En ole enää tekemisissä mutta heiltä puuttuu empatia. Itsekkäitä paskiaisia.
Vastaukset 17
- Anonyymi
Sinulta tuntuu löytyvän.
- Anonyymi
Mitä kaikkea häneltä tuntuu löytyvän? Sivusta
- Anonyymi
Minä jätän myls oman sukuni. En jaksa enää olla musta lammas jonka päälle voi vqan sylkeä.ja syytellä😞menee oma terveys
- Anonyymi
Mitä tuota täällä pitää ilmoitella?
- Anonyymi
Ota hota
- Anonyymi
No täällä moni ilmoittaa ja kirjoittaa suvustaan,se kai tämän foorumin tarkoitus? Vai mitä sinun mielestä tänne saa kirjoittaa??
- Anonyymi
Ehkä palstan mies haluaa herättää keskustelua
- Anonyymi
Sinulla onkin empatiaa vai enemmän kuin heillä? En usko että sinä omaat ainakaan tervettä empatiaa.
- Anonyymi
Shittiä saldo
- Anonyymi
Ai sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinulla.
Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään
Mies?
- Anonyymi
Myös pikkukylällä elävät menestyneet naapurit voivat olla tosi julmia. Samasta perheestä toinen kutsutaan hautajaisiin, kun taas toinen , eli minua ei kutsuttu. Raha, maine ratkaisee. Ei muu....
- Anonyymi
Sama täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483