Tunnekylmä suku

Anonyymi-ap

En ole enää tekemisissä mutta heiltä puuttuu empatia. Itsekkäitä paskiaisia.

19

479

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinulta tuntuu löytyvän.

      • Anonyymi

        Mitä kaikkea häneltä tuntuu löytyvän? Sivusta


    • Anonyymi

      Minä jätän myls oman sukuni. En jaksa enää olla musta lammas jonka päälle voi vqan sylkeä.ja syytellä😞menee oma terveys

    • Anonyymi

      Mitä tuota täällä pitää ilmoitella?

      • Anonyymi

        Ota hota


      • Anonyymi

        No täällä moni ilmoittaa ja kirjoittaa suvustaan,se kai tämän foorumin tarkoitus? Vai mitä sinun mielestä tänne saa kirjoittaa??


      • Anonyymi

        Ehkä palstan mies haluaa herättää keskustelua


    • Anonyymi

      Sinulla onkin empatiaa vai enemmän kuin heillä? En usko että sinä omaat ainakaan tervettä empatiaa.

    • Anonyymi

      Shittiä saldo

      • Anonyymi

        Ai sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinulla.

        Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään

        Mies?


    • En tiedä, mutta tuntuu että tällaisia sukuja Suomessa on paljon. Välinpitämättömiä. Kehenkään ei pidetä yhteyttä ja vasta häissä tai hautajaisissa nähdään, jos niissäkään.

      • Anonyymi

        Niin. Minä teen nyt tonnikalaa ja nuudelia ja huomenna töihin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Minä teen nyt tonnikalaa ja nuudelia ja huomenna töihin.

        Ok. onnea sille.


      • Anonyymi

        Ei ole välinpitämättömyyttä vaan rajojen asettamista ja itsesuojelua narsismia ja hyväksikäyttöä vastaan. Kuka enää haaskaa vähiä rahojaan muiden ruokkimiseen häissä ja hautajaisissa kun se kaikki on itseltä pois. Asutaan hajallaan ympäri suomea ja kun jotain järjestää pitäisi pystyä majoittamaan vaikka kartanoa ei omista tai itse maksaa majoittumisesta kaiken muun hankinnan lisäksi. Pitäisi olla valmis kuuntelemaan muitten murheet vaikka itse ei ole saanut mitään terapiaistunto apua saatikka mitään muutakaan apua lastenhoidossa saatikka muissa arkielämän menoissa. Super ihminen pitäisi olla varoissaan, jaksava, kaiken kestävä, yksin puurtaja, terapeutti muille. Mulle riitti kiitti. Hoitakaa itse asianne niin kuin parhaaksi näette ja jättäkää rauhaan.


    • Anonyymi

      Myös pikkukylällä elävät menestyneet naapurit voivat olla tosi julmia. Samasta perheestä toinen kutsutaan hautajaisiin, kun taas toinen , eli minua ei kutsuttu. Raha, maine ratkaisee. Ei muu....

    • Anonyymi

      Sama täällä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe