Tällä hetkellä ????
Mikä ärsyttää
64
792
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tähän liittyvä.
- Anonyymi
Eipä nyt juuri oikeastaan mikään. Huomasin vain aamulla yhden jutun, joka hetken askarrutti. Totesin kuitenkin, etteipä asia minulle kuulu. Mitä sitä tyhyjää, sanoi entinen hevosmies.
- Anonyymi
No mutta sehä on vallan mainiota jos voi ulukoistaa itsensä esim muiden raamoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta sehä on vallan mainiota jos voi ulukoistaa itsensä esim muiden raamoista
Se on justiinsa niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on justiinsa niin.
Niin on, esim koska voi tuntua siltä, että ei voi enää perääntyä ja näin tehdä itsensä entistä enemmän pässiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, esim koska voi tuntua siltä, että ei voi enää perääntyä ja näin tehdä itsensä entistä enemmän pässiksi
Hän näki! Mopon perävalot jajaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkakaa vain keskenänne, mitä sitten teettekään. Ohi menee ja riittävästi on rautaa olla, että pääsee lujaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkakaa vain keskenänne, mitä sitten teettekään. Ohi menee ja riittävästi on rautaa olla, että pääsee lujaa.
Niinpäniinpä, sinun spektaakkelia odotellen kuin hurmoskokouksessa musat soi, mutta kukaan ei vaan kaadu stagella
- Anonyymi
Ei mikään, miksi kysyt?:)
- Anonyymi
Pyrin olemaan hermostumatta.
- Anonyymi
Allergia
- Anonyymi
kiusaavat ihmiset
- Anonyymi
Tämä ätmi taitaa olla itse sellainen, ystävä sä mielestäs henkisten lapsien
- Anonyymi
Valhetta täynnä tämäkin ketju
- Anonyymi
Kerrotko yksäri, että mikä tässä on valhetta? Ätmin yhyy jutut on aina, mutta nii
- Anonyymi
Pullan puute.
- Anonyymi
Pulla ei tee hyvää sulle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pulla ei tee hyvää sulle 😁
Mitä se vttu sulle kuuluu? Jos jollekkin tulee pullasta hyvä mieli ni juokse sä päin seinää. Tai tule mun luo voin auttaa sua
- Anonyymi
tyhjä jääkaappi
- Anonyymi
Päänsärky.
- Anonyymi
Että ihmiset luo merkityksiä sinne missä niitä ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Esim tämä palsta on yhden miestrollin joutavien jokellusten kautta ollut oikea aarreaitta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim tämä palsta on yhden miestrollin joutavien jokellusten kautta ollut oikea aarreaitta
Sä olet todella vtun ärsyttävä. Mikset mene pois. Kuole vaikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet todella vtun ärsyttävä. Mikset mene pois. Kuole vaikka
Olipa sinulla voimakas reaktio, onko kaikki ihan kunnossa?
- Anonyymi
Se kun hän nainen ei usko/ymmärrä että olen häneen niin syvästi rakastunut.
- Anonyymi
Kulta.. sinua ikävöin.
- Anonyymi
Oletko kertonut sen hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut sen hänelle?
En nyt ihan että rakastunut olen, kiinnostukseni olen kyllä näyttänyt.
- Anonyymi
teidän toiminta odotan vaan että tulloopi kaikki tänne hyvänä ja teille pahana 😃 paska sulle hyöty mulle 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃🫠😃😃😃😃😃😃😃🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃
- Anonyymi
Ookko
Oo sitte - Anonyymi
No mutta kyllähän tämä tällainen netin peikkomiehen nyrkinpuiminen on ihan jo rikos_asia, tähän liittyy ilmeisesti myös okkultistisia ulottuvuuksia sekä mustaa magiaa, eli osaamista on haettava talon ulkopuolelta, vai onko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta kyllähän tämä tällainen netin peikkomiehen nyrkinpuiminen on ihan jo rikos_asia, tähän liittyy ilmeisesti myös okkultistisia ulottuvuuksia sekä mustaa magiaa, eli osaamista on haettava talon ulkopuolelta, vai onko?
Ommolommo uffaffaagfaaa sun txtit on kyllä kun jostain saatanan kellokoskelta karanneelta. Vähä liikaa ahminu sykologiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ommolommo uffaffaagfaaa sun txtit on kyllä kun jostain saatanan kellokoskelta karanneelta. Vähä liikaa ahminu sykologiaa
No en sentään esitä olevani joku rofiloija jumalan (tai luciferin) armosta
- Anonyymi
Yksinäisyys.
- Anonyymi
Ei ärsytä mikään. Elämä hymyilee, aurinko paistaa ja sitä rataa. Huomenna taas uusi ja jännittävä päivä. Odotan yhtä näkemistä.
Nyt tällähetkellä ei ärsytä mikään.
- Anonyymi
Eikö sinua äijä koskaan turhauta kun et saa huomiota muuten kuin troggeröimällä simppeleitä?
- Anonyymi
valehtelijat
- Anonyymi
Katkerat nillittäjät.
- Anonyymi
Eikö piiri marssi pillipiiparin tahtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö piiri marssi pillipiiparin tahtiin?
Sekä harhaset sönköttäjät
- Anonyymi
Ai niiku sinä itte nillittäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä harhaset sönköttäjät
Onko kaikki ihan psysoosissa siellä?
Monikin asia yhteiskunnassa, mutta henkilökohtaisessa elämässä ei mikään. Ihan sama vaikka seisoisin loppuelämäni päälläni.
- Anonyymi
Pitäskö jonkun muka ärsyttää kyl maar mä veikkaan et mä ärsytän useempaa jo pelkällä olemassa olollani kuin mitä mua pystyy kukaan ärsyttään
- Anonyymi
Pakkososialismi ja se että verorahoista menee automaattisesti siivu ihmisten tappamiseen eikä siitä voi kieltäytyä vaikkei ketään kuulemma mihinkään pakoteta ja jokainen päättää omasta elämästään. Militarismia tällä tarkoitin.
- Anonyymi
Verorahat poltetaan ja rahaa painetaan lisää.
- Anonyymi
Sekö on hallitus jo näin pitkälle mennyt säästötoimissa
- Anonyymi
Ei oikeastaan ärsytä. Vtuttaa vain ihmiset, jotka vihaavat silloin, kun sinä palvot maata jalkojen alla ja vastahan vihaavat, kun et enää palvo. Kun lopulta ymmärrät, mitä ihminen ja universumi ovat sinulle toitottaneet vuosikaudet, saat raivon niskaasi. Miksi. Sinähän lopulta ymmärsit, mitä he halusivat. Ei mitään.
- Anonyymi
Universumi mainittu! Seuraavaksi tulee salaliitto, ja puhelimien plus nettiyhteyksien hakkerointi!!!!! (Ps: Mä oon aika onnellinen, enkä vihaa ketään)
- Anonyymi
Se että pelkojeni takia en koskaan tavoita sitä naista. Me ei tulla koskaan oleen me.
- Anonyymi
No sille ei vaan sitten voi mitään.
- Anonyymi
Tämä paskimpien säiden putki! Pelkkää aurinkoa, hyi.
- Anonyymi
Se, että minulle yritetään vinkkailla erään kulttuurin miehiä vaikken kyseisen kulttuurin ja uskonnon edustajaa huolisim istään hinnasta. Liian suuri arvoristiriita eikä heidän ulkonäkönsäkään herätä minussa ihastusta.
- Anonyymi
Älä ny naisena esiintyvä setä, perussuomalainen vaan menee matalan otsansa kanssa siitä mistä aita on matalin nääs
- Anonyymi
Suomessa oleva Byrokratia ärsyttänyt jo Tammikuun lopusta asti.
Ei pääse suremaan vieläkään. - Anonyymi
Mun sy sy sydämestä puuttuu osanen
- Anonyymi
Sairaspäiset hakkeri stalkkerit jotka kuuntelee jopa öisin toisen hengitystä, kuorsaus ja piereskely on varmaan jo todella antoisaa kuultavaa. Olkaa hyvä, hakkeriosuus tässä.
- Anonyymi
Vesipumppu hajosi
- Anonyymi
Se aivopesu jossa toitotetaan että rakkaus on tärkeintä (tai ylipäätään olemassa) on suurinta huijausta ikinä. Rakkautta ei ole olemassa, ei ole koskaan ollut. Tämä on suurin väärinteko ihmuskunnan historiassa mitä voi olla.
- Anonyymi
Etten tiedä miten saisi kivutttoman lähdön? N50 elämä ei ole enää elämisen arvoista.
- Anonyymi
Miesten harjoittama väkivalta naisia kohtaan. Niin fyysinen kuin psyykkinen. Ovatko miehet rikki? Kollektiivisesti.
- Anonyymi
Purra ja Persut yleensä ja Kokoomus myös.
- Anonyymi
Vituttaa onnelliset ja muutenkin täydelliset ihmiset.
Surettaa myös oma elämä jossa ei oo hirveästi sisältöä nyt
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614348KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1433087Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472398Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462323- 971961
- 241883
- 281596
- 221574
- 1491402
- 341233