En ole enää tekemisissä mutta heiltä puuttuu empatia. Itsekkäitä paskiaisia.
Tunnekylmä suku
17
613
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulta tuntuu löytyvän.
- Anonyymi
Mitä kaikkea häneltä tuntuu löytyvän? Sivusta
- Anonyymi
Minä jätän myls oman sukuni. En jaksa enää olla musta lammas jonka päälle voi vqan sylkeä.ja syytellä😞menee oma terveys
- Anonyymi
Mitä tuota täällä pitää ilmoitella?
- Anonyymi
Ota hota
- Anonyymi
No täällä moni ilmoittaa ja kirjoittaa suvustaan,se kai tämän foorumin tarkoitus? Vai mitä sinun mielestä tänne saa kirjoittaa??
- Anonyymi
Ehkä palstan mies haluaa herättää keskustelua
- Anonyymi
Sinulla onkin empatiaa vai enemmän kuin heillä? En usko että sinä omaat ainakaan tervettä empatiaa.
- Anonyymi
Shittiä saldo
- Anonyymi
Ai sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinulla.
Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään
Mies?
- Anonyymi
Myös pikkukylällä elävät menestyneet naapurit voivat olla tosi julmia. Samasta perheestä toinen kutsutaan hautajaisiin, kun taas toinen , eli minua ei kutsuttu. Raha, maine ratkaisee. Ei muu....
- Anonyymi
Sama täällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että326657- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75566
- 56564