Mikä ärsyttää

Anonyymi-ap

Tällä hetkellä ????

64

792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki tähän liittyvä.

• Anonyymi

Eipä nyt juuri oikeastaan mikään. Huomasin vain aamulla yhden jutun, joka hetken askarrutti. Totesin kuitenkin, etteipä asia minulle kuulu. Mitä sitä tyhyjää, sanoi entinen hevosmies.

• Anonyymi

No mutta sehä on vallan mainiota jos voi ulukoistaa itsensä esim muiden raamoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sehä on vallan mainiota jos voi ulukoistaa itsensä esim muiden raamoista

Se on justiinsa niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on justiinsa niin.

Niin on, esim koska voi tuntua siltä, että ei voi enää perääntyä ja näin tehdä itsensä entistä enemmän pässiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on, esim koska voi tuntua siltä, että ei voi enää perääntyä ja näin tehdä itsensä entistä enemmän pässiksi

Hän näki! Mopon perävalot jajaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkakaa vain keskenänne, mitä sitten teettekään. Ohi menee ja riittävästi on rautaa olla, että pääsee lujaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkakaa vain keskenänne, mitä sitten teettekään. Ohi menee ja riittävästi on rautaa olla, että pääsee lujaa.

Niinpäniinpä, sinun spektaakkelia odotellen kuin hurmoskokouksessa musat soi, mutta kukaan ei vaan kaadu stagella

• Anonyymi

Ei mikään, miksi kysyt?:)

• Anonyymi

Pyrin olemaan hermostumatta.

• Anonyymi

Allergia

• Anonyymi

kiusaavat ihmiset

• Anonyymi

Tämä ätmi taitaa olla itse sellainen, ystävä sä mielestäs henkisten lapsien

• Anonyymi

Valhetta täynnä tämäkin ketju

• Anonyymi

Kerrotko yksäri, että mikä tässä on valhetta? Ätmin yhyy jutut on aina, mutta nii

• Anonyymi

Pullan puute.

• Anonyymi

Pulla ei tee hyvää sulle 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pulla ei tee hyvää sulle 😁

Mitä se vttu sulle kuuluu? Jos jollekkin tulee pullasta hyvä mieli ni juokse sä päin seinää. Tai tule mun luo voin auttaa sua

• Anonyymi

tyhjä jääkaappi

• Anonyymi

Päänsärky.

• Anonyymi

Että ihmiset luo merkityksiä sinne missä niitä ei todellakaan ole.

• Anonyymi

Esim tämä palsta on yhden miestrollin joutavien jokellusten kautta ollut oikea aarreaitta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim tämä palsta on yhden miestrollin joutavien jokellusten kautta ollut oikea aarreaitta

Sä olet todella vtun ärsyttävä. Mikset mene pois. Kuole vaikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet todella vtun ärsyttävä. Mikset mene pois. Kuole vaikka

Olipa sinulla voimakas reaktio, onko kaikki ihan kunnossa?

• Anonyymi

Se kun hän nainen ei usko/ymmärrä että olen häneen niin syvästi rakastunut.

• Anonyymi

Kulta.. sinua ikävöin.

• Anonyymi

Oletko kertonut sen hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kertonut sen hänelle?

En nyt ihan että rakastunut olen, kiinnostukseni olen kyllä näyttänyt.

• Anonyymi

teidän toiminta odotan vaan että tulloopi kaikki tänne hyvänä ja teille pahana 😃 paska sulle hyöty mulle 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🫠😃😃😃😃😃😃😃🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃

• Anonyymi

Ookko

Oo sitte

• Anonyymi

No mutta kyllähän tämä tällainen netin peikkomiehen nyrkinpuiminen on ihan jo rikos_asia, tähän liittyy ilmeisesti myös okkultistisia ulottuvuuksia sekä mustaa magiaa, eli osaamista on haettava talon ulkopuolelta, vai onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta kyllähän tämä tällainen netin peikkomiehen nyrkinpuiminen on ihan jo rikos_asia, tähän liittyy ilmeisesti myös okkultistisia ulottuvuuksia sekä mustaa magiaa, eli osaamista on haettava talon ulkopuolelta, vai onko?

Ommolommo uffaffaagfaaa sun txtit on kyllä kun jostain saatanan kellokoskelta karanneelta. Vähä liikaa ahminu sykologiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ommolommo uffaffaagfaaa sun txtit on kyllä kun jostain saatanan kellokoskelta karanneelta. Vähä liikaa ahminu sykologiaa

No en sentään esitä olevani joku rofiloija jumalan (tai luciferin) armosta

• Anonyymi

Yksinäisyys.

• Anonyymi

Ei ärsytä mikään. Elämä hymyilee, aurinko paistaa ja sitä rataa. Huomenna taas uusi ja jännittävä päivä. Odotan yhtä näkemistä.

• Nyt tällähetkellä ei ärsytä mikään.

• Anonyymi

Eikö sinua äijä koskaan turhauta kun et saa huomiota muuten kuin troggeröimällä simppeleitä?

• Anonyymi

valehtelijat

• Anonyymi

Katkerat nillittäjät.

• Anonyymi

Eikö piiri marssi pillipiiparin tahtiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö piiri marssi pillipiiparin tahtiin?

Sekä harhaset sönköttäjät

• Anonyymi

Ai niiku sinä itte nillittäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä harhaset sönköttäjät

Onko kaikki ihan psysoosissa siellä?

• Monikin asia yhteiskunnassa, mutta henkilökohtaisessa elämässä ei mikään. Ihan sama vaikka seisoisin loppuelämäni päälläni.

• Anonyymi

Pitäskö jonkun muka ärsyttää kyl maar mä veikkaan et mä ärsytän useempaa jo pelkällä olemassa olollani kuin mitä mua pystyy kukaan ärsyttään

• Anonyymi

Pakkososialismi ja se että verorahoista menee automaattisesti siivu ihmisten tappamiseen eikä siitä voi kieltäytyä vaikkei ketään kuulemma mihinkään pakoteta ja jokainen päättää omasta elämästään. Militarismia tällä tarkoitin.

• Anonyymi

Verorahat poltetaan ja rahaa painetaan lisää.

• Anonyymi

Sekö on hallitus jo näin pitkälle mennyt säästötoimissa

• Anonyymi

Ei oikeastaan ärsytä. Vtuttaa vain ihmiset, jotka vihaavat silloin, kun sinä palvot maata jalkojen alla ja vastahan vihaavat, kun et enää palvo. Kun lopulta ymmärrät, mitä ihminen ja universumi ovat sinulle toitottaneet vuosikaudet, saat raivon niskaasi. Miksi. Sinähän lopulta ymmärsit, mitä he halusivat. Ei mitään.

• Anonyymi

Universumi mainittu! Seuraavaksi tulee salaliitto, ja puhelimien plus nettiyhteyksien hakkerointi!!!!! (Ps: Mä oon aika onnellinen, enkä vihaa ketään)

• Anonyymi

Se että pelkojeni takia en koskaan tavoita sitä naista. Me ei tulla koskaan oleen me.

• Anonyymi

No sille ei vaan sitten voi mitään.

• Anonyymi

Tämä paskimpien säiden putki! Pelkkää aurinkoa, hyi.

• Anonyymi

Se, että minulle yritetään vinkkailla erään kulttuurin miehiä vaikken kyseisen kulttuurin ja uskonnon edustajaa huolisim istään hinnasta. Liian suuri arvoristiriita eikä heidän ulkonäkönsäkään herätä minussa ihastusta.

• Anonyymi

Älä ny naisena esiintyvä setä, perussuomalainen vaan menee matalan otsansa kanssa siitä mistä aita on matalin nääs

• Anonyymi

Suomessa oleva Byrokratia ärsyttänyt jo Tammikuun lopusta asti.
      Ei pääse suremaan vieläkään.

• Anonyymi

Mun sy sy sydämestä puuttuu osanen

• Anonyymi

Sairaspäiset hakkeri stalkkerit jotka kuuntelee jopa öisin toisen hengitystä, kuorsaus ja piereskely on varmaan jo todella antoisaa kuultavaa. Olkaa hyvä, hakkeriosuus tässä.

• Anonyymi

Vesipumppu hajosi

• Anonyymi

Se aivopesu jossa toitotetaan että rakkaus on tärkeintä (tai ylipäätään olemassa) on suurinta huijausta ikinä. Rakkautta ei ole olemassa, ei ole koskaan ollut. Tämä on suurin väärinteko ihmuskunnan historiassa mitä voi olla.

• Anonyymi

Etten tiedä miten saisi kivutttoman lähdön? N50 elämä ei ole enää elämisen arvoista.

• Anonyymi

Miesten harjoittama väkivalta naisia kohtaan. Niin fyysinen kuin psyykkinen. Ovatko miehet rikki? Kollektiivisesti.

• Anonyymi

Purra ja Persut yleensä ja Kokoomus myös.

• Anonyymi

Vituttaa onnelliset ja muutenkin täydelliset ihmiset.
      Surettaa myös oma elämä jossa ei oo hirveästi sisältöä nyt

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe