Sähköautojen latausasemalla Oulussa on tapahtunut suuren luokan räjähdys
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/35a7041d-d87f-4bdf-ba49-506f009b821a
Onneksi vetyautot ja vetytankkausasemat ovat tulossa pian myös Suomeen.
Sähköautojen latausasemalla räjähti
22
351
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan irrottanut ison kahvasulakkeen virrallisena ilman asianmukaisia varusteita tai aiheuttanut oikosulun.
- Anonyymi
Vihreä virkeä siirtyminen ajasta iäisyyteen .😂😅
- Anonyymi
Etkä osaa edes ressukka lukea.
- Anonyymi
Eihän tämä vetypoika aka Toyotan omapoika ymmärrä lukemaansa ja tekee mitä typerimpiä tulkintojaan helpostakin asiasta.
- Anonyymi
Vetypommi olisi vienyt koko Cittarin.
- Anonyymi
Sähkäri sai sähköiskun ja oli hyvässä kunnossa tuon jälkeen ja toimitettiin varmuuden vuoksi tarkastukseen, se kun on normaali käytäntö.
Ei tuossa ollut mitään tramaattista. Maailmassa ei taatusti ole yhtään sähköasentajaa joka ei olisi saanut joskus tälliä tai sitten ei ole tehnyt ikinä sähkötöitä. - Anonyymi
Avaaja haluaa siis suuria räjähdysonnettomuuksia Suomeen. Onneksi nuo raskaalle liikenteelle mahdollisesti tulevat vetyasemat rakennetaan syrjään teollisuusalueille ja terminaalien yhteyteen.
Henkilöautoille noita ei tule koskaan.- Anonyymi
kyllä ne vedyn hyödyt tajutaan oikeassa käytössä aika pian
pörssipuheita lataamishommat
- Anonyymi
Ei ollut latausasema tai piste, vaan läheisyydessä ollut sähkökaappi jota sähkäri oli räplännyt ja saanut sähköiskun huolimattomuuttaan.
- Anonyymi
Raisiossa tuhoutui kokonainen autoliike 35 kpl autoja ja trukkihuoltoliike. Latausasemasta lähti liikkeelle. Tarkennukseksi lataus oli 12V akku ja vuosi oli 2017. Raisiossa taisi siihen aikaan olla 2 Teslaa eivä olleet onnettomuusliikkessä. Lisäksi Toyotaliikkeen rakennustyömaalla sattui vakava onnettomuus. 110 kv:n ilmajohtoon osui autonosturin puomi. Liikkeessä ei ollut sähköautoja. Vehmaalla sattui erittäin vakava onnettomuus. ST1 kylmäasemalla räjähti. Näitähän voi uutisoida miten haluaa ja miten asioita painottaa.
- Anonyymi
Polttomoottoriauton moottori räjähtelee jatkuvasti, tuloksena on ympärilleen leviävät myrkylliset palamiskaasut lukemattomine hiukkasineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polttomoottoriauton moottori räjähtelee jatkuvasti, tuloksena on ympärilleen leviävät myrkylliset palamiskaasut lukemattomine hiukkasineen.
Nyt olet katellu liikaa toimintaleffoja, jossa autojen moottorit(?) räjähtelee.
Sinänsä hauskaa, etten ikinä eläessäni ole kuullut enkä lukenut, että moottorit räjähtää, jos joku räjähtää niin bensatankissa oleva bensa ennemminkin.
Kyllä sitä samaa paskaa tulee ihan joka autosta ja myös niissä sähkäreissä on rasvaa (öljyä) ja kilometritolkulla piuhaa, tiedäthän, että jokaisesta johdosta tulee myrkyllistä savukaasua, jopa sinun astianpesukoneesta, jos se kärähtää. Olisi aika kitinää sähkäreidenkin meno ilman voiteluita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet katellu liikaa toimintaleffoja, jossa autojen moottorit(?) räjähtelee.
Sinänsä hauskaa, etten ikinä eläessäni ole kuullut enkä lukenut, että moottorit räjähtää, jos joku räjähtää niin bensatankissa oleva bensa ennemminkin.
Kyllä sitä samaa paskaa tulee ihan joka autosta ja myös niissä sähkäreissä on rasvaa (öljyä) ja kilometritolkulla piuhaa, tiedäthän, että jokaisesta johdosta tulee myrkyllistä savukaasua, jopa sinun astianpesukoneesta, jos se kärähtää. Olisi aika kitinää sähkäreidenkin meno ilman voiteluita.Mä olen kyllä ihan itse nähnyt useammankin polttomoottorin räjähtävän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä ihan itse nähnyt useammankin polttomoottorin räjähtävän.
Olet tainnut seurata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tainnut seurata
Olen kiihdytyskisoja seurannut ja itsekin muutaman kerran itsekin ajanut, jo 80-luvun lopulta alkaen, niin kyllä useamman nitrokoneen räjähdyksen olen ehtinyt näkemään.
- Anonyymi
Joku oli kyllä pikkusen ylireagoinut tuossa tapauksessa, kun alun perin uutisointi kertoi, että oli tapahtunut joku suuri räjähdys tai sortuma, ja 9 pelastuslaitoksen yksikköä kutsuttu paikalle. Mitä hittoa?!?!? No parempi näin ettei mitään suurta räjähdystä ollutkaan.
- Anonyymi
Tojo autoliike paloi maan tasalle romuineen hahhh
- Anonyymi
Ja vetykö ei sitten räjähdä? Kumma kyllä esimerkiksi Norjassa räjähti vetyasema. Ja kun vetyasema räjähtää niin se voi tuhota kaiken yli sadan metrin säteellä. Toki teoriassa myös bensatankit voi räjähtää.
- Anonyymi
Muista säilyttää porakone akut vediämåärissä etteivät räjähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista säilyttää porakone akut vediämåärissä etteivät räjähdä
Etkö keksi mitään järkevää sanottavaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö keksi mitään järkevää sanottavaa?
Ei tällä palstalla kovin järkevää sanottavaa ole oikein kenelläkään. Paiholan entiset pakkopaita- asukkaat käyvät, kun onanoinniltaan ehtivät, kehumassa niitä katsatamattomia romujaan. Paiholassa oli niille oma osasto, päivällä niitä ei koskaan näkynyt olivat sänkyjen alla vaihtamassa öljyjä. Valitettavasti suljettu on lopetettu.
- Anonyymi
Palolaitos sai ilmoituksen räjähdyksestä ja sortumasta ja todellisuudessa kyse oli valokaaresta, sähköasentajasta joka sai tällin ja pienestä nurmikkopalosta.
No tästähän vetypoika sai kehitelty suuren räjähdyksen ja sortuman jne...
Paskalla on tekijänsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749