Keskity ennemminkin hakemaan sellaisia paikkoja johon kykysi riittävät,
- Anonyymi
Vajakeille ei sovi kuin TE asiantuntijan loisimispaikka. Sinäkin varmaan selviäisit heidän päivistään eli osaisit nukkua pulla suussa toimistossa.
- Anonyymi
Teollisuus,ja pienyritykset loppuneet ja konkurssi vienyt,mutta työnantajien osoitteet puuttuvat samaten nykyajan tutkinnot ja pätevyyskortit ja luokkapätevyydet.300 000-600 000 hakemaan työtä vanhoilla papereilla ei nykyisin mitään tee vaatimukset kasvaneet.
- Anonyymi
"Keskity ennemminkin hakemaan sellaisia paikkoja johon kykysi riittävät,"
Miten ihminen voi tietää kyvyistään, ellei niitä ole hänelle kerrottu? Milloin kansa lopettaa pelkästä kuoresta puhumisen? - Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti hakea noihin paikkoihin. Kuka tahansa pääsee. Kenen tahansa kyvyt riittävät, jotka eivät jo ole siellä töissä. Muutenhan meillä ei olisi tätä konkurssia.
- Anonyymi
On oltava edellytyksiä tehtäviin, ei siis vain kaikille haettavia kohteita kyseessä!
Väärää tietoa ei saa levittää! Onko ÄO-tasossasi jokin vakava ongelma?- Anonyymi
Kyllä! ÄO tasossani on se ongelma, että se on 103, eli olen liian älykäs? Lisäksi tiedän mitä on A, B, ja C luokan henkilö. Tiedän milloin henkilö on laskeutunut konttaamaan suossa, koska muutkin... Etsin sitä, joka on käskenyt siihen.
https://www.youtube.com/watch?v=P2mxdrTP-os
"Jordan Peterson - What Kind Of Job Fits Your IQ"
Taistelkaa luonneidentiteettinne ja älykkyysosamääränne eteen.
- Anonyymi
Miten tärkeä asia on sanoa: ”Jeesus, ilmesty minun elämääni, muuta minun elämäni,kohtaa minua Jeesus, vapauta kaikista siteistä ja kahleista, täytä Jeesus Pyhällä Hengällä ja tulella.” Kokee Jumalan voiman, Pyhän Hengen voiman. Raamattu sanoo roomalaiskirjeessä, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta. ”mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.” Room. 5:5. Sen jälkeen ihminen alkaa rakastamaan kanssaihmisiänsä ja haluaa heidän pelastumistaan. Haluaa, että he ovat valmiit kun Jeesus tulee. Haluaa, että he pääsevät Taivasten valtakuntaan kun Jeesus tulee.
Ja tänä iltana, jos sinä huomaat, että Jeesuksen ja sinun välille on tullut jotakin, niin anna tänään Jeesuksen sovintoveren puhdistaa sinun sydämesi. Jos et vielä ole löytänyt Jeesusta niin nyt on aika ja tilaisuus etsiä, ja ottaa Hänet vastaan. ”Jeesus, minä kiitän sinua, että tänä iltana uudistat minut Jeesus rakas. Minä kiitän sinua, että tänä iltana täytät minut Pyhällä Hengellä ja tulella. Kiitän sinua, että sinetöit minut Jeesus, tänä iltana, Pyhän Hengen iankaikkisella sinetillä, joka on minun perintöni vakuutena, joka on sinun omaisuutesi lunastamiseksi. Että jos Jeesus sinä tulet, vaikka ennen auringonnousua, niin Jeesus, minä olen valmis. Minä olen valmis sinun lunastustyösi tähden. Itse olet valmistanut itsellesi morsiussielun.”
Ja mikä siunattu tietoisuus, kun ihminen tietää, että hän on Jeesuksen oma. Illalla kun menee levolle tietää, minä painan pääni tyynylle ja nukahdan Jeesuksen omana. Ja kun aamulla herää ja avaa silmänsä uuteen armon päivään, tietää, Jeesus, minä olen sinun omasi. Ja Jeesus, tämä päivä olkoon se päivä, jolloin minä vaellan Sinun omanasi iltaan asti, jos sallit illan tulla. Mikä armo olla pelastettu! Mikä armo kantaa tämä varmuus sydämessä ja omassatunnossaan. Tietoisuus siitä, että minä olen Jeesuksen Kristuksen oma. Kyllä minä joskus säälin niitä ihmisiä, jotka sanovat olevansa kristittyjä, mutta heillä ei ole pelastusvarmuutta. Ei ole uudestisyntymisen kokemusta. Ei ole anteeksiantamuksen kokemusta. Ei ole mitään tietoa Pyhän Hengen rakkaudesta ja voimasta, Elämästä eikä lämmöstä. Ja yrittää olla tämän maailman keskellä kristitty. Kyllä sen täytyy olla raskasta kristillistä elämää. Miten toisenlaista on olla kristitty, kun tietää, että minä olen Jeesuksen oma. Olen kokenut uudestisyntymisen. Tiedän, että minun syntini on pyyhitty pois. Ja tiedän, että minut on sinetöity Pyhällä Hengellä ja tulella hänen omaisuudekseen. Oi mikä armo se on olla tietoinen tästä asiasta. Oi ihmeellinen Jeesus. Jeesus sinua siunatkoon!- Anonyymi
Jos Jesse todella tulisi paikalle, ei kukaan häntä kuuntelisi, koska teillä on jo raamattu, ja sekin annettu ilman selityksiä.
Mitä tarkoitan? Tätä:
https://horoscopes.astro-seek.com/calculate-birth-chart-horoscope-online/
Ja tätä:
https://www.sefaria.org/texts
Laita tuonne hakuun astrology.
Tämä siis niille, jotka haluavat nousta tietoisuudessa ylös päin. Koska mikä on äiti, joka ruokkii 3-4 vuotiasta lasta edelleenkin maidolla?!
Haluatteko muutosta? Näyttää siltä, että hallitus vihaa kansan vaatimaa muutosta, jos se on rautakauden korkeatiedettä. Kansahan on kivikaudella, eikä voi tietää...
Valhe vai? Ei ole. Mene metsään, ja tee itsellesi rautainen veitsi tai työkalu. Et edes tiedä mitä ensimmiseksi teet.
Oppikaa edes tuntemaan itsenne. Muuten joudutte ajattelemaan mihin hallitus tarvitsee ohjeita, jotka on osoitettu roboteille, ei ihmisille.
- Anonyymi
Vinkkisi ovat täysin samaa tasoa kuin virkailijoiden vihjeet. Siis pelkkää ajantuhlausta.
Toki virkailijoita pitää jotenkin työllistää, ettei tule työpäivä mahdottoman tylsäksi.- Anonyymi
Kaikki toiminta TE pellejen kanssa on pelkkää ajantuhlausta.
- Anonyymi
Pitäisi olla edellytykset hakea eli koulutus kohdallaan.
- Anonyymi
Sen lisäksi tarvitaan korruptio (nepotismi, altruismi, oikea puoluejäsenkirja, hyväveli- ja hyväsiskojärjestelmät, rakenteellinen korruptio).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1709817Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513199Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja452965- 622718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012115- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251943Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä601526Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261