Kaverini ei jätä minua päiväksikään rauhaan. Lähettelee Facebook messengerillä joka päivä viestejä.
Mitä voin tehdä?
8
301
Vastaukset
Älä vastaa. Joskus ignooraaminen on tehokkain keino, vaikkei se varmaan niin viisasta ole välttämättä.
- Anonyymi
Kunpa hän kuolisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa hän kuolisi.
No niin yksinäinen miestrollipeikko
- Anonyymi
Miksei se olisi naisena esiintyvä mies viisasta- onko tämä verhottu uhkaus?
- Anonyymi
Prinsessasi jo antoi parhaan neuvon: älä vastaa tai reagoi niihin mitenkään. Kyllä tuo viestipommitus aikanaan loppuu.
- Anonyymi
Et vastaa niihin tai ilmoitat epämieluisia asioita, kuten lainaat rahaa ym. Loppuu melko pian.
- Anonyymi
Poista viestit avaamatta ja lukematta niin tuskin kauaa jaksaa niitä lähetellä. Jos ette muuten ole tekemisissä millään lailla niin kannattaako pitää kavereissa.......itse blokkaisin pois
- Anonyymi
Jos jatkuva viestien tulo häiritsee sano siitä suoraan tai estä viestit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265