Tunnekylmä suku

Anonyymi-ap

En ole enää tekemisissä mutta heiltä puuttuu empatia. Itsekkäitä paskiaisia.

16

305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinulta tuntuu löytyvän.

• Anonyymi

Mitä kaikkea häneltä tuntuu löytyvän? Sivusta

• Anonyymi

Minä jätän myls oman sukuni. En jaksa enää olla musta lammas jonka päälle voi vqan sylkeä.ja syytellä😞menee oma terveys

• Anonyymi

Mitä tuota täällä pitää ilmoitella?

• Anonyymi

Ota hota

• Anonyymi

No täällä moni ilmoittaa ja kirjoittaa suvustaan,se kai tämän foorumin tarkoitus? Vai mitä sinun mielestä tänne saa kirjoittaa??

• Anonyymi

Ehkä palstan mies haluaa herättää keskustelua

• Anonyymi

Sinulla onkin empatiaa vai enemmän kuin heillä? En usko että sinä omaat ainakaan tervettä empatiaa.

• Anonyymi

Shittiä saldo

• Anonyymi

Ai sinulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sinulla.

Niin siis mitä varten tämä edes sekaantuu tähän miehen sukudraamavuodatukseen? Että olisi paskapuhetta, no mistäs sen tietää ja miten se littyy mihinkään

• En tiedä, mutta tuntuu että tällaisia sukuja Suomessa on paljon. Välinpitämättömiä. Kehenkään ei pidetä yhteyttä ja vasta häissä tai hautajaisissa nähdään, jos niissäkään.

• Anonyymi

Niin. Minä teen nyt tonnikalaa ja nuudelia ja huomenna töihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin. Minä teen nyt tonnikalaa ja nuudelia ja huomenna töihin.

Ok. onnea sille.

• Anonyymi

Myös pikkukylällä elävät menestyneet naapurit voivat olla tosi julmia. Samasta perheestä toinen kutsutaan hautajaisiin, kun taas toinen , eli minua ei kutsuttu. Raha, maine ratkaisee. Ei muu....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3199
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1733
    3. By the way, olet

mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      90
      1269
    4. J-miehelle toivon

Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      46
      1025
    8. Onkohan sulla enää tunteita

kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe