Minua ei kiinnosta vähääkään

Anonyymi-ap

klassinen "pyöreä ja pehmeä " naisen vartalo. Minun mielestäni kaikkein seksikkäin kaisvartalo on sellainen kroppa joka on täyttä rautaa joka kohdasta, sellainen kuin esim nyrkkeilijöillä. Uskomattoman kaunista ja seksikästä. Ja sellainen vartalo, joka ilman treenaustakin on luonnostaan kiinteä ja ennemmin vähän lihaksikas kuin "pyöreä ja pehmeä". Tälläiset naiset lihoavatkin eri tavalla, heille ei tule koskaan sellaista ällöä ihravatsaa koska he ovat luonnostaan niin jänteviä, ja ihokin on kiinteää eikä sellaista ällöä löllöä. Sellainen perinteinen"naisellinen pyöreä pehmeys" on ällöä ja yliarvistettua.Kyllä naisen tulee osata muutakin kuin vain synnyttää lapsia. Tälläisistä luonnostaan urheilujakroppaisista naisista tulee enemmän sellainen fiilis että he ovat vahvoja selviytyjiä ja seikkailijoita joilla on evemmän adrenaliinia, eivät mitään lasten kanssa kotona nyhjääviä ja tylsiä pullaa leipovia tavisnaisia.

91

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kiinnostuksesi miesmäisiin vartaloihin johtuu siitä, että olet homo 💁‍♀️

      • Anonyymi

        Haista sinä yksinkertainen ääliö vittu. Et sitten mitään älykkäämpää keksinyt kuin tuota samaa vanhaa vähä-älyistä paskaa? Jos pidän urheilullisista NAISISTA, niin kyllä SINÄ olet ennemmin homo kuin minä, sata kertaa ennemmin. Vai oletko kenties katkera nainen, joka ei kestä sitä että löytyy muunlaisiakin naismakuja kuin se perinteinen jota aina mediassa ollaan kauppaamassa, koska ITSE olet juuri se perinteinen nainen? Tai olet mies jolle näyttää olevan hirveän vaikea paikka, etteivät kaikki jaakaan omaa naisihannettasi, kun et muulla tavalla asiaa pysty käsittelemään kuin typerällä homottelulla? Joka tapauksessa, DEAL WITH IT, hölmö.


      • Anonyymi

        Homo tai pedo. Jotkut tykkää nimittäin myös sellaisista todella pienistä naisista joilla ei ole edes tissejä. Eli vielä homopedoja osa. Yököttävää.


      • Anonyymi

        Siitähän tuossa selvästi on kyse ja naurettava rageeminen sen mukaista, kun ei osaa asiaa muuten käsitellä 🤡😁


    • Anonyymi

      Siitä vaan. Eihän tuossa mitään väärää ole. Jokainen tykkään jostakin.

      Minäkin tykkään jäntevästä ja urheilullisesta miehen kropasta. En voi sietää mitään lihaskasoja, joita nykyään näkee kaikkialla. En myöskään pidä ylipainoisista miehistä.

      • Anonyymi

        Juu,täällä olisi yksi sellainen hoikahko, 185cm, joka ihannoi leveälanteisia kaunottaria, joilla on lihaa luitten ympärillä oikessa kohdissa. Eikä tatuoitua tai juoppoa naista, ehkä joskus voi ottaa seuran vuoksi yhdet siiderit tai viinit, mutta ei joka viikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu,täällä olisi yksi sellainen hoikahko, 185cm, joka ihannoi leveälanteisia kaunottaria, joilla on lihaa luitten ympärillä oikessa kohdissa. Eikä tatuoitua tai juoppoa naista, ehkä joskus voi ottaa seuran vuoksi yhdet siiderit tai viinit, mutta ei joka viikko.

        Sä olet mulle vähän turhan pitkä ( jos nyt siis tarkoitit itseäsi tarjota 🙃). Tykkään, että mies olisi melkolailla samanpituinen kuin itsekin ole ja tuossa tulee jo turhan paljon pituuseroa. Mä en myöskään ole erityisen leveälanteinen, vaan levein kohta kropassani on hartiat ja tuo rintavarustuskin on lantiota mittavampi. Lisäksi mä en oikeastaan juo alkoa ikinä, eli sitä seuraa ei minusta saa.


    • Anonyymi

      No onnittelut sulle vaan

    • Anonyymi

      Sehän saat tykätä vaikka androgyneistä ei se silti oikeuta muiden vartaloita haukkumaan. Eikä vartalo liity mitenkään siihen kuka nyhjää kotona.

      • Anonyymi

        Kyllä liittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä liittyy.

        Eikä liity. 😂 Voit väittää ihan mitä haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä liity. 😂 Voit väittää ihan mitä haluat.

        Joo säkin voit väittää ihan mitä haluat mutta liittyy silti.


      • Anonyymi

        Kotonaki voi treenata


    • Anonyymi

      Miesmäinen vartalo viehättää toisia.

      • Anonyymi

        Olet vaan katkera. Urheilullinen ja lihaksikas naiaen vartalo ei ole MIESMÄINEN. Yksinkertiasten idioottien on vaikea ymmärtää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan katkera. Urheilullinen ja lihaksikas naiaen vartalo ei ole MIESMÄINEN. Yksinkertiasten idioottien on vaikea ymmärtää...

        No jos juuri ihmisen naiselliset piirteet ei kiinnosta, niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet vaan katkera. Urheilullinen ja lihaksikas naiaen vartalo ei ole MIESMÄINEN. Yksinkertiasten idioottien on vaikea ymmärtää...

        Voi mitä selittelyä


    • Sama mulla, mutta ei tuo pyöreiden naisten arvosteleminen ole mistään kotoisin. Olkoon jokainen sellainen kuin haluaa olla. Halutkoon kuka mitäkin haluaa. Harva kuitenkaan saa sitä mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Ei. Vaan useimmat saavat. Sillä älytöntä olisi saada jotakin, mitä ei halua. Tajuatko, paradoksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Vaan useimmat saavat. Sillä älytöntä olisi saada jotakin, mitä ei halua. Tajuatko, paradoksin.

        Pitää taas vääntää yksin kertaisesta asiasta ihan korkkiruuville koko homma. Useimmat saavat ja millä perusteella näin? En minä ole ikinä kertaakaan saanut sitä naista, johon olen ollut ihastuksissani.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää taas vääntää yksin kertaisesta asiasta ihan korkkiruuville koko homma. Useimmat saavat ja millä perusteella näin? En minä ole ikinä kertaakaan saanut sitä naista, johon olen ollut ihastuksissani.

        Tarkoitin paradoksilla sitä. Että, ihmiset itse, siis itse, valitsevat. Ja saavat valita. Keneen tuntevat vetoa, mikä viehättää, ja mistä pitävät. Olisi älytöntä, valita ja yrittää jotakin ihmisen kanssa johon ei ole sellaista vetovoimaa tai halua. Se on silloin oma valinta, josta ei kukaan muu voi olla vastuussa.
        Eli se mitä ihmiset saavat, on yleensä juuri sitä, mitä myös haluavat. Järjetöntä on oikeastaan mikään muu.

        Se, keneen rakastuu, ja ketä rakastaa, se vain tapahtuu. Ei niille asioille voi kukaan mitään, tai niitä voi etsiä tai löytää etsimällä jostakin. Rakastuminen ja rakastaminen ovat lahjoja. Mielestäni, ne ovat ihmeitä. Niihin ei taas ole kenelläkään mitään neuvomisia tai sanomisia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää taas vääntää yksin kertaisesta asiasta ihan korkkiruuville koko homma. Useimmat saavat ja millä perusteella näin? En minä ole ikinä kertaakaan saanut sitä naista, johon olen ollut ihastuksissani.

        saithan sä sun ex vaimon johon et ollut rakastunut. olihan sulla se strippari ja eka tyttöystävä joka ei osannut tyydyttää sua joulukuussa


      • Anonyymi kirjoitti:

        saithan sä sun ex vaimon johon et ollut rakastunut. olihan sulla se strippari ja eka tyttöystävä joka ei osannut tyydyttää sua joulukuussa

        Sä olet ihan sekaisin. Ei voi muuta todeta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sä olet ihan sekaisin. Ei voi muuta todeta.

        en ole . mä en juo alkoholia tai käytä huumeita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saithan sä sun ex vaimon johon et ollut rakastunut. olihan sulla se strippari ja eka tyttöystävä joka ei osannut tyydyttää sua joulukuussa

        Toi on oikeasti törkeää. Sivusta vaan. Sulla on taipumus vetää toisten ihmisten elämistä mutkia suoriksi, ja jotka ei kuulu kenellekkään muille kuin ihmisille omilla suillaan puhuttaviksi. Tajuat kyllä. Et ole sekaisin. Sulla ei vaan ole rajoja. Ja haluat loukata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi on oikeasti törkeää. Sivusta vaan. Sulla on taipumus vetää toisten ihmisten elämistä mutkia suoriksi, ja jotka ei kuulu kenellekkään muille kuin ihmisille omilla suillaan puhuttaviksi. Tajuat kyllä. Et ole sekaisin. Sulla ei vaan ole rajoja. Ja haluat loukata.

        Se on tuon elämän tehtävä oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on oikeasti törkeää. Sivusta vaan. Sulla on taipumus vetää toisten ihmisten elämistä mutkia suoriksi, ja jotka ei kuulu kenellekkään muille kuin ihmisille omilla suillaan puhuttaviksi. Tajuat kyllä. Et ole sekaisin. Sulla ei vaan ole rajoja. Ja haluat loukata.

        ihan ite jani on kertonut asioistaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on oikeasti törkeää. Sivusta vaan. Sulla on taipumus vetää toisten ihmisten elämistä mutkia suoriksi, ja jotka ei kuulu kenellekkään muille kuin ihmisille omilla suillaan puhuttaviksi. Tajuat kyllä. Et ole sekaisin. Sulla ei vaan ole rajoja. Ja haluat loukata.

        musta on törkeää ettei jani syttynyt ex tyttöystävästään ja sai hänet riisumaan vaatteensa vaikka jani tiesi ettei halua ex tyttöystäväänsä koska ajatteli nettaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on tuon elämän tehtävä oikein.

        nyyh nyyh . ihan alkoi itkettää kun hyökkäätte päälle janin nettimaailmassa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on tuon elämän tehtävä oikein.

        No näyttää siltä joo. Kannattaiskohan sun joskus ottaa pois toi näkyvyys missä keskustelet. Saahan sen kai takasin kun halua. En kyllä tiedä, miten noi rekkautuneilla ylipäätään toimii. Joutuis tekemään ainakin vähän lisäduunia, ainakin ajallisesti, että näkisi missä keskustelet. Saattaisi hillitä noita pahimpia puuttumis tapeita, tai mitä nyt ovatkaan jankkaukksia. Ja saisit keskustella ainakin muissa, kuin omissa aloituksissasi ehkä enemmän rauhassa. Vinkki vaan. Mutta on joo, eipä pitäisi olla sinun edes asiasi, vaan toisen miettiä miten toimii...


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyyh nyyh . ihan alkoi itkettää kun hyökkäätte päälle janin nettimaailmassa

        Voitko lakata puuttumasta jatkuvasti mustasuden elämään ja ihmissuhteisiin? vaikka miten olisi itse kertonut, niin miksi sä kaivat kokoajan esiin toisen asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        musta on törkeää ettei jani syttynyt ex tyttöystävästään ja sai hänet riisumaan vaatteensa vaikka jani tiesi ettei halua ex tyttöystäväänsä koska ajatteli nettaa

        Okei. No, se oli susta törkeää, mitä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näyttää siltä joo. Kannattaiskohan sun joskus ottaa pois toi näkyvyys missä keskustelet. Saahan sen kai takasin kun halua. En kyllä tiedä, miten noi rekkautuneilla ylipäätään toimii. Joutuis tekemään ainakin vähän lisäduunia, ainakin ajallisesti, että näkisi missä keskustelet. Saattaisi hillitä noita pahimpia puuttumis tapeita, tai mitä nyt ovatkaan jankkaukksia. Ja saisit keskustella ainakin muissa, kuin omissa aloituksissasi ehkä enemmän rauhassa. Vinkki vaan. Mutta on joo, eipä pitäisi olla sinun edes asiasi, vaan toisen miettiä miten toimii...

        Jani itse on valinnut tämän tavan elää elämäänsä ja tietää että kaikki on luettavissa täällä. jani on huomionhakuinen ja haluaa nimenomaa huomiota


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No, se oli susta törkeää, mitä sitten.

        Janilla oli mahdollisuus lopettaa selibaatti mutta janilla ei seissyt koska kyse ei ollut netasta vaan ex tyttöystävästä. Miksi ylipäänsä halus exän riisuvan jos jani ei halunnut yhdyntää


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voitko lakata puuttumasta jatkuvasti mustasuden elämään ja ihmissuhteisiin? vaikka miten olisi itse kertonut, niin miksi sä kaivat kokoajan esiin toisen asioita?

        ei janilla ole ihmissuhteita. hänellä ei ole ystäviä joita nähdä. hänen ystävänsä ovat täällä nettimaailmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janilla oli mahdollisuus lopettaa selibaatti mutta janilla ei seissyt koska kyse ei ollut netasta vaan ex tyttöystävästä. Miksi ylipäänsä halus exän riisuvan jos jani ei halunnut yhdyntää

        Mua alkaa jo naurattaa. Mikä helvetin seliseliselipaattisetä se sinäkin olet.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Pitää taas vääntää yksin kertaisesta asiasta ihan korkkiruuville koko homma. Useimmat saavat ja millä perusteella näin? En minä ole ikinä kertaakaan saanut sitä naista, johon olen ollut ihastuksissani.

        Oletko sitten ollut sellaisten naisten kanssa joihin et ole tuntenut mitään viehätystä? Ei ole reilua niille naisille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten ollut sellaisten naisten kanssa joihin et ole tuntenut mitään viehätystä? Ei ole reilua niille naisille.

        En ole ollut sellaisten kanssa En käytä ihmisiä hyväkseni.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En ole ollut sellaisten kanssa En käytä ihmisiä hyväkseni.

        No miksi joulukuussa sulla ei ollut yhdyntää sun ex tyttöystävän kaa jos oli viehättävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua alkaa jo naurattaa. Mikä helvetin seliseliselipaattisetä se sinäkin olet.

        Jani valittaa kun ei saa naista ja sitten kun on mahdollisuus niin janilla ei seiso


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani valittaa kun ei saa naista ja sitten kun on mahdollisuus niin janilla ei seiso

        Ei seiso pallomahojen edessä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei seiso pallomahojen edessä.

        No miksi sä halusit nähdä sun ex tyttöystävän alasti jos hän kerta on pallomahainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sä halusit nähdä sun ex tyttöystävän alasti jos hän kerta on pallomahainen

        En pyytänyt semmoista. Ihan itse alko äheltää vieressä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En pyytänyt semmoista. Ihan itse alko äheltää vieressä.

        Miksi sä halusit sormettaa häntä jos kerta oli epäviehättävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sä halusit sormettaa häntä jos kerta oli epäviehättävä

        Halusin tuottaa hänelle hyvää oloa, kuitenkin koska ei siitä tilanteesta ollut hyvä enää peruuttaa ulos.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Halusin tuottaa hänelle hyvää oloa, kuitenkin koska ei siitä tilanteesta ollut hyvä enää peruuttaa ulos.

        saiko hän orgasmin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Halusin tuottaa hänelle hyvää oloa, kuitenkin koska ei siitä tilanteesta ollut hyvä enää peruuttaa ulos.

        Sivusta totean, että voisitko sä kiltti lakata ruokkimasta tuota hullua trollia. Nämä ketjut ovat muillekin tuskallista selattavaa (kukaan täysijärkinenhän ei halua näitä lukea).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että voisitko sä kiltti lakata ruokkimasta tuota hullua trollia. Nämä ketjut ovat muillekin tuskallista selattavaa (kukaan täysijärkinenhän ei halua näitä lukea).

        Jani ite haluaa vastata kun tämähän on janin oikeaa elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että voisitko sä kiltti lakata ruokkimasta tuota hullua trollia. Nämä ketjut ovat muillekin tuskallista selattavaa (kukaan täysijärkinenhän ei halua näitä lukea).

        Jani on vaan ylpeä yli 10 vuoden selibaatin jälkeen,kun on päässyt työntää sormet naisen sisään. Se on melkein yhdyntä janille


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Halusin tuottaa hänelle hyvää oloa, kuitenkin koska ei siitä tilanteesta ollut hyvä enää peruuttaa ulos.

        Sikamaista. Oot kyllä oksettava hyypiö kun et voinu heti sanoa ettei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Isot tissit

      • Anonyymi

        joo ei kiitos mitään roikkuvia ällöjä löllöpalleroita


      • Anonyymi

        Silikoonit on jäntevää.


    • Anonyymi

      Kyllä jäntevämpikin nainen kelpaa, mutta tissien on oltava aina isot.

      • Anonyymi

        Silikonikumipallot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silikonikumipallot.

        Esimerkiksi sellaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi sellaiset.

        Naurettavan näköistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettavan näköistä

        Onneksi minulla on huumorintajua.


    • Anonyymi

      Minua melko lihaksikkaana naisena pienellä rasvaprosentilla harmittaa vietävästi, että nuo kauniit pyöreät ja pehmeät naiset saavat upeimmat, fiksuimmat, miehekkäimmät miehet. Kateellinen joo. C'est la vie. Ehkä iän mukana tulee pyöreyttä minullekin.

      • Anonyymi

        No eivät kyllä saa jos olet kaunis kasvoiltasi.


      • Anonyymi

        Aika monella lihaksikkaalla naisella on kyllä todella upea mies...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella lihaksikkaalla naisella on kyllä todella upea mies...

        Höpön löpön 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella lihaksikkaalla naisella on kyllä todella upea mies...

        Kenellä? Oma ulkonäköni vaikuttaa vetävän puoleensa yksinomaan itsekeskeisiä, pinnallisia pissipäitä ja mukavan oloiset miehet lähtevät karkuun vilkaisusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpön löpön 😄

        Höpönlöpön itsellesi vaan. Et edes tajua yhtään mistä puhut. Nainen jolla on upea urheilullinen vartalo ja kauniit lihakset sekä kauniit kasvot on harvinaisuus ja sitä kaikkein parhainta priimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön itsellesi vaan. Et edes tajua yhtään mistä puhut. Nainen jolla on upea urheilullinen vartalo ja kauniit lihakset sekä kauniit kasvot on harvinaisuus ja sitä kaikkein parhainta priimaa.

        Kerro nyt sitten, että miksei tuollainen nainen hyvää miestä löydä, vaikka pyöreillä ja pehmeillä naisilla sellaiset on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpönlöpön itsellesi vaan. Et edes tajua yhtään mistä puhut. Nainen jolla on upea urheilullinen vartalo ja kauniit lihakset sekä kauniit kasvot on harvinaisuus ja sitä kaikkein parhainta priimaa.

        Marginaalia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt sitten, että miksei tuollainen nainen hyvää miestä löydä, vaikka pyöreillä ja pehmeillä naisilla sellaiset on.

        Eikö hän sanonut sen jo. Tulkitsin tämän hänen kirjoittamakseen: "Oma ulkonäköni vaikuttaa vetävän puoleensa yksinomaan itsekeskeisiä, pinnallisia pissipäitä ja mukavan oloiset miehet lähtevät karkuun vilkaisusta."

        Itsellä vähän samanlainen kokemus. Seuraani tunkevat miehet, joita en ikinä huolisi, itsekeskeiset ja ulkonäköorientoituneet salihirmut ja rahakeskeiset uraohjukset (jostain syystä vedän puoleeni erityisesti juristeja). Oma miesmakuni taas on ihan toisenlainen. Onneksi minä en kuitenkaan sentään onnistu ihan yhdellä vilkaisulla karkoittamaan niitä kiinnostaviakaan, vaan itse lähestymällä on kiinnostavaakin seuraa saatavilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt sitten, että miksei tuollainen nainen hyvää miestä löydä, vaikka pyöreillä ja pehmeillä naisilla sellaiset on.

        Ei löydä?? Jos ei löydä niin vika on silloin jossain ihan muualla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt sitten, että miksei tuollainen nainen hyvää miestä löydä, vaikka pyöreillä ja pehmeillä naisilla sellaiset on.

        Et ehkä ole niin kaunis kasvoiltasi? Se vaikuttaa ehkä kaikkein eniten.


    • Anonyymi

      No se on sinun makunainen, joku muu tykkää luuläjistä, toinen pyöreistä, toinen taas oikein lihavista jne, minkälaisia kroppia nyt kenelläkin on ja naiset samoin. Sitten enemmistönä on be, joille tärkeintä on se, minkälainen ihminen on luonteeltaan eikä hevon veetä välitä vartalosta.

    • Anonyymi

      "klassinen "pyöreä ja pehmeä " naisen vartalo. "

      Tuollaista ei ole olemassa, eikä koskaan ole ollut.

      Suora raportointi Pihliksen rannalta. Täällä on vain rumapainoisen pyöreitä nykynaisia.

      • Anonyymi

        Pyöreän naisen miespuolinen vastine on nallekarhumies. Sopivat toisilleen.


    • Anonyymi

      Millainen itse olet?

      • Anonyymi

        Itse olen samantyyppinen, kulmikas ja lihaksikas, kenties siksi ihannoin samanlaista!


    • Anonyymi

      No mutta, tosi kiva, että tiedät noin tarkasti millaisen naisen haluat. Harmi vain että vartalokin, olipa se millainen tahansa, muuttaa muotoaan.

    • Anonyymi

      Nonniina, vartaloihanteet on tietenkin ok, mutta pitää muistaa, että antaa vastineeksi myös ihanteen sille puolistolleen, jolta sitä rasvatonta timmiyttä vaatii.

      Minun mieheni on tosi timmi ja lihaksikas, häntä on ihana katsella ja koskea, mutta se ei todellakaan ole se syy, miksiolen hänen kanssaan. ITse ole se pehmeä ja pyöreä ja mieheni rakastaa minua, ei ehkä sen takia että olen vartaloltani sitä mitä olen, mutta hän ihailee tervettä itestuntoani ja kivanpehmää kroppaani.

    • Anonyymi

      Erikoinen maku. Itse sanoisin, että juuri läsnin kertymistyyli on se mikä erottaa kauniit naiset. Seksikästä on läskin kertyminen reisiin ja takamukseen + pömpöttävä vatsa. Tietty rinnat myös.

      • Anonyymi

        Läski on pahan näköistä, olipa se missä tahansa. Hyllyvä takamus ja hikoilevat selluliittireidet eivät taida olla ihan listan kärjessä, kenelläkään. Pikkupömppä vatsana on ok mutta roikkuva löysäke ei


      • Anonyymi

        Siis mitä helvettiä, PÖMPÖTTÄVÄ vatsa?? Voin sanoa ihan 100% varmuudella ettei tuollainen ole suurimman osan mieleen, vaan lähes jokainen mies pitää kiinteää pyykkilautavatsaa kauniimpana ..


    • Anonyymi

      Novoidaatanataas

    • Anonyymi

      Niiiin... Mua ei kiinnosta anopalstalla roikkuva naisia arvosteleva mies joka tulee tänne aivan tarkoituksella julkituomaan omia mieltymyksiään ja samalla haukkumaan toisenlaisia ihmisiä. Tämän verran kiinnosti mies joka toimii vain anonyymi teetin varjolla ja on olevinaan....joku.... Mut mikä

      • Anonyymi

        Tämä juuri. Halutaan haukkua. Kuka oikeesti on kiinnostunut jonkun mausta anonyymi palstalla. Jäbä ite katkera kun ei saa sellaista naista ja uikuttaa sitten muiden ulkonäöstä kuin se häneltä olisi pois.


    • Anonyymi

      No noista voidaan olla montaa mieltä joka meistä lihoo omalla tavallaan ehkä pitäisi osata haluta pitää itsestäänkin huolta

    • Anonyymi

      Sanoo pullavatsa itse

      • Anonyymi

        Öhöm, minua lainkaan näkemättä teet sitten tuollaisia täysin hatusta vedettyjä oletuksia?? Minulla on täysin pyykkilautavatsa, ja lihaksikas, ollut AINA, että revi siitä ääliö!!!


    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa. Vieressä on yksi sellainen pehmeän lämmin pantava ihanuus. Pyöreä peppuja hyvät tissit. Ei liikaa vatsaa. Nyt tekis mieli, mutta toinen nukkuu. Naiselliset naiset on parasta maailmassa.

      • Anonyymi

        Kula sinä olet määrittelemään mikä on NAISELLISTA ja mikä ei?? Jo lähtökohtaisesti kaikki, mikä on osa naista ka NAISEN vartaloa, on NAISELLISTA NAISELLISUUTTA on MONENlaista. Ei kukaan voi tulla väittämään, että nainen jolla on lihaksikas vartalo, ei ole NAISELLINEN. Naisellisuus koostuu monista asioista. Lihapulla tai riippurinnat ei ole ainoa tapa olla naisellinen, vaikka tälläistä käsitystä virheellisesti luodaan mediassa! Sinun kommenttisi on yksinkertaisen ihmisen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kula sinä olet määrittelemään mikä on NAISELLISTA ja mikä ei?? Jo lähtökohtaisesti kaikki, mikä on osa naista ka NAISEN vartaloa, on NAISELLISTA NAISELLISUUTTA on MONENlaista. Ei kukaan voi tulla väittämään, että nainen jolla on lihaksikas vartalo, ei ole NAISELLINEN. Naisellisuus koostuu monista asioista. Lihapulla tai riippurinnat ei ole ainoa tapa olla naisellinen, vaikka tälläistä käsitystä virheellisesti luodaan mediassa! Sinun kommenttisi on yksinkertaisen ihmisen kommentti.

        No se on hyvä, että meillä on tuollaisia viimeisen päälle välkkyjä argumentoimassa asiallisesti ja analyyttisesti näistä asioista.


    • Anonyymi

      Ei se ole mikään klassinen edes, paitsi sun päässäs. Vit*tuakaan kiinnosta mitä random anonyymin naismaku sanoo. Mitä sä tänne sitä selität? Mitä se auttaa sua saamaan sellaisen naisen?
      😂 Onko noin huono itsetunto sulla itselläsi? Vai oletko itse ruma.

      Jos vaatii, pitää olla itselläänkin antaa. Riippuu vähän toki mitkä toisen speksit on. Älä ainakaan ihrapallona ja sikakäytöksisenä koita haaveillakkaa.

      • Anonyymi

        Olen helvetin hyvännäköinen, ja sitähän varten tämä koko palsta on että tänne voi tulla kertomaan minkälaista naista ihannoi, MIKÄ siinä on niin helvetin vaikea ymmärtää hohhoijjaaaa.... ja ihan itse tulit tänne lukemaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe